2.SEZON-24.BÖLÜM:TEKRAR MERHABA!

511 34 8
                                    

Gri küpelerimi de taktıktan sonra artık hazırdım.Boy aynasından kendime bakarken iki kol belime dolandı.

"Neden bu kadar güzel olmak zorundasın?"

Ruggero'nun sözlerine gülümserken yaşadıklarımızı düşündüm.

Tam 1 yıl geçmişti ve muhteşem şeyler olmuştu.Michael ve Valentina evlenmişti,onlardan bir ay sonra da Pasqueale ve Giovanna.Mich ve Valu bugün balayından dönüyordu,diğer iki çiftimiz ise biraz daha kalacaklardı Brezilya'da.

Onun dışında Agus hâlâ sap sap geziyordu.Carolina ufak bir tatil için İtalya'ya gitmişti.1 yıl içinde hâlâ birbirine açılamamışlardı.

Ruggero ve ben ise...Evlilik teklifini hâlâ etmedi paşa.Bu yüzden onunla arama mesafe koymaya çalışıyordum ama her gece beni kandırmayı başarıyordu.

"Bu saçlar seni bir farklı gösterdi.Daha seksi oldun."

"Of Ruggero!"

Diye ona döndüm.

"Biraz geç kalamaz mıyız?"

Elini mavi elbisemin fermuarına attı.Zor da olsa reddettim.

"Kusura bakma ama şimdi Valu ve Mich'i almalıyız."

Gözlerini kapatıp sırıttı.

"Bu gece kurtuluşun yok ama."

Ona baktım ve gerginlikle arabaya doğru ilerledim.Hava muhteşemdi!O yüzden üstü açık arabayı kullanacaktık.Ruggero da geldi ve havaalanına gittik.Bir süre sonra,Valu'yu hiç düşünmediğim şekilde gördüm.

Saçlarının rengini koyulaştırmıştı ve teni de mükkemmel bir şekilde bronzlaşmıştı.Hemen gidip ona sarıldım.

"Valu!"

"Karol!"

Bir süre sonra ayrıldık.

"Çok özledim seni!Ama sen ne güzel olmuşsun böyle!"

"Asıl sen çok güzel olmuşsun.Platin sarısı çok yakışmış tatlım!"

Gülümsedim ve Mich'e de sarıldım.

"Naber kız?"

"İyi senden?"

Kulağına uzandım,bunu yaptığımı anlayınca eğildi.

"Eee bana yeğen yok mu yeğen yeğen?

"Yani Karol daha çok genciz ama istemiyorum değil."

"Valu?"

"Sormadım.Ama güzel vücudunu bozmak ister mi sence?"

"Ben onun bir ağzını ararım."

"Siz nasılsınız Rugge'yle.Hâlâ naz mı yapıyorsun?"

"Ben mi?Asıl o bana naz yapıyor.Maşallah yer gece yatağa atmayı biliyor ama evlilik teklif etmeyi bilmiyor."

Mich kahkaha attı.

"Siz ne fısıldaşıyorsunuz öyle?"

"Hiiiç."

Diye cevapladık aynı anda Ruggero'yu.

☆☆☆

"Ay Karol!Michael bana evlenme teklif etti.Ya Michael ya!Rugge mi bunu yapmayacak?"

"Ama niye yapmıyor o zaman Valu?"

"Tatlım,biz aynı yaştayız.Ama sizin aranızda iki yaş var.Ruggero 21,sen 19 yaşındasın.Senin 20 olmanı bekliyordur belki de."

"Umarım Valu."

Ruggero kapıyı çaldı.

"Afedersiniz kızlar,ama benim birine ihtiyacım var."

+18 yerler vardır,istediğiniz için koydum,rahatsız olacaklar okumasın...

Elimi tutarak beni odamıza götürdü ve dudaklarıma bırkatı kendini.Hiç oyalanmadan elbisemden kurtuldu.İlk başlarda onun karşısında iç çamaşırlarımla kaldığımda utanırdım,ama şimdi alışmıştım.

Kendini hallettikten sonra nefesimin hızlandığını hissettim.

(Yazar buradan sonrasında kalp krizi geçirdiği için devamı yoktur.)

☆☆☆

Selamlar!

+18 siparişiniz minnak bir şekilde getirilmiştir.

Bir dahaki bölüme ufak bir spoiler,Carolina geliyor.

Sizi seviyorum ve bugün de yb atacağım.

VahşetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin