1- we need to talk

645 47 256
                                    

herkese selam aslında ben genel olarak okuyanlardanım ve yazsam nasıl bir şey ortaya çıkar diye düşündüm.

bu arada hikaye genel olarak grubun dağılmasından sonra ve larry'nin yaşadıklarıyla ilgili olacak ama şunu söyliyeyim her olayın iç yüzünü tabi ki bilmiyoruz ve bazı şeyleri ben kendim kurgulayacağım hatta hiç olmamış olaylar bile yazabilirim.

Bölümün başını medyaya koyduğumu dinleyerek okuyabilirsiniz.

Oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın❤️

New York konserlerini her zaman sevmişti Harry, hayranlarla olan iletişimine her zaman hayrandı fakat bugün biraz daha faklı olduğunu hissetti ama bilmiyordu ki bazı şeylerin değişeceğine en çok katkı sağlayacak konserdi bu.

Önce mikrofona yaklaştı ve "bu şarkı benim için ( sonra düzeltti hemen, her şeyi belli etmeye gerek yok dedi içinden ) daha doğrusu grup için önemli ve özel bir yere sahip hepinizin şarkıyı bildiğini biliyorum" diyerek If I Could Fly şarkısını söylemek için hazırlandı, şarkıya başladığı an gözlerini kapattı ve o çok sevdiği adamı düşündü tüm yaşadıklarını ve şu an da ne halde olduklarını şarkının ortalarına geldiğinde gitarını çalmayı bırakıp kalabalığı  susturmaya çalıştı işaret parmağını dudaklarına götürüp sus işareti yaptı çoğunluk susmuştu ama bir kaç kişi "seni seviyorum" gibi cümlelerle bağırıyordu daha fazla dayanamadı ve :

"For your eyes only" diye şarkıya girip geri çekildi ve kalabalığın eşlik etmesini bekledi uzaklara doğru bakıp gülümsedi sanki Louis oradaymış gibi , kalabalık şarkıya eşlik ederken bir kaç kişinin ağladığını gördü hafif tebessüm ederek izlemeye başladı, kimisi sanki neler olduğunu biliyor gibi gözleri dolmuştu kimisi gözlerini kapatmış eşlik ediyordu. Şarkıyı bitirdi ve parmaklarını bir kaç kez gitarın üzerinde gezdirip şarkıyı sonlandırdı. Bir iki adım geri çekilip orta parmağına taktığı yüzüğü öpüp havaya kaldırdı.

Her zaman yaptığı gibi konser bitiminde öpücükler dağıtarak sahneyi terk etti . Kendi için ayrılmış olan sahne arkasındaki otel odası gibi dizayn edilmiş odaya girip koltuğa kendini attı bir kaç saniye soluklandı son söylediği şarkıyı düşündü, kapı tıklandı ve içeriye Mitch girdi :

- Bugün çok iyi iş çıkardık,biz gitmeye hazırlanıyoruz sende geliyorsun değil mi belki bir kaç bir şey içeriz .

Harry çok yorgundu ve duyguları onu çok zorluyordu.

- Bu seferlik ben gelmeyeyim dinlenmem gerekiyor bu arada grubu benim yerime tebrik et harikaydınız , diye seslendi.

Odasındaki telefonu alıp telefonun yanında yazan numarayı tuşladı, oda servisine içki istediğini söyleyerek kapattı. Biraz yalnız kalıp düşünmesi gerekiyordu , içkinin gelmesini bekledi kapı tıklandı Harry oturduğu koltuktan kalkıp kapıyı açtı görevliye teşekkür edip siparişini aldıktan sonra içkiyi masanın üzerine bırakıp duş almaya gitti.

Su yeteri kadar ısındığında üstünü çıkarıp suyun altına girdi kestirdiği için eskisi kadar kıvırcık olmasalarda saçları ıslanırken bedeni gevşiyordu. Bugünü düşünerek duşunu aldı ve çıktı hızlıca üstünü giyip içkiyi bardağa doldurdu bir kaç kadeh içtikten sonra yorgun olduğunu fark edip kendini yatağa attı ve gözleri yavaş biçimde kapanıp uykuya daldı .





Ertesi sabah kalktığında başı ağrıyordu yavaşça yatağından kalktı ve yüzünü yıkamak için tuvalete gitti ayılmak için suyu en soğuk tarafa çevirip 2-3 kere soğuk suyu yüzüne çarptı.

Tuvaletten çıkıp televizyonu açmak için sehpanın üzerinde duran kumandayı aldı ve bir magazin kanalı açıp neler olduğunu dinlerken bir taraftan üstünü değiştirdi daha sonra şöyle bir cümle duydu:

Dün akşam New York'ta Harry Styles'ın verdiği konserin sonunda Louis Tomlinson kameralarımıza yakalandı . VIP bölümünden çıkıp hızlı adımlarla arabasına ilerledi ve oradan ayrıldı.

Harry duydukları karşısında şoka dönmüşcesine bir kaç dakika kendine gelemedi,daha sonra kalbi hızlıca atmaya başladı dün akşam sevdiği adam oradaydı ve onu dinlemişti uzaklara bakıp gülümsediğinde aslında o oradaydı . Elleri titremeye başladı dibinde az kalmış olan içki şişesini alıp kafasına dikti,sakinleşmeye çalışmak için derin derin nefes almaya çalıştı ama bunu yaparken göğüs kafesi daha hızlı inip kalkıyordu ve sakinleşemiyordu.

Bir kaç dakika geçtikten sonra daha iyi durumdaydı. Eline telefonunu alıp hızlıca instagrama girdi onunla konuşması gerekiyordu, arama kısmına Louis Tomlinson yazdı sayfasına girdiğinde geri takip etmediğini görüp siktir diyip bunu umursamamaya çalışarak DM kutusuna girip ne yazacağını düşündü. Dün neden konserine geldiğini öğrenmesi gerekiyordu bunu yapmaktan emin değildi ama kafasını bu kadar kurcalayan şeyi öğrenmesi gerekiyordu.

Önce " Selam" yazdı ve gönder tuşuna bastı , daha sonra "konuşmamız lazım" yazıp gönderdi. Telefonu yatağa atıp odanın içinde dolaşmaya başladı kalp atışları giderek hızlandı,mesaj sesi geldiğinde hemen yatağa doğru yönelip telefonu eline aldı ve şu mesajla karşılaştı :

-Selam , Neden ?

LOUİS POV

Harry'nin ve hayranlarının onu fark etmemesi için konser başlamadan bir saat önce kendine ayırttığı VIP bölümünde beklemeye başladı, telefonunu çıkarıp twitter da biraz gezindi daha sonra hayranların gelmeye başladığını fark edip telefonu kapatıp arkasına yaslandı . Konserin sonlarına geldiğinde Harry "If I Could Fly"ı söylemeye başladığı sırada 10 saniyelik bir şok geçirdi, kendini toparlamaya çalıştı neden şaşırmıştı ki zaten Harry neredeyse her konserinde söylüyordu. Bu şarkıyı yazarken birbirlerinden uzaktalardı ve sözlerin anlamı ikisi için de çok özeldi.

Bu şarkıyı ilk dinlediği zamanı hatırladı yan yana değillerdi sadece Harry'nin sesinden dinlemişti ses kaydıyla. Albümü toparlamaya çalışıyorlardı ve Harry bu şarkıyı atmıştı. Şarkıya girdiği an boğazına bir şey oturmuştu onu çok özlemişti ve sesi ona huzur veriyordu.

Toparlanıp tekrar bakışlarını sahneye çevirdi.

Harry uzaklara baktığında sanki onun burada olduğunu bildiği izlemine kapılıp oturduğu yerde biraz geri gitti çünkü onu fark etmesini istemiyordu. Bu zamana kadar zaten ona yeterince acı çektirmişken artık ondan uzak durması gerektiğini biliyordu.

Konser bittikten bir saat sonra fark edilmeden arka kapıdan dışarı çıktı arabasına yaklaşırken onu fark edenler olduğunu görünce içinden "siktir,siktir,siktir" kesinlikle yarın magazin sayfalarına düşecek ve Harry bunu görecekti.

Otel odasına gidip sıcak bir duş aldı ve kendini yatağa bıraktı. Ne yapacağım ben? Harry'nin artık daha fazla üzülmemesi gerek diye düşünürken uykuya daldı .

Sabah kalktığında tam tahmin ettiği gibi haberlere düşmüştü , artık bunları umursamaması gerektiğini biliyordu . Tek korkusu Harry'nin haberi okuduğunda üzülmemesiydi.

Bunları düşünürken bir yandan telefonu eline aldı. Bu habere insanların ne diyeceğini merak ediyordu.

DM kutusunu kontrol ettiği sırada birinden mesaj geldiğini gördü :

@harrystyles dan bir mesaj

Önce şaşırdı daha sonra nefes almadığını fark edip derin bir nefes aldı ve sakinleşmeye çalıştı ama bu mümkün değildi . Neredeyse 2 yıldır hiç iletişim kurmamışlardı ve bu durum onu giderek daha çok heyecanlandırıyordu. Mesajı açtığında :

-Selam. Konuşmamız lazım , mesajını görünce eli ayağına dolaştı ne yapacağını bilmiyordu göğüs kafesi hızlıca inip kalkarken bir şeyler yazması gerektiğinin farkına varıp:

-Selam. Neden ? diye cevap verdi.


bismillahirrahmenirrahim göiöişbmnbwvnweşmğ bir şeyler denedim ama umarım hoşunuza gitmiştir. 1040 kelime yazmışım maşallah her bölüme nasip olsun diyorum ve daha fazla saçmalamadan gidiyorum. Tek isteğim nasıl bulduğunuzu belirtmeniz sizi seviyorum.

far from you// L.S.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin