İstek => HalenurBulut3
S/Ç/S: Sevdiğiniz Çeşit Sandiviç (Bol dometesli, bol soslu vb.)
Bu arada not: Siz polissiniz
Siz karakoldan yeni gelmiştiniz ve ilk olarak kendinize S/Ç/S sandiviç yaptınız. Tabii hepsini de bitirdiniz. Bir yandan kahvenizi yudumlarken bir yandan televizyon izliyordunuz. Birden televizyon statik vermeye başladı. Siz televizyonu kapadınız ve kahvenizi bir kenera koyup hızlıca ışığı yaktınız.
Birden acı bir çığlık duyuldu ve siz korktunuz. Hemen silahınızın tetiğini çekip, bir el feneri alarak dışarı çıktınız. Seslerin olduğu tarafa gidecektiniz ama sesin tam olarak nereden geldiği anlaşılmıyordu.
En sonunda oraya vardınız ama sadece bir cesetle karşılaştınız. Tabii ki ilk olarak komserinizi arayacaktınız. Tam elinize telsizi aldınız ki biri demir gibi bir şeyle elinizdeki telsizle vurdu ve düşürdü. Telsiz kırılmıştı ve kullanılmayacak durumdaydı.
Siz hızla silahı doğrultup ateş ettiniz ama o siz ateş etmeden kolunuzdan tuttu ve kurşun havaya uçtu. O sizi bir ağaca yaslamıştı ve siz dişlerinizi sıkıyordunuz. Yüzünde kırmızıyla yapılmış bir üzgün suratlı siyah bir maske vardı ve sarı bir şey giyiyordu.
O sizi yere itti ve siz yere düştünüz. Kolunuzun üstünüze düşnüştünüz ve tabii kolunuz taşın hizasına geldi. Siz yerde kıvrılıyordunuz ve o tam levyeyle size vuracaktı ama sanki vazgeçmiş bir tavırla arkasını döndü.
Tam gidiyordu ki siz silahınızı alıp rastgele bir atış yaptınız. O da zaten isabet etmemişti. Bu da son merminizdi.
O size baktı ve "Boşuna uğraşma!" diye gürledi. Sonra size yaklaştı ve eğildi. Yakanızdan tuttu ve kendine çekip "Seni bağışlıyorum! Ama bir dahaki sefere bu kadar şanslı olamayabilirsin." dedi ve tam gidecekken siz "Korkak!" deyip yavaşça ayağı kalktınız.
"Ne?" dedi ve siz;
"Sen bir korkaksın!" diye bağırdınız ve o;
"Burada sen korkuyorsun, ben değil seni ahmak!" dedi.
Siz yerden bir taş aldınız ve sağlam kolunuzla ona attınız fakat o kurtuldu. Levyesini sıkıca tutuyordu ve "Sen aptalın tekisin! Kaçman gerekiyoken kaçmalıydın!" dedi ve siz geri geri ilerliyordunuz. En sonunda o levyeyi kaldırdı ve vurdu.
Siz acı içinde karnınızı tutuyordunuz ve o sonra saçınızdan çekip kaldırarak "Şimdi kim korkakmış?" dedi ve siz "S-Sen!" diyerek inatlaştınız. O size bir yumruk çaktı ve siz yerdeydiniz..
Birkaç saat sonra...
Uyandınız ve evinizin önündeydiniz. Tabii bir ağaca bağlı olmasanız daha iyiydi ama bu da idare ederdi. Önünüzde biri bulunuyordu. Size döndü ve bu oydu ama maskesini takmamıştı. Sizin uyandığınızı görünce maskesini hemen kafasına geçirdi ve siz "Hey! Sen! Çöz beni! Bi anlaşma yapabiliriz." dediniz ve o "Evet?" dedi ve siz "Beni çözmen karşılığında istediğin bir şeyi yapacağım." dediniz fakat o;
"İyi! Ben senin bağlı olmanı istiyorum. Konu kapandı!"
Dedi ve siz "Uhmm.. neden beni bağladın?" dedi ve o bir kamerayla uğraşarak "Bir şeyler hatırlamaya çalışıyorum! Yani sus!" dediniz ve birkaç dakika sonra o "İşte!" deyip kamera görüntüsünü size göstererek "İzle" dedi.
Siz bugün maskeli bir adamı yakalamıştınız ve video bittiğinde o "Onu bana geri vereceksin!" dedi ve siz "Asla! Bu yasalara aykırı!" dediniz ve o "O zaman ölüm seni be-" dedi ve siz "Ah! Peki! Ama bana yardım edeceksin!" dediniz ve o "Peki seni küçük... küçük pislik!" dedi ve sizi çözmeye başladı.
Ama sonra elinizin birini kendi eline bağladı ve "Oraya kadar böyle gidiyoruz! Kaçmana izin veremem!" dedi.
Birkaç saat sonra....
İçeride...
Siz anahtarları deniyordunuz ve beyaz maskeli "Hadi Hoodie! Çıldıracağım burada!" dedi ve Hoodie "Biraz bekle!" dedi.
Birkaç saat sonra...
Sabah...
Siz gözünüzü tüm gece kırpmamıştınız ve tam evinize giriyordunuz taki Hoodie sizin elinizden tutup kendine çekerek "Sence bir katile güvenilir mi? Tabii ki seni salmayacağız!" dedi ve sonra diğerine bakıp "Masky?" dedi ve Masky "Bence Slenderman'e götürelim... o ne yapacağını bilir." dedi.
Siz uzun yollar yürüdünüz ve karşınızda yüzsüz, kocaman ayrıca takım elbise giyen bir yaratık vardı. Siz korkudan bayılmıştınız... bu kadarını kaldıramazdınız...
Uyandınız ve yine evinizdeydiniz. Yanınızda Hoodie vardı ve yine kamerayla uğraşıyordu. Mutfaktan sesler geliyordu... sanki yemek yapılıyordu.
Siz ona baktınız ve "Yine mi?" dediniz. O maskesini çıkardı ve "Evet... yine... ve her zamanda olucaz" demesiyle siz "N-Ne!?" diyerek oturma pozisyonuna geldiniz ve o "Unuttun mu?" dedi ama siz biraz düşününce sadece o takım elbiseli adamı görene kadar hatırlıyordunuz. O yine bir video gösterdi ve siz dün ne yapmıştınız?! Artık bir katil sayılırdınız.
"B-Ben bir ka-katil miyim?!"
Dediniz ve o sırıtarak;
"Hem de benim sevimli katilimsin.."
Dedi ve sizi öpmeye başladı. Biraz kendini tutamicak olucakki üstünüze çıktı.
"Hoodie?!"
Dedi Masky ve elindeki tencereyi bir kenera koydu. Sonra ise;
"Merak etmeyin... Slenderman'in bundan haberi olmicak ama bu kameranın olacak!"
Dedi ve diğer elindeki kamerayı gösterdi..
The End!
Sonunda! Sonunda bitti!
Huh! Bitti yaw!
Neyse... sayonora!