İstek: Yona_130
E/D/A = Erkek düşmanınızın adı/Okuldaki herhangi bir erkek zorbanın adı
S/A = Senin adın
*O boğulmadan önce*
Okulda....
"Hadi ama E/D/A! Ver şu çantamı!"
"Hahaha! Al!"
Dedi ve siz hızlıca uzandınız fakat o kenara çekildi ve size çerme takıp düşürdü. Sonra ise çantanızı çöpe atıp, gülerek "Ezik!" diyerek oradan ayrıldı.
Birden sarı saçlı bir çocuk geldi ve "S/A!? İyi misin?!" diyerek sizi kaldırdı. Siz acı bir gülümsemeyle "Merak etme Benjamin!" dediniz ama o kızgın bir tavırla "Ah! Yine E/D/A! O çocuktan nefret ediyorum! Ona haddini bildiricam!" dedi ama siz onu durdurdunuz.
Diğer tenefüs...
"Sana oyunumu göstermek istiyorum! Çok süper bir oyun! Hem de acayip süper!"
"Hadisene merak ettim!"
Dedi ve o çantasını açtı ama o birden sinirli bir tavırla "Ah! Yin e o pislik! Bu sefer bitti!" dedi ve hızla oradan ayrıldı. Siz onu bu sefer durduramamıştınız. Onunla müdürün yanına gittiniz ama siz kapının dışında beklediniz.
Birkaç saat sonra...
Ben oyununa kavuşmuştu ama o zorba ona acayip dercede öfkeliydi. En yakın sürede ona zarar vereceği belliydi! Bu yüzden siz her yeri gözlüyordunuz.
"Sonunda cezasını çekti!"
"A-Aynen!"
"Hey! Belkide bu kötü kaderimizden kurtuluyoruz! Sevinmelisin!"
"Uhmm.. Ben"
Dediniz ve sustunuz o gülümseyerek "Evet?" dedi fakat siz "Yok bir şey! Hadi çantanı hızlı topla ve gidelim!" dediniz ve o "Tamam" dedi.
Siz yol ayrımına geldiniz ve yollarınızı ayırdınız. Birden ellerinizi cebinize koydunuz ve bir silgi çıkarttınız. Bu Benjamin'e aitti! Siz hemen onun olduğu yola doğru koştunuz ve ilerlediğinizde bir bağırma sesi duydunuz! Bu ses ona aitti... ama Ben'in bataklık yolunda ne işi vardı?
Siz gizlice aradan baktınız ve E/D/A, Ben'in gözlerini bir sopayla oyuyordu. Ben'in çığlıkları kulaklarınızdan gitmiyordu!
*Ben Anlatımı*
"Aaaaaa! Yapma E/D/A! Aaaaaa!"
Tek yapabildiğim sey acı bir şekilde çığlık atabilmekti ve karadaki bir balık gibi acınası bir hâlde çırpınmaktı!
En sonunda yüzümde suyu hissettim! Hiçbirşey göremiyordum! Artık dünyam tamamen kararmıştı! Suya ittiriliyordum ve işte...
İşte ciğerlerimde hiç nefes kalmadı...
Ve tamamen su ile dolmuştu...
Artık ölmüştüm...
*S/A anlatımı*
Çocuk oradan koşarak ayrıldı ve hemen ağlayarak oraya gittim. Ben suda kanlar içinde gömülüyordu ve bir şey yapamamıştım! Birden çantasını gördüm ve içini açtım. Bu onun bahsettiği oyun olmalıydı. İtildiği an yere düşmüş ve çamurlanmıştı...
Onu aldım ve evime koştum..
Oyunu temizlemeye çalïştım ve oyunun yazısı görünüyordu "Legends of Zelda: Mojar's Mask" yazıyordu. Oyunu çabalarım sonucu açmıştım ama sanırım bozuktu. Sonuçta çalışsaydı açılırdı...
Siz gidip bir şeyler atıştırdınız ve oyunu kapatmak için eğildiniz fakat birden bir ekran çıktı. Kulak patlatıcı bir cızırtılı ses yayıldı ve siz kulaklarınız ellerinizle kapayarak geriye sıçradınız.
Birden ekran açıldı ve...
"S/A.."
Dedi bir ses ve devam etti "Neden beni bıraktın?!" diye sordu. Siz ona baktınız ve o "Biliyorum... ona karşı birşey yapamazdın ama merak etme! O artık yok!" dedi ve siz "Be-Benjamin? Bu sen misin?" dediniz korkarak ama o "Hayır! Benjamin öldü S/A... onun bedeni hâla o bataklıkta ama ruhu... işte o şuan başka bir bedende... bende..." dedi ve siz "Bak Ben... sana ne oldu? Bana bilmeceli konuşma!" dediniz ve o "Boğuldum... boğuldum ve yeniden dirildim! Ruhum havalanıp bir oyuna girdi ve işte! Artık seninleyim S/A! Ve sende benimlesin!"
*Evet ekşın başlıyo! Gerisini tamamen hayal gücüme bırakıyom!*
Bir patlama oldu! Siz gözlerinizi kapadınız ve başka bir yerdeydiniz! Başka bir dünyada.. sanki bir oyunun içindeydiniz..
"Ben, biz nerdeyiz?!"
"Benim evrenimdesin! Artık kimsenin bize sataşamayacağı ve hep gülüp, oyun oynayabileceğimiz bir yerdeyiz!"
Dedi ve siz ayağı kalktınız ama geri adım attınız.
"Hey benden kaçma... sonuçta benim gibi kötü bir kaderle karşılaştın değil mi? "
Dedi ve kolundan tutup eline kadar süzüldü. Sonra ise önünde eğilip "S/A! Biliyor musun? Ben seni seviyorum... " dedi ve siz "Ben de seni seviyorum! Ama bu seni değil... ben eski Ben'i istiyorum!" dediniz fakat o "Ama o öldü.. " dedi size yaklaştı. Siz geri adım atacaktınız ama birden arkanızda bir ateş yandı ve ikinizin etrafını çevreledi.
"Seni ikinci defa kaybedemem... ve tabii bu şansıda!"
Deyip hızlıca sırıtıp belinizden tutarak sizi öptü..
The End!
Eeeee... nasıldı?!
Şimdilik kitap yayınlama bu kadar... diğerleri yakında gelecek.
Aslında yb atma gibi kafamda bi fikir yoktu ama mâdem ziyarete geldim! Neden olmasın?! Hadi babayss!!!