İstek: Megami76547
S/K/A: Sevdiğin Kitap Adı
S/A: Senin Adın"Hey inek!"
"Sınavda bana da kopya versene inek!"
"Hadi bize 'mö' de inek!"
Evet... size okulda çoğunlukla böyle sesleniyorlardı. Tabii ki çok çalışkandınız ama çalışkanlar tebrik edilmeliydi! Ya da böyle dışlanmamalıydı. En azından bütün hocaların gözüne girmiştiniz.
Okul çıkışında en huzurlu hissettiğiniz yani kütüphaneye gittniz. Bu kütüphaneye o kadar çok gelmiştiniz ki nerdeyse çoğu kitabın yerini biliyordunuz.
S/K/A kitabının olduğu rafa ilerlediniz ve ellerinizi kitapların üzerinde gezdirdiniz ama yoktu. Kütüphanenin bu taraflarına sizden başka pek gelen olmazdı. Siz herhangi bir kitap aldınız ve her zamanki oturduğunuz masaya oturmaya gittiniz.
Geldiğinizde biri yerinize geçmişti bile! Siz ona baktıkça içinizden "Bu yaz ayında atkı mı?" dediniz ve onun yanına yaklaşıp parmağınızla omzuna dokundunuz.
O kafasını çevirmeden "E-Evet?" dedi ve siz "Uhmmm... başka bir yer seçme şansınız var mı?" diye sordunuz ve o size baktı. Yüzünde dikişler vardı ama yeşil gözleri onları sanki unutturuyordu. Siz birden donakaldınız ve o "İsterseniz birlikte oturabiliriz?" dedi ve siz daha fazla tartışma çıkarmadan "Olur" deyip oturdunuz.
Geç saatler olmuştu ve ikiniz kütüphaneden birlikte sohbet ederek çıktınız.
"... İşte sonra öyle!"
"Hahahaha! Vay canına! Güzel kitapmış." dediniz siz.
Siz tam gidiyordunuz ve o "S/A... şey... saat geç oldu ve.. yani istersen sana eşlik edebilirim." dedi ve siz "Uhmm... eve gitmicektim ki! Biraz parka uğrayacaktım.." dediniz ve o"Uhmm.. peki! Sana iyi eğlenceler S/A!" dedi ve siz el sallayarak "Sanada Liu!" dediniz ve ayrıldınız.
Parka geldiniz ve bir banka oturdunuz. Gülümsüyordunuz taki sınıfınızdan iki erkek çocuğu oraya gelip "Naber inek?!" dedi biri ve diğeri de gülmeye başladı.
Sonra ise içinden biri çantanızı aldı ve çöpe attı. Siz kalkacaktınız ama diğeri sizi tutup "Otur yerine İnek S/A!" dedi ve çantanızı çöpe attılar.
"Hahaha! İşte senin hakettiğin bu ine-"
Dedi ama birden çocuk yere düştü. Çocuğun burnu kanıyordu ve ona yumruk atan Liu'ydu! Diğeri Liu'nun karnına yumruğu bastı ve onu dövecekken siz çocuğu yere ittiniz.
Liu size gülümsedi ve sonra size "Birazdan geliyorum... beni şu köşede bekle" dedi ve siz dediğini yaptınız.
Yarım saat sonra...
Siz onu gelmeyecek sandınız ve Liu'nun olduğu yere koştunuz fakat o yoktu. Besbelliki sizi unutmuştu...
Siz üzgün bir şekilde evinize ilerlediniz ve kapının önünde bir gül vardı. Gülü aldınız ve üstünde olan notu okudunuz
"S/A üzgünüm ama biraz işim çıktı. Beni affet!
- Liu"
Yazıyordu ve siz içeri geçtiniz.
Yarın...
Siz her zamanki gibi kötü bir okul günü geçirmiştiniz ama bu sefer çok daha kötüydü. Büyük bir sırrınız açıklanmıştı ve siz ağlayarak sınıftan çıktınız. Hızlı adımlarla ilerliyordunuz etrafınızdakiler umrunuzda değildi. Kimse değildi!