🚬Homicidal Liu - 2

678 38 33
                                    

İstek Yona_130

*Gök Gürültüsü*

Siz şemsiyenizi alıp bir marketten sigara paketinizi aldınız. Yolda çakmağınızla bir dal yakarak ilerliyordunuz ama yerde bir sigara izmeriti gördünüz.

Bir tane daha...

Onun peşinden bir tane daha...

Ve onun peşinden birkaç tane daha..

Siz ileriye baktınız ve orada uyuyan birini gördünüz. Siyah bir figür gibiydi... ışıktan kim ya da ne olduğu belli değildi!

Siz geçicektiniz ama merakınıza yenik düşüp onun olduğu yere yavaşça ilerlediniz. O başını kaldırdı ve birden size baktı. Gözlerindeki o yeşilliği gördünüz ama tehlikeli görünüyordu. Siz artık kolayca oradan çıkamazdınız ve cılız bir sesle "Şey... iyi misiniz?" dediniz ve tuhaf bir şekilde gülümsediniz. O söze baktı ve sonra yerinden kalkıp size doğru ilerledi. Siz geri çekilecek vakit bulamamıştınız ve o "Bir suçlunun nasıl olmasını bekliyorsun?" dedi ve sırıttı. Birden kendi cebinden bir sigara paketi çıkarttı ve bu sizinkine benziyordu. Siz gizlice sigara paketinizi aradınız, ama yoktu!

"Boşuna arama! O bende.."

Dedi ve bir tane yaktı. Siz geriye çekildiniz ama o sizin kolunuzdan tutup kendine çekerek "Sende seni öyle kolay bırkaır mıyım?" dedi ve siz "Bırak beni!" dediniz. O sizi etrafınızda dönzürdü ve sonra kendi kolunuzla boynunuzu doladınız ve o da bir yandan belinizden tutuyordu. Kulağınıza fısıldayarak "Bak... kimse yok... yani çığlık atsanda bir işe yaramaz prenses!" dedi ve bu sefer bi daha döndürüp kendine çevirdi. Sonra ise sizin elinizden tutup biraz yürüttü. Sokaklar boştu ve evlerin ışıkları kapalıydı.

Bir yere geldiniz ve o sizi bir koltuğa attı sonra ise cebinden bir bıçak çıkarttı ve "Evet... sana iki seçenek sunacağım!" dedi ve o anda bir sigara daha yaktı. Siz susmuş ona bakarken o "Bir! Burada seni öldüreceğim. İki! Benim yardımcım olucaksın, ama bir oyun yaparsan ölüceksin." dedi ve siz "Bırakma gibi bir ihtimal var mı?" dediniz ve o "Var, var! İstersen gitmeden bir fincan kahvede ikram edeyim. Nasıl? Tabii ki yok!" dedi ve elindeki bıçağı masaya sapladı.

Siz korkmuştunuz ve o size yaklaşıp "Umarım derin kalındır! Çünkü canın çok acıyacak.." dedi ve siz yutkundunuz. O sizin yanınıza oturdu ve elini omzunuza atıp kendine çekerek "Şu resmi görüyor musun?!" diye sordu ve ilerideki resimde ona benzer bir çocuk vardı ama daha tatlı ve masumdu.

"İşte o benim! Sen de böyleydin... ama bugünden sonra benim gibi bir katil olucaksın."

Dedi ve siz ona korkuyla baktınız...

O birden kalktı ve sizde hemen kalktınız.

Sabah...

O sizi yerde yatırmıştı ve normal olarak yerden kalkacaktınız. İlk birkaç gün zorlandınız! Hattası birkaç kanama bile geçirdiniz. Sonralarda ise artık onun kadar uzman olmuştunuz. Bir gece...

Siz bir gün katil yapıp onun olduğu eve gidiyordunuz ve birden kapıyı çaldığınızda Liu oradaydı. Etrafta hoş bir hava vardı ve Liu sırıtarak size el uzatıyordu. Siz ilerlediniz ve o "Bu dansı bana bahşeder misin?" demesiyle siz "Tabii" dediniz. Dansın ortalarında kendinizi ona bıraktınız.

Birden sanki ona bağlanmıştınız taki sırtınız duvara yaslanana kadar! Birden Liu boynunuza yaklaştı ve saçlarınızı kokladı, sonra ise öpüp size baktı "Hadi S/A..." dedi ama siz bir şey anlamadınız "Ne diyorsun?!" dediniz ve o "S/A bana salak numarasını oynama... o sadece polislerde işe yarıyor!" dedi ve sizi iyice sıkıştırdı. Sonra ise dudağınıza yaklaşıp öptü ama siz onu ittiniz.

"Ne yapmaya çalışıyorsun?! Sence ben bir oyuncak mıyım?!"

Dediniz ve sinirlenerek "Evet! Bir oyuncaksın! Hem de benim oyuncağım!" dedi. Sonra ise ise sizi iki hamleyle yere serdi ve sırıtarak;

"Ve ben oyuncağıma istediğimi yapabilirim.."

The End!!

Evet, nasıldı????

Aq o bu değilde! Şu zamanlarda fikir kıtlığı çekeceğim hiç aklıma gelmezdi! Ben şuan ciddi, ciddi! Fikir kıtlığı çekiyorum! Ben! Ben ve fikir kıtlığı! Vay be! Bu iki üç kelimeciğin yan yana geleceğini düşünmezdim ama geldiler. Bittim ben! Buraya kadarmış hayallerim! Yalanmış meğer bu hayal gücü. Nazar mı değdi yoksa?! Yok lan! Birkaç saat sonra hayal gücüm geri gelir!

Biliyorum! Müq bir beynim var! Djshzkjhjsshsq

CreepyPasta ONESHOTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin