İstek=>The_creepypasta1
Siz yoldaydınız..
Sis yüzünden arabayı dikkatli kullanıyordunuz. Birden görmeden birine çarpmıştınız! Hızlıca arabayı durdurdunuz ve arabadan indiniz.
Maskeli bir adama çarpmıştınız ve onu burada bırakamazdınız. Onu sürükleyerek arabaya götürdünüz. Arkaya yatırdınız ve yolunuza devam ettiniz.
Onu evinize getirmenin kötü bir fikir olduğunu biliyordunuz ama bu sistede hastane için yola çıkamayı göze alamıyordunuz. Onu bir yatağa yatırdınız ve yemek yapmak için mutfağa gidiyorsunuz ki adam hafif inledi..
"Bayım iyi misin?!"
Dediniz ama o hemen ayağa fırlayıp "Sen kimsin!?" dedi. Yüzüne dokundu ve "M-Maskem nerede?!" diye gürlemeye başladı ama siz "Sakin olun! Maskeniz arabada! Lütfen oturun! Dinlenmelisiniz!" dediniz ama o sinirliydi "Hayır! İstemiyorum!" diyerek reddetti ve siz "Peki! Ne yapmak istiyorsun? Dediğini yapalım.." dediniz sakin bir şekilde ama o "İstemiyorum! Hiçbirşey istemiyorum! Sa-Sadece ölmek istiyorum!" dedi ve dizlerinin üstüne çöküp ağlamaya çalıştı.
Siz ne yapacağınızı bilmiyordunuz! O tehlikeli olabirdi ve bu yüzden ona yaklaşamazdınız. Siz kendinizi umursamak yerine ona yaklaştınız ve elinizi onun omzuna koyup "İyi misin?" dediniz ama o sizi itip "Sence öyle mi görünüyorum?! İyi gibi mi görünüyorum seni sersem!?" diye bağırdı. Siz ona yardım etmek istiyordunuz ve "Sadece yardım etmek .." dediniz fakat o "Yardım mı!? Yardım he?! Yardım etmek isteseydin beni yolda bırakmalıydın! Ölmeliydim!" dedi ama siz "Sencer böyle hatalardan kaçabileceğini mi düşünüyorsun?! Yanılıyorsun! Tanrı emin ol seni affetmez dostum! Daha kötü bir bedel ödersin!" dediniz ama bu onu sakinleştirmedi.
İkiniz ayağı kalktınız ve o tam çıkacakken siz onu tuttunuz ve "Hey! Daha yeni uyandın!" dediniz ama kolunu çekip "Sanane!" dedi fakat siz onun önüne geçip "Gidemezsin!" dediniz fakat o "Neden bir yabancıya karışıyorsun ki?!" dedi fakat siz "Çünkü ben insanlara yardım et-" dediniz ama o sözünüzü kesip "Kendine ve bana yardım etmek istiyorsan, önümden çekil! " dedi fakat siz "Nereye gideceksin ki?! Bari sabah git!" dediniz ve o pencereden dışarı baktı "Pekela! Bu arada hapïn var mı?" dedi ve siz "Ne tür? Bir dakika! Benimle gel! İstediğini seçersin!" dediniz ve hapların olduğu yere geldiniz.
O sizin çok önceden kullandığınız sinir hapı kutusunu aldı ve "Teşekkürler.." deyip açtı. Siz o sırada dolaptan cheesscake(Umarım doğru yazdım) çıkarttınız ve masaya koydunuz "Biraz tatlı yer misin?" dediniz ve o "Uhmm.. olur" dedi.
Siz yediniz ve sonra ona bir oda gösterecektiniz fakat o "Hayır.. ben uyumayacağım.." dedi fakat siz zorlada olsa onu bir odaya götürdünüz.
Bazı saatlerde o çığlıkla uyanıyordu fakat siz odaya girince o "Yok birşey.. sadece bir kabus.." diyordu.
Ama artık canınıza tak etmişti! Odasına girdiniz ve "Tamam! Sorunun ne?! Senin yüzünden uyuyamıyorum!" dediniz fakat o "Ben... yani o! O-O bizi izliyor! Uyuyamıyorum! O be-beni izliyor!" dedi saçlarını sıkıca tutarak. Siz onun yanına oturdunuz ve sarılarak "Hey dostum! Sakin! Burada güvendesin! Ve kim se eni izliyor!? Yoksa bir ajan filan mısın?!" dediniz fakat o "Beyaz yüzlü uzun adam.." dedi fakat siz "O da kim?! Bana masal filan mı an-" dediniz fakat o sizi sarsarak;
"Salaklaşma! O beni izliyor! Ve artık sende tehlikelisin! Bu sence bir şaka mı?! Değil!"
Dedi ve siz "Uhmm.. hadi uyu." dediniz ve odadan korkak bir tavırla çıktınız...
Sabah..
Siz uyandınız ve onun olduğu odaya girdiniz fakat o yoktu. Yatak dağınık bir şekildeydi... dur! Bir not vardı. Siz aldınız ve okudunuz "Üzgünüm.. gitmeliyim." diye bir şeyler yazıyordu ve siz hızla bir palto alıp evden çıktınız. Arabanızın içine baktınız ve maskesi yoktu. Arabanın camıda bir şey tarafından kırılmıştı.
Siz birden uzağa baktınız ve ormanın derinliklerinde bir şey vardı... uzun biri.. siyah bir şey giyiniyordu... birden ortadan kayboldu!
Akşam...
Siz onun gibi çığlık atarak ve terler içinde uyanıyordunuz. Onun neden böyle davrandığını anlamıştınız. Birden arabanıza doğru ilerlediniz ve tam kapıyı açacakken vazgeçtiniz.. arkanızı döndünüz ve biri sizi arabaya yaslayıp ağzınızı kapadı. Bu oydu! Maske taksa bile anlamıştınız ve o "Sessiz ol! Gel!" dedi ve elinizden tutup koşturmaya başladı.
Eski bir eve geldi ve maskesini kafasına çekerek size baktı ve "Biliyorum! Olanları tam kavrayamıyorsun! Ama şuan bende öyleyim!" dedi ve cebinden bir ilaç kutusu alıp içinden birkaç hap alıp içti. Siz ona endişeli bir şekilde baktınız ve "O gerçek mi?!" diye sordunuz ve o "Evet!" dedi.
Birkaç saat sonra...
Birbirinizin adını öğrendiniz ve Masky size başına gelen her şeyi anlattı ve sizde ona dün gece ki kabuslarınızı anlattınız. Bir süre sessizce sadece duvarlara ve birbirinize baktınız. Akşam olunca kartonların üstünde uyuya kalmıştınız.
Sabah...
Siz uyandınız ama yine o her zamanki gibi erken uyanmıştı ve yine hap kutusundan ilaç içiyordu. Siz ona yaklaştınız ve ona dokunacakken o hızla geriye çekildi ve "Oh, S/A... uhmm.. sensin.. yani başka kim olacak ki?!" dedi hafif kıkırdayarak.
Biraz ormanın içinde gezindiniz ama çarçabuk akşam olmuştu..
Siz ikiniz karanlık ormanda hâla sessizce yürüyordunuz ve birden Masky durdu ve siz "N'oldu Tim?" dediniz ve o "Günü sende duydun mu?" dedi ve sonra "Geliyorum.." deyip ortadan kayboldu. Siz yürüdünüz ve birden birşeye çarptınız..
Yukarı baktınız ve o kabuslarızdaki adam dı bu?! Siz hemen kaçtınız ve bir uçurumun ucuna geldiniz. O tam önünüzdeydi ama arkadan biri koşuyordu. Hızla size doğru koştu ve sizi itip, kendi de uçurumdan atladı.
Birkaç saat sonra..
Siz kumlarda yatıyordunuz ve o üstten size bakıyordu. Siz kaltınız ve o "Hadi kalkmalısın!" dedi ama siz "Hayır! Ondan kaçamaycağız Tim!" dediniz.
O elini yanağınız koydu ve dudağınızdan hafifçe öpüp "Biz başaracağız!" dedi.
The End!
Daha bana istek Masky ya da Hoodie vermeyin! Yapmam!
Neyse...
Bu arada sadece pazartesi, salı ve çarşamba günleri watty'de olucam!
İyi geceler❤