☎Jeff the killer-2

541 40 28
                                    

Aga yaw! Jeff'e çok istek gelmiş! Wawaaaaawaaaawwawa! İsyan başlatacam!!!

Ama günahmış... hayat zaten hep beni bilgilendiriyo...

İstek : miyunepuwu

Uuuu!! Pampa!

Neyse... başlıyam!

Siz uyuyardunuz ve o lanet telefon sesiyle uyandınız! Saate baktınız ve gece yarısı olmuştu! Bu saatte hangi aptaldı bu?! Siz uyukulu bir şekilde telefonu aldınız ve içinizden "Bilinmeyen numara mı?" deyip merakla telefonu açtınız.

(O-,Sen+)

+Alo?

-S/A?

+Uhmm... Siz kimsiniz bayım?

-Benim kim olduğum önemli değil... önemli olan sana nolucağı?

Siz telefonu kapadınız ve "Lanet telefon işleticileri! Hep beni bulur zaten!" deyip böbürlenerek arkanızı döndünüz ama yine telefon çaldı ve aynı numaraydı. Siz öfkeyle açtınïz ve;

+ Bak dostum! Bu oyuna devam edersen seni polise vereceğim!

-Şşşt... sakın arkanı dönme S/A..

Dedi ama siz tam dönüyordunuz ki o;

- Sana dönme dedim! Ölmek istemiyorsan.. ya da başkalarının ölümüne sebep olmak istemiyorsan. Sen seç?

+Neyi seçiyorum biliyor musun seni salak!? Uyumayı ve sabah ilk iş olarak seni polise vermeyi! Aptal!

Dediniz ve arkanızı dönüp bir adım attınız ama çorabınızda bir ıslaklık hissettiniz. B-Bu bir kelleydi ve sizde ondan gelen kanlara basmıştınız. Hızla geriye sıçradınız ve bu sizin annenizin kellesiydi!

Birden yine telefon çaldı...

+Tamam, yeter! Sen kimsin?!

- Sonunda! Çok bekledim ama değdi sanırsam... beni bulmak istiyorsan odandan çık.

Dedi ve siz yavaşça elinize sert bir şey alıp odadan çıktınız.

- Harika! Yere bak güzelim..

+Kapa çeneni!

Dediniz ve bir kan damlası gördünüz...

- Hahahha! Kızınca čok komik görünüyorsun?!

+ Beni nereden görüyorsun?!

- Belki arkandan? Dur! Belkide tam karşındayım. Ya da yarasa gibi tependeyimdir! Ya da kısacasï heryerde... Ben zaten senin hayatındaydım S/A!

+N-Ne?!

- Hep seni izliyordum...

Dedi ve arkadan bir el hep ağzınızı, hem belinizi tutup kendine çekti. Kulağınıza fısıldayarak "İşte artık yüz yüzeyiz! Artık ebe olma sırası bende... ama başka bir oyunda!" dedi ve sizin karnınıza bıçağı batırdı. Gözleriniz yavaş yavaş kapanıyordu ve son gördüğünüz şey o adamın üstünüze geldiğiydi ve üstünüze çıkïp kulağınıza..

"Şşşşt... uyukuya git..."

Deyişiydi..

The End

İşte gerçek Jeff bence bu! Bunu cidden çok sevdim!

Umarım beğenmişsinizdir! Yorum yapamayı ve oy atmayı unutmayın!

CreepyPasta ONESHOTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin