7. Gece kuyusu gözler

654 162 200
                                    

Herkese merhaba sevgili yoldaşlarım.
Bu bölüm size bayram hediyem olsun. Herkesin bayramını kutluyor ve çook öpüyorum. Birlikte daha nice bayramlara.🍬🍭🍫🧡

Şarkı:
Kim dracula: paparazzi

7.Bölüm
"Gece kuyusu gözler"

Iyi okumalar!

🕸️

Korku, bir belirsizlik karşısında tehdit algısı ile tetiklenen rahatsız edici ve olumsuz bir his.

Nedir bu bedenimi ele geçiren duygu, korku mu?

Endişe, kaygı, tasa, düşünce.

Yoksa iliklerimi bile titreten Endişe mi?

Hemen arkamda durmakta. Burada malesef.
Yakalandım...
Ne yapabilirdi şuan bana, zarar vermeye çalışır mıydı? kendimi korumak zorunda kalırsam kessinlikle acımayacaktım. Bu net bir bilgiydi. Kafamın içinde dönüp dolaşan ve karın ağrıma neden olan bu düşünceleri kefensiz bir mezarlığa gömüp üzerine toprak attım. Belki de ben çok abartıyorum. Şuana kadar ters bir hareketi olmadı sonuçta.

Ters bir hareketi olmadığı, ters bir hareketi olmayacağı anlamına gelmiyordu.

İçimdeki iç savaşa zıt bir şekilde sakince arkama döndüm. Ilk gördüğüm siyah botları oldu. Uzun bacaklarını yılan derisi gibi saran siyah pantolonu, siyah şişme montunun içinde ki siyah kazağı gözlerimle kesişince sessizliğin esir aldığı koca gökyüzünün altında yüzüne baktım.

Ilk defa tamamen yüzünü gördüm. Tertemiz bir yüzü vardı. Sakal bırakmayı sevmiyor olmalıydı. Esmer tenine uygun, düz bir burnu vardı. Ellerimi uzatsam dokunabileceğim siyah kaşları, kirpiklerini kıskandırıyor gibiydi. Ve gözlerinden kaçmaya çalışarak başlattığım savaşa yenilerek gözlerimi gözlerine örttüm.

Ortamıza bir kor düştü, kömür karası. O kor, etrafımızda bir çember oluşturdu. Bizi çemberin için de bırakıp etrafımızı ateşe verdi. Yandık, bunu ikimiz de umursamadık.
Nefesim kesildi, gece kuyusu gözleri vardı. Içinde kaybolacağınız koyu bir karanlıktı. Bu adam tamamen karanlıktı.

Bu adam kimdi?

Uyuşan parmaklarım soğuktan değil, gerçekten siyahın bir insanda bu kadar uyumlu, bu kadar siyahla bir oluşuydu.
Kendimi içinde kaybettiğim bu gözler, dikkatle bedenimde gezindi. Beni baştan aşağa süzdü.

KARANLIKTAKI ADAM (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin