8.Güller ve küller

597 151 80
                                    

Hoşgeldiniz^^
Yeni bir bölüm ile hepinize selamlar.

Şarkı;
imagine dragons: Believer

8.bölüm
"Güller ve küller"

Iyi okumalar!

🖤

Akşamın gölgeleri yerini yavaş yavaş sabahın boğuk kızıl ışığına bırakmasına birkaç saat kalmıştı.
ve karlarla dolu dağ evinin üzerine sessizlik çökmeye başlamıştı.
Gökyüzündeki ay kendilerini her zaman ki gibi ön plana atmış, içimdeki gökyüzü gibi dışımdaki gökyüzünü de kendi ışığıyla parlatmaya devam ediyordu uzunca.

Geceye çöken, karanlığı aydınlatan o ay'a benzetiyorum kendimi. Karanlığın içinde saf bir ışıkla parlıyordu, ama onunda rengi beyaz değil, griydi. Benim gibi...

Kafamı yaslandığım camdan dışarıdaki puslu havaya karışmış ormanı izliyordum. Tam bir saattir. Belki de iki... belkide üç... ya da dört... saat kavramımı yitirmiş gibiydim. Saate bakmak bile gelmiyordu içimden.

Düşüncelere dalmıştım tekrar.
Bu aralar çok fazla düşündüğümü fark ettim.
Bu düşünceler beynimin içinde çalkalanıyor, kafamın içini ağrıtıyordu.
Tüm gün çektiğim baş ağrısı kendini tekrar göstermeye başlamıştı.
Bu akşam Karen ile konuştuktan sonra beni getirdiği odaya girmiş, geçen saatlerimi burda geçirmiştim.
Uyuyakaldığım bir ara odaya girmiş benim için atıştırmalık bir şeyler bırakmıştı.

Geçen konuşmamız aklıma gelince kavisli kaşlarım tekrar bozulmuş, kendilerini çatmışlardı bile.

"Çünkü, bu konuda babana bir sözüm, aynı zaman da bir anlaşmam var. Seni korumak zorundayım."

"Neden? Nasıl bir söz bu? Hangi ara?"

"Baban hayatını kaybetmeden 1 ay önce, senin tehlikede olacağını düşünmüş olmalı ki, önceden tedbir almak istemişti. Benden seni korumamı istedi, 9 ay boyunca. Sende o sürede okulu bitirmiş, mesleğini eline almış olacaktın. Aynı anda yaşın da geçtiği için şirketi istediğin gibi yönetebilecek ya da istersen satabilecektin."

"Bana neden zarar vermek istiyorlar, hem ben yirmi bir yaşımdayım?"

Gözleri konuşmamdan sonra gözlerimle bakışmayı kesip ilerdeki duvara hapsetti kendini.
Benim her şeye rağmen kendisinin bir cevap vermesini beklemekte başka bir hapis olayıydı.

KARANLIKTAKI ADAM (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin