5. bataklıktaki güller

665 180 120
                                    

Evettt yeni bölüme
hoşgeldiniz.

Nasılsınız, iyi misiniz?

Şarkımız;
Hillsong UNITED: CLEAN

5.bölüm
"Bataklıktaki güller"

🖤 Iyi Okumalar 🖤





Işıklar kapandı.
Gecenin karanlığına maviler eklendi. Ay yerini güneşe bıraktı. Bedenimizi ele geçiren, içimizde bir hastalık gibi yayılan şaşkınlığımızın üzerinden iki gün geçti.
O canlı canlı izlediğimiz ve bizi dehşete düşüren yangından sonra külleri bile yok oldu.
Nehir'e başımdan geçen bütün olayları anlattıktan sonra, her şey normale dönmüştü.
Iki gündür olan bir olay ya da herhangi bir durum yoktu.
O kapşonlu adam dışında.

Hala, her gece, o bankta oturmaya devam ediyordu.
Sokak lambasını patlatmayı da unutmuyordu.
Dün akşam aynı ceketi giyişinden fark etmiştim.
O, beni kurtaran, ayrıyeten markette gördüğüm kişiyle de aynı kişiydi.
Her gece ve sadace geceleri gelip o banka oturması...
Güneş tekrar yerini gökyüzünde alana kadar o bankta durması... ve her defasında altında durduğu sokak lambası dışında bütün lambaları patlaması.
Kısacası benim etrafımda dönüp durması...

Neden mi?

Bende bilmiyorum.

Ama korkuyordum. Birçok duygu besliyordum içimde bu olanlara karşı ama en fazla olan korkuydu. İliklerime kadar hissettiğim korku.

Arabayı yakan kişinin kim olduğunu hala çözememiştik. Videoyu Fatih'e de izletmiş ve araba durumunu ona da anlatmıştık. Bizim gibi şaşırmış olan Fatih, daha çok bizim için edinşelenmiş ve bizi çocuk gibi azarlamıştı. Kendimize dikkat etmemizi ve bundan sonra daha dikkatli olmamızı tembih etmişti.

Şuan ise çalışmalardan sonra bir kafeye gelmiş, Nehir ile sohpet ediyorduk.
Şafak sökmek üzereydi.
Güneş yavaş yavaş kendini siliyor, yerini ayın esir aldığı geceye bırakıyordu.
Gülüşlerimizi gündüze bırakıp, acılarımızı, göz yaşlarımızı paylaştığımız geceye...

"Öyle değil mi, bebek?"

Nehir'in düşüncelerimi bölüp, parçalara ayıran sesi ile kendime geldim. Siyah gözlerim, onun ela gözlerine tutundu.

"Efendim?"

Içine derin bir nefes çekip ellerini yanağıma koyup hafifçe okşadı. "Yine diyorum, nereye diyorum, daldın diyorum, kime diyorum..."

KARANLIKTAKI ADAM (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin