10. Kan Bulaşmış Duygular

371 54 65
                                    

Hoş geldiniz🖤

10.bölüm
"Kan Bulaşmış Duygular"

Yazdığım en uzun 2. bölüm bu bölüm sanırım...
O yüzden lütfen oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin🦋

Iyi okumalar!

🖤

"Simsiyah gözlerin gecesinde gizliydi sözlerim. Ben en çok o gözlere imrenirim."




Ayın gölgesinin üzerine düştüğü adam.
Kan içinde kalmış, buna rağmen vücuduma sıkı sıkı sarılan adam.
Darbe almasına rağmen önümde beni dağ gibi koruyan adam.
Ruhumu avuç içlerine hapsetmek isteyen adam.

Belimdeki ellerini hareket ettirdiğinde donmuş vücudum tepki olarak titredi.

"Karen," dedim. Fısıldadım.
Sesim küçük bir kız çocuğunun titreyen sesi gibiydi.
Alnımdaki alnını usulca çekti, görmek istediğim zifiri karanlık gözler gözlerimin penceresine tutundu.
Göz göze geldiğimizde gözlerinde anlamını bilmediğim uzun bir metin vardı. Okuyamadığım, kendini sır gibi saklayan bir metin.

Gür ve siyah kirpiklerini kırptı, içinde bir bir dünya saklayan gözlerini gözlerimden bir an olsun çekmeden konuştu. "iyi misin?" Temkinli bakışlarında benim gözlerimin korku kırıkları vardı. Sessiz kaldım. Sanki dilime kilit vurulmuş anahtarı derin, karanlık bir kuyuya atılmış gibiydi. Yutkundu. "Beyaz gül? Cevap ver, bir şey söyle." Şokta olduğumu düşünmesem sesinde yalvaran tınılar olduğunu düşüneceğim.

Tenimde ürperti, zihnimde hırçın dalgalar var gibiydi.
Kulaklarım uğulduyor, içine çekildiğim geçmişe ait denizin tuzlu tadı genzimi yakıyordu.
Bir film şeridi gibi geçti gözlerimden geçmişim.
Dalga sesleri duydukça kendimi daha çok kasıyor, daha çok sıkıyordum.
O geçmişi tekrar tekrar yaşamaktan, denizin dibini boylamaktan yorulmuştum artık.

"Vuruldun..." sessizce fısıldamıştım. Sanki biraz yüksek konuşsam; tekrar bir olay olacak ve birileri tarafından kurşuna dizilecektik.

Yağmurun sesi ilk defa rahatsız ediciydi.
Susmalıydı.
Yağmur çok gürültü çıkarıyordu. Korkuyordum.

Ne yani gerçekten bir şirket için birine zarar verecek kadar gözü dönmüş insanlar mı vardı benim karşımda?

Bu kadar cani, gözü dönmüş, paragöz insanlar hiç düşünmeden bir cana zarar verebiliyorlardı.
Vicdan azabı çekmeden...
Birkaç kuruş için.

KARANLIKTAKI ADAM (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin