آب دهنشو قورت داد و سعی کرد از نفسای تند تند ناشی از ضربان قلبش جلوگیری کنه.
سهون بوسه ی اخرو روی گردن جونگین گذاشت و جدا شد.دست جونگینو گرفت و با تردید پرسید : قبول میکنی؟
قبول میکنی که باهم باشیم؟جونگین توی چشمای سهون نگاه کرد ، سهون با نهایت مظلومیت نگاهش میکرد.
ظالم ترین فرد دنیا هم نمیتونست به اون نگاه نه بگه.جونگین با لحن آرومی گفت : م...من زمان میخوام...یکم فقط یکم بهم تایم بده...
سهون با همون نگاه مظلومش سرشو پایین انداخت و یکم از جونگین فاصله گرفت.
_اوکی ، تو زمان داری هرچقدر که بخوای میتونی بهش فکر کنی.
الانم اگر میخوای بری...
میتونی بری حتی اگر بخوای میرسونمت به خونت.وجود جونگین از این احترام و طرز رفتار سهون پر از ارامش شد و لبخندی زد.
سهون حال گرفته نگاش کرد و پرسید : این لبخند بی موقع رو مدیون چیم؟
+مدیون احترامی که برام قائلی!
این خیلی ارزشمنده._خب...باعث میشه نری؟
+اگر یکم اصرار کنی ، شاید بمونم.
سهون اخم کرد : تو یه شیطانی.
و من التماست نمیکنم که بمونی ، چون میمونی.جونگین لبخند عمیق تری زد و پرسید : حالا که...منو آوردی خونت قراره چیکار کنیم؟
_هرکاری که تو دوست داشته باشی!
+من...نمیدونم!
سهون کمی فکر کرد و بعدش گفت : دنبالم بیا.
و سمت اتاقی رفت.
جونگین هم دنبالش راه افتاد و با باز شدن در متوجه اتاق بزرگ بازی شد.اطرافو اتاقو دید زد و گفت : اوووو بهت حسودیم شد.
اتاق بازی معرکست.
من از بچگیم دوست داشتم به جز اتاق خواب یه اتاق بازی هم داشته باشم._خب چرا نداشتی؟ تاجایی که میدونم از خانواده ی پولداری هستی!
+اوهوم خب من هیچوقت به پدرو مادرم نگفتم و با اون که خیلی دوسش دارم روم نمیشد بهشون بگم.
سهون لبخند زد : خب...امیدوارم با یکی ازدواج کنی که اینکارارو برات بکنه!
جونگینم لبخند زد : امیدوارم.
هیچوقت بهش فکرنکردم.سهون بهش نگاه کرد : چرا؟
+هیجده سال برای فکر کردن به شریک زندگی عمر کمیه.
زوده که بهش فکر کنم.سهون از مینی بار کنار اتاق بازی دو تا لیوان برداشت و توشون شراب ریخت : ممکنه عاشق بشی!
لیوان شرابو روبه جونگین گرفت : امیدوارم بخاطر اینکه به شاگردم شراب میدم اخراج نشم.جونگین لیوان شرابو گرفت : پس بخاطر اینکه شاگردتونو بوسیدین از کشور بیرونتون میکنن استاد اوه.
YOU ARE READING
𝚂𝚎𝚌𝚛𝚎𝚝 𝚕𝚒𝚏𝚎
Fanfiction𝙽𝚊𝚖𝚎 : 𝚜𝚎𝚌𝚛𝚎𝚝 𝚕𝚒𝚏𝚎ᶜᵒᵐᵖˡᵉᵗᵉ 𝙲𝚘𝚞𝚙𝚕𝚎 : 𝚔𝚊𝚒𝚛𝚒𝚜 , 𝚜𝚎𝚔𝚊𝚒(𝚖𝚊𝚒𝚗) 𝙶𝚎𝚗𝚛𝚎 : 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕 𝚕𝚒𝚏𝚎 , 𝚛𝚘𝚖𝚊𝚗𝚌𝚎 , 𝚜𝚖𝚞𝚝 𝙰𝚞𝚝𝚑𝚘𝚛 : 𝚖𝚎𝚛𝚕𝚒𝚗 *** سهون استاد کالج بزرگِ سئول ، یک استاد دانشگاه جدی در کره ، تو...