88

496 30 14
                                    

Всички се качиха и потеглиха, Кук каза на Джин на къде да кара и когато стигнаха Джин почна да говори.

Д: Кога ще се прибереш?

К: Незнам

Д: Изобщо ще се прибереш ли?

К: Незнам

Д: Добре, до три сутринта да си се прибрал, ясен ли съм?

К: Да

Кук слезе и се за пъти към тяхното място където винаги се събраха и както винаги момчетата, така наречените приятели на Кук, бяха там. Кук ги поздрави всичките.
Момчетата потеглиха към къщата.

Т: Защо му каза да се прибере до три? Защо просто не се прибрахме

Д: Остави го, ядосан е, нека да се разсее малко

Т: Ох добре

Момчетата се прибраха, изкараха багажа на Кук и го качиха в стаята му. Тае се зае да го прибира в гардероба му. След като беш готов си игра малко с Тан.

°°°°°°°

Бе станало време момчетата да вечерят. Всички бяха наредени около масата и се хранеха, Кук все още не се бе прибрал, все пак Джин му бе казал три, а до него време имаше още доста време. След като бяха готови с вечерята, седяха известно време и си говореха, след което всеки си отиде в стаята. Тае отиде в тази на Кук, Тан също отиде с него и двамата си легнаха на леглото.

°°°°°°°°

Бе станало два след полунощ и Кук крачеше към къщата на момчетата. След като влезе вътре, се събу и съблече. Качи се тихо до горе и влезе в неговата стая. Като видя Тае да спи с Тан на леглото му се усмихна и затвори внимателно вратата. Съблече се, след което си облече едни шорти и една тениска. Легна внимателно на леглото, но Тае се събуди.

К: Спинкай бебче - цунка го нежно по устничките за кратко.

Т: Колко е часа

К: 2:30

Т: Добре

К: Хайде спинкай бебче - гушна го, мъчеше се да не смачка много Тан, който бе между тях.

Т: Лека нощ - целуна го по бузата и затвори очички

К: Лека нощ беби

След няколко минути и двамата бяха заспали.


335 думи
[Редактирана]

You are my hero | Vkook Where stories live. Discover now