Бяха минали шест месеца от излизането на песента им(албума). Бе събрала много гледания както винаги. Бе си станала хит.
Момчетата днес бяха в компанията да разберат дали ще имат нов албум скоро, а и мениджъра искаше да говори с тях.
М: Така момчета албум ще има скоро. А сега да говоря за това за което ви извиках. Джънгкук бих искал да започнеш и като солов изпълнител. Имаш милиони фенове и това ще се отрази добре на компанията. Какво ще кажеш?
К: Аз съм съгласен
Н: Извинете ме, но той влезе скоро в групата и ще почва солова кариера, а ние сме от толкова време идоли и още никой от нас не е соло изпълнител. Мога ли да попитам защо става така?
М: Бих искал да видя какво ще стане със соловата кариера на някой от вас и ще пробвам с Кук. Не искам да ми мрънкате, аз решавам какво става с вас или не, затова мълчете.
Н: Добре, извинявам се
М: Ще изкарате албума юли месец, а Кук ще изкара солов албум юни месец. Имате три месеца за общия албум, а Кук има два за соловия. Разберете се как ще си пишете текстовете, Джънгкук бих желал ти сам да си работиш по албума. Като за първи албум искам пет песни да има вътре.
К: Добре
М: Имам да казвам и още нещо и ви освобождавам. Джънгкук искам да спреш кикбокса, не искам да си губиш времето с излишни работи
К: Извинете ме, но няма как да стане. Тренирам го от малък и не бих могъл просто ей така да го спра
М: Ще го спреш, защото ти няма да можеш да се наспиваш. Имаш да работиш по два албума. Затова спри кикбокса
К: Няма да стане - започна да се ядосва
М: Джънгкук казах нещо
К: И аз ти казах нещо, няма да спра кикбокса. Не си ми никакъв, ясен ли съм - изправи се и удари бюрото
М: Позволяваш си да ми говориш и на ти вече, момченце ще си имаш много проблеми
К: И какви ще са тези проблеми, ще ме караш да тренирам ли? Ха забавно
Д: Джънгкук спри
К: Млъкни! - погледна лошо Джин
М: Спираш кикбокса и точка, а сега сте свободни, утре 10 часа да сте тук
К: КАЗАХ ЧЕ НЯМА ДА СПРА КИКБОКСА, МАМКА МУ
М: ДЖЪНГКУК КАЗАХ НЕЩО - изправи се и той от мястото си
К: Не ме ебе
Кук се обърна и излезе от офиса му, излезе и от компанията и се запъти към къщата им за да си вземе колата.
М: И при вас ли се държи така
Н: По принцип не
Д: Той понякога избухва от нищото
М: Добре, говорете с него като се приберете и утре ви чакам, а сега довиждане
Всички: Добриждане
Всички станаха от местата си и излязоха от офиса, както и от компанията. Качиха се във вана и потеглиха към къщата им, след като видяха че Кук не ги чака.
Мъника вече се бе прибрал, бе си взел ключовете за колата и бе тръгнал към негов приятел, а именно Марк.
След като момчетата се прибраха и видяха че колата му я няма и се досетиха, че се е ядосал прекалено много и е отишъл да се усамоти.
След като Кук стигна пред дома на Марк слезе от колата си и позвъня на вратата. Момчето отвори и се усмихна, поздравиха се и влязоха вътре.
555 думи
[Редактирана]
YOU ARE READING
You are my hero | Vkook
FanfictionКъдето групата bts си търсят нова секс играчка за неопределен период. Накрая намират Джънгкук и бодигардите му го отвличат. Водят го при останалите момчета, но той е в безсъзнание. Четете и разберете :) Начало:2.09.2020г. Край:21.12.2020г. Редактира...