Бе минала седмицата, на Тае продължаваше да му се гади всяка сутрин и затова Куки и Тае се прибраха по-рано в Сеул.
Сега двамата седяха в хола в къщата им и чакаха момчета да си дойдат.
След няколко минути момчетата се прибраха, свалиха си всичкия багаж и се настаниха на дивана при мъниците.Д:Настинал е нали?
К: Еми не....бременен е, ЩЕ СТАВАМ БАЩА - извика и се усмихна широко
Н: М-моля!?
Х: Еми мениджъра, ако разбере?
К: Ще трябва да му кажем
Марк: Честито - прегърна Кук силно
К: Благодаря ти
Ч: Планирано ли беше това дете?
К: Всъщност не, но бяхме настроени в скоро време да си правим
Ю: Еми честито, дано всичко да мине гладко като кажете на Парк
Т: Кога ще му кажем Куки? - погледна мъника
К: Незнам беби, ще измисля и ще му кажем скоро, по скоро аз де, но ще е скоро. Не искам да се натоварваш
Д: А само тест ли правихте?
К: Не, ние направо отидохме на доктор, на няколко даже
Д: Ох еми добре, честито
Т: Благодаря
°°°°°°°°
Момчетата вече бяха казали на мениджъра си, той го прие добре, но след малко мислене.
Кариерата на Тае бе прекъсната за година и нещо за сега, а на Кук щеше да е за малко след раждането на детето.
Компанията бе обявила и публично за детето, много щеше да им е на феновете, за един месец, че са и заедно и че и дете вече чакат. Щеше да е трудно всичко, но всичко се оправя, щом любимия ти човек е до теб. Така Куки и Тае щяха да се справят с бременността, после с раждането и накрая с отглеждането на рожбата си.
Така всички заживяха щастливо, всеки искаше да направи живота си по-красив с половината си.
От досадник Тае стана всичко за Кук и така заживяха щастливо.КРАЙ
305 думи
[Редактирана]Благодаря на всички които четох историята ми и я следиха от началото! Очаквайте през 2021г много от мен, ще има дълга история. Ще изпълня всичко което съм обещала на всички, обещавам!
Благодаря ви наистина много, обичам ви! 😘
YOU ARE READING
You are my hero | Vkook
FanfictionКъдето групата bts си търсят нова секс играчка за неопределен период. Накрая намират Джънгкук и бодигардите му го отвличат. Водят го при останалите момчета, но той е в безсъзнание. Четете и разберете :) Начало:2.09.2020г. Край:21.12.2020г. Редактира...