110

514 31 8
                                    

На сутринта момчетата закусиха, оправиха се и тръгнаха към компанията.

Т: Беби, много се радвам, че ще дойда с теб

К: Аз също любовче

След време стигнаха и видяха екипа с който трябва да тръгват. Момчетата си изместиха багажа във вана с който щяха да отидат до летището. След което всички се качиха в два вана и потеглиха. Когато стигнаха видяха много фенове.
Свършиха всичко свързано с документите и се качиха в самолета. Екипа на компанията, Тае и Кук бяха само в самолета.

След като самолета излетя Тае не спря да гледа от вън и да се радва като малко дете, нищо че бе летял толкова много пъти.

К: Бебче, няма ли да спиш

Т: Не, аз никога не спя

К: Ох, добре. Като стигнем тогава ме събуди

Т: Ще спиш ли?

К: Да

Т: И аз какво да правя сам

К: Спинкай и ти беби

Т: Но аз не искам, обичам да гледам отвън какво става

К: Тае, какво виждаш в повечето пъти....облаци само

Т: Е не винаги. Виждат се и градове и е уникално

К: Добре добре, събуди ме когато стигнем

Т: Ама ти наситена ще ме оставиш

К: Добре кажи какво искаш да правим

Т: Да се гушкаме - светнаха му очичките и се усмихна широко

К: Добре, хайде ела тук - потупа краката си и Тае веднага седна. Кук го гушна и зарови нос във врата му.

Тае също го гушна все още с усмивка на лице. Минаха се няколко минути в тишина и на Тае му омръзна само да мълчи.

Т: Беби, дали момчетата ще се грижат за Тани - никакъв отговор - Бебчо? - отново нищо - Куки? - отдръпна се малко и видя мъника който спеше вече. - Ах ти, остави ме да се чудя какво да правя

Тае се облегна на Кук и го целуна по челото след което му взе телефона и почна да разглежда какво има из него. Влезе в галерията му и почна да разглежда снимките му. Повечето снимки бяха негови, ту без блуза, само по боксерки или облечен малко по така. Тае също така попадна и на доста интересна за него снимка, Кук бе чисто гол на нея. Тае се усмихна щом я видя и веднага си я прати. Продължи да разглежда. Намери папка с име "Baby❤️", влезе и всичките снимки бяха негови или на него и Кук. След като разгледа всичките снимки които има в телефона му, бързо влезе в камерата и го снима няколко пъти, след което почна сам да се снима. Направи сигурно двеста снимки.

Нямаше вече какво да прави, затвори очи и след време заспа.
Точно след 30 мин. стюардесата дойде и ги събуди. Тае я погледна лошо и стана от Кук.

К: Спинка ли беби?

Т: Да, но не много

К: Е пак е било нещо, а сега дай ръчичка и да излизаме от тука

Тае го хвана за ръката и така излязоха.


475 думи
[Редактирана]

You are my hero | Vkook Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz