96

509 30 4
                                    

Бе минало известно време и сега Кук седеше на леглото в стаята си и пишеше текст. Тае седеше до него и го гледаше.

Т: Бебо, защо да не песен за любовта?

К: Звучи добре, значи това нещо отива в коша - смачка листа

Т: Нее, не го хвърляй, това което си написал тук е много добро. Използвай го

К: Ох, добре

°°°°°°°°°

Почети след месец текстовете на песните бяха готово. Текстовете които Кук писа, получи голяма помощ от Тае. Сега момчетата седяха в офиса на г-н Парк и чакаха мнението му за текстовете.

М: Така момчета, текстовете ми харесват страшно много. Харесват ми. Добра работа. А сега е време за музиката. Гледайте да не е толкова време колко времето за писане, защото все пак трябва да имате време и за мислене на танци.

Н: Добре, благодарим Ви и ще гледаме да сме малко по-бързи с музиката.

°°°°°°°°°

Бе минал месец и нещо, музиката бе готова, записите на песните също и сега момчетата мислеха танците.

К: Хайде да е нещо по живо де момчета

Х: Дадено, хайде от начало

°°°°°°°°

Бе станало вече октомври месец, клипа бе качен и почна да си събира милионите гледани и харесвания. Кук бе събрал доста фенки и скоро щяха да имат концерт. Момчетата се подготвя ха за него, като тренираха. На Кук му оставаше понякога по много малко време за кикбокс и това не му харесваше, но нямаше какво да направи по въпроса.


235 думи
[Редактирана]

You are my hero | Vkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin