6. Rossz fiú

701 44 0
                                    


Jó olvasást. Bocsi a hibákért! Remélem tetszeni fog.
💜💜😘

( 2 hét múlva )

Épp gyakorolunk a fiúkkal. Idáig senki nem tud semiről, ami jó hír. Jiminék előtt egy igazi angyal vagyok de más előtt...
Mondjuk úgy hogy nem kicsit változtam meg. Tae elmagyarázot nekem mindent és én le írtam. Tanulgattam a viselkedést és mindent jól megtanultam. Szinte már hozzá szoktam az új énemhez.
Néha elég nehéz az hogy Jiminékel ne kötekedjek vagy valami. Kíváncsi vagyok milyen arcot vágnának... De még előttük nem mondok semmit. Majd úgyis kiderül minden 5 nap múlva. Akkor megyünk a stadionba. Kíváncsi leszek hányadik helyre kerülünk fel. De arra is kíváncsi leszek milyen arcot vág majd mindenki. Alíg várom...

Szorgalmasan gyakorolunk minden nap a fiúkkal. Muszály mert nem akarunk gyengék lenni, muszály megmutatni kik is vagyunk mi. Amúgy meg én lettem a fő énekes vagy mi a faszom az. Taehyung a másod énekes.
A többiek egyenlően vannak felosztva.

Írtam egy dalt és azt fogjuk előadni. Most a tánclépéseket gyakoroljuk.
Rm nagyon sokszor hibázik és ezért amennyiszer hibázik annyiszor kezdjük újból...

- Megint rosszul csináltad. - Sóhalytottam és mutattam az ujjamal hogy újból kezdjük. Mindenki el kezdet nyávogni.

- Drága jó istenem Namjoon! Csináld már jól..- Könyörgöt neki Taehyung. - De nem tudom. Ez nehéz. - Kezdte a földet nézni szomorkásan.

- Jungkook gyakorolhatok vele egy kicsit? - Nézet rám Taehyung bociszemmekel. MEG FOGOM ŐT ENNI EBÉDRE! Bólintottam és el kezdtek gyakorolni.

- Jungkook valami világit a zsebedbe. - Mondta Soobin mosolyogva. - Jaj köszi. Mingyárt jövök, csak hívnak. - Mondtam és ki mentem az ajtó elé. Körbe néztem hogy biztos senki sincs e itt kint. Amikor tudatosult bennem az hogy nincsenek itt elővettem a telefonom és a képernyőn Jimin neve állt.
Aish, mit akar már ez a gyerek???

Elhúztam a zöld gombot és a fülemhez vettem a telefont. -
Sziaa Kookieee!! - Kiabálta nagy örömmel a telefonba. - Szia Chim. Miért hívtál? - Kérdeztem aranyosan. - Ja csak azért mert nem vagy otthol. Zárva van az ajtó. Hol vagy? - Kérdezte aggódva.
- Ja, csak be hívott a tanárnő a suliba. - Hazudtam neki, kicsit szomorkás hangomon.
- Ja értem. Akkor oda megyek és..
- Nem hagytam hogy befejezte mert félbe szakítottam azonnal.
- Jaj nem kell Chim - Emeltem fel kicsit a hangom. - Miért? Baj van? - Mondta és lehetet a hangjában hallani hogy aggódik. - Nem csak kicsit egyedül szeretnék lenni. - Mondtam nevetve. - Mint mindig. - Erőltette a nevetést. - Jiminshi ígérem hogy szombaton csak veled leszek jó? - Mondtam aranyosan. - Ezt mondtad múlthét pénteken is. - Nyomta ki a telefont.

Jaj nemár. Ha egyszer ezekkel a lökötekkel kell gyakoroljak mert nem tudnak megjegyezni egy lépést akkor mi a fasz csináljak??? Sóhajtottam, zsebre vágtam a telefonom és vissza mentem a többiekhez. Amikor kinyitottam az ajtót láttam hogy mindegyik fiú gyakorol és Rm tökéletesen tudja a táncot. Közelebb mentem és elkezdtem tapsolni nevetve. - Ügyik vagytokkk - Kiabáltam és be áltam közéjük.
Az egész táncot még kétszer elgyakoroltuk és abba hagytuk. Nagyon ügyesek voltak és tudták hibátlanul az egészet. - Na most elfáradtam. - Feküdt le a földre Taehyung a többiek meg szó szerint követték. Lefeküdtek mellé. - Gyere te is Jungkookkkk - Kiabálta nevetve Taehyung. Tettem hátra 1-2 lépést aztán nekifutásból ugrottam rájuk. Mindenki nevetve próbált alólam kiszabadulni de csak Soobinak sikerült. Hirtelen el lökött engem és így a többiek eltudtak menekülni.

A suli királya (Jikook) nélküled~Место, где живут истории. Откройте их для себя