Mielött olvasnátok mondanom kell valamit. Szóval ebbe a részbe most először már lesz Jimin szemszög..🥺🤣💜 Remélem tetszeni fog.
Reggel ébresztőmre keltem fel.
Kinyomtam aztán bebatyogtam a fürdőszobába. Oda sétáltam a csaphoz és megmostam az arcom. Fel néztem a tükörbe és egy gonosz tekintetű Jungkook nézet vissza rám. Amikor az emberek rám néznek akkor ők is ezt látják? Ezt a gonosz, rossz énemet? Bárcsak visszapörgethetném az időt és nem mentem volna bele ebbe az egész szarságba. Bele ütöttem erőből az elöttem lévő tükörbe ami azonnal darabokba tört. Bele túrtam hajamba és össze szorítottam a szemem. Hirtelen valami végig folyt arcomon így kezemet le eresztettem magam elé. Meg néztem a kezemet ami nagyon de nagyon remeget és csupa vér volt.Lemostam a sebbem és bekötöttem a kezemet. Felöltöztem és belőttem a sérómat. Szokás szerint oldalra fésültem. Le mentem a konyhába és próbáltam kaját keresni de nem volt. Megfogtam telefonom, táskám és így elindultam a suliba. Rossz előérzetem van...
Már nem jár értem kocsi mert nagyon idegesitet az a sofőr.
Be értem és ahogy mint mindig, mindenki köszönt. Oda jöttek Taehyungék akiknek most örültem. Megfogta a csuklóm amitől szinte az egyensúlyomat is elvesztettem. Fel szisszentem a fájdalómtól amit mindenki észre vett és kérdőn tekintettek írányomba.- Fáj a kezed vagy mi? - Kérdezet Taehyung és elengette a kezem amit én azonnal magamhoz szoritottam. - Be ütöttem reggel. - Adtam hamis választ neki. - Aha értem. Nem tört el ugye? - Kérdezte és közelebb jött én meg hátráltam. - Ne-nem cs-csak.. - Hála a jó istennek, megszólalt a csengő így nem kellet folytasam. Habár nem mintha tudtam volna valamit mondani. Meghajoltam és a termembe siettem.
Igen. Ilyekor jövök rá hogy egy terembe járok Taehyungékal....
Szóval ők is mindjárt itt lesznek.
Szuper..Jimin szemszöge:
Emlékszem milyen sok mindent átéltünk Jungkook-al. Mennyi mindenben segítettem neki ahogy ő is nekem. Legjobb barátok voltunk. Egyszerüen már testvérek. Nagyon szeretük egymást. Hirtelen ez a kapcsolat romlani kezdett egy olyan dolog miatt ami a mai napig idegesít.
Nem mondta el nekem. A tudomásom nélkül szált be a bad boy bandába. De nemcsakhogy beszált abba az átkozot bandába, a vezér lett. Ő lett az iskola vezére.Amikor ezt megtudtam annyira nagy utálatot éreztem iránta hogy az már valami förtelmes. Bocsánatot kért tőlem de már nem érdekelt. Tudta nagyon jól hogy utálom ha kicsit is rossz fiúsan viselkedik vagy ha szóba áll Taehyungékal. Nem! Nem azért vagyok ilyen mert féltékeny vagyok.
Legjobb barátok voltuk. Meg esküdtünk egymásnak hogy azok is maradunk. Erre kezdett elhanyagolni engem ami egyenlőre nem is volt baj. Nem haragudtam rá annyira. Tudtam hogy most elvileg valami dolga van. De miután kiderült hogy mi a pálya. Amikor kiderült hogy végleg ott hagyott engem. Tudta jól hogy sok munkával jár és nem fog sokat tudni velem lenni mégis ő ezt tette. Abban a percben úgy utáltam őt mint még soha.Ez az érzés kölcsönös vele szemben. Ő is utál elvileg engem. Sok mindennel bebizonyitotta. Kivéve egy dolog. Ami nem hagy nyugodni.
Amikor Mark úgy hivott engem a parkban hogy "Mochi" akkor ott volt Jungkook is. És elég ideges is lett. Szegény Mark be volt tőle szarva.Miért mondta azt hogy csak ő hívhat így? Senki sem hívhat úgy! Egyetlen egy ember szólihat úgy hogy Mochi az peddig Kookie és nem Jungkook!
Bárcsak vissza mennénk az időben és megmonthatnám neki hogy nem léphet bele a csapatba. Már késő. De ez így nem jó. Már elszúrtunk mindent. Elkéstem énis vele és ő is. Már lehetetlen úgy felépíteni a kapcsolatunkat amilyen volt.Amikor be jött Jungkook a suliba amit Mina vett észre egyből szólt nekem. Végig néztem ahogy mindenki köszön neki és hogy Taehyungék odafutnak hozzá. Jungkook nem tudom mit csinált magával de elég szarul nézet ki. Be volt a keze is kötve. Mit csinált az a nem nolmáris? Habár nem érdekel hogy mikor mit csinál. Az ő dolga.
Amikor Taehyung kérdőre vonta hogy mit csinált a kezével Jungkook elkezdett dadogni. Nagyon titkolja bármi is az. Megszólalt a csengő így elsiettet. Én is az én termembr mentem ahogy engem követtek Jacksonék is.
Be értünk a terembe de a tanár még nem volt itt. Le ültünk a hátsó asztalokhoz és Mina felkiáltott. - Bele szerettem Jungkookba de mégis utálom amit tett Jiminel. - Ekkor mindenki ránézet. Najó ez a lány teljesen hülye. - Miért? Mit csinált Jeongguk Jiminel? - Kérdezte az eggyik fiú. - Ja há-hát semmi cs-csak - Ha ez a nem nolmáris elmeri mondani valakinek hogy Kookieval vagyis... JUNGKOOKAL legjobb barátok voltunk én kinyirom de az tuti hogy Jungkook is.
- Egyszer mondott nekem egy csúnya szót. - Kiabáltam a fiúnak akit ez már nem is érdekelt így vissza fordult társaihoz. Rá néztem a melletem ülő Minára akinek szemmemel azt súgaltam hogy "MEGÖLLEK". Ő előre fordult és ahogy láttam fúl vörös volt a feje.
Jungkook az útobbi időben elég furcsa. Amikor el mentem a házához vagyis csak az elött mentem el mert arra fele lakok a ház kivülről teljesen romokban ált. A kerités nem volt a helyén és teljesen belepte a gaz. Az eggyik ablak meg ki volt törve. Hol lakik ez a szerencsétlen?
Sokkal többet verekszik is ami még furcsább. Nekem még egy rossz szót se mondott ahogy Mináéknak se.
Emlékszem milyen jó barátok voltunk.
Én, Jungkook, Han, Jackson, Sehun, Yeonjun, Kai, Mina és Tzuyu.
Most is jó barátságot alapítunk csak Jungkook nélkül ami kicsit furcsa volt az elején de hamar megszoktam.
Remélem mostmár így marad minden. Nem akarok Jungkook miatt szenvedni. Épp eleget szenvedtem már miatta.____________
____________Remélem tetszet. Bocsi a hibákért.
🥺💜
ВЫ ЧИТАЕТЕ
A suli királya (Jikook) nélküled~
БоевикAki nem tudja mi az a BTS az bele se olvasson! BTS ship! (Jikook) JAVÍTÁS ALATT! Fiú×fiú +18 a végén lesz! Műfaj: Dráma Csúnya beszéd van benne! ~ Jimin és Jungkook legjobb barátok már 4 éves koruk óta. A középiskolában a rossz fiú a nagy menő Kim T...