3. Jó fiú vagyok

974 57 5
                                    

Itt vagyok.
Igen itt vagyok és élek... még.
16 éves elmúltam...
Egy középiskolában tanulok, de nem akár milyenben. De erről majd később beszélek.

Jimin a legjobb barátom még mindig, ami miatt nagyon boldog vagyok. Remélem soha nem fog lecserélni vagy ilyesmi. Nem bírnám ki ha elveszíteném. Természetesen vannak más barátaim is igazából... de Jimin a legeslegjobb. Őt ismerem már nagyon rég óta. 3 éves koromban ismertem meg. Mindig ott volt melettem és segítet át vészelni a rossz időket. Általános iskolám nem volt a legjobb. Sokat bántottak lelkileg-testileg...... nagyon magam alatt voltam de napról napra jobban hozzá szoktam a dologhoz.

Szóval vissza térve...
Amilyen suliban vagyok, az nem akármilyen suli. Ez más mint a többi...

19 iskola van ami ugyan ilyen mint ez. 20 suli van összesen. Minden iskolában van egy "vezér".
Annak a vezérnek vannak társai. A mi iskolánkban Kim Taehyung a vezér és neki vannak társai. Az iskolában úgy szokták hívni őket hogy "nagymenők"

Ezek a bizonyos "menők" nem csak a suli rossz fiúi hanem ők ki térnek a többi egyszerű diák közül. Ők sztárok is. A vezér énekes Taehyung. A rapper az Suga és Namjoon. Ott van Jin is aki velük van egy bandában. És rajtuk kívül ott van még Yugyeom és Soobin. Szóval ők vannak a csapatban. Nekik kőtelező olyan ruhát hordani amire rá van írva a nevük. Nem tudom ilyen minek kell amúgy, de szerintem azért hogy ha jönnek új diákok a suliba akkor azok tudják kitől kell megiedni... Taehyung-nak így van rá írva:

VEZÉR
TAEHYUNG

Meg benne is van az iskola szabálykönyvében. 1 hónaponként el megy mindegyik ilyen iskola egy stadionba és ott össze csapnak a csapatok. Mármint elő kell adniuk egy saját számot amit énekelnek. A mi sulink 9-dik helyezésen van. Ami nagyon szar de jobb mint a semmi.
Röviden ennyi.

Elmondom hogy összesen hány barátom van a suliban.
Ott van Jimin, Han, Sehun, Yeonjun, Jackson, Kai, Mina és Tzuyu. Őrájuk mindig számíthatok... És persze ők is természetesen számíthatnak rám. Nagyon szeretem őket. Nem akarom el veszteni őket soha... fontosak nekem!

A suliban nem szoktam mutatkozni. Amikor a folyosón vagyok igyekszem minnél hamarabb eltűnni onnan. Sokan szerelmesek Taehyungba. Pld. az egész lány osztálytársam. Még 2 fiú is. Fura. A maradék fiúnak is, a példaképe Taehyung. Még ők is azt hajtogatják hogy
"én miért nem vagyok ilyen helyes?,
én miért nem vagyok ilyen tehetséges?" Stb. Utálom ezt hallgatni de igazuk van. Főleg én akarok olyan lenni mint az a Taehyung. Egy stréber gyerek miről nem álmodozik... Na azt várhatom mikor leszek én is olyan mint ő. Na de térjünk át a jelenbe.

Most értem haza az iskolából. Nagyon fáradt vagyok mert az éjjel sem aludtam valami sokat. Az ágyam mellet van egy kis szekrény, arra raktam le a telefonom nem tudom már mikor is. Le vettem onnan és megnéztem hogy kik írtak rám. A barátság csoportban írtak.

        ❤Örök barátok❤

Jimin: Jungkook az ágyban vagy! Tudom és érzem! Szóval azonnal kelj fel és gyere ide hozzám. 🙄😖

Jungkook: Te látsz engem? 😰
Amúgy nincs kedvem menni. Nagyon fáradt vagyok.

Jimin: Jaj ne csináld már...
Tudod mit? Át megyek én. 5 perc és ott vagyok!

Jungkook: ÁT NE GYERE...

Jungkook: És már elindult.
Szuper.

A suli királya (Jikook) nélküled~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora