Reggel kiabálásra keltem fel. Rossz álmom volt. De mostanában mindig rossz álmom is van. Most azt álmodtam hogy újra legjobb barátok lettünk Jiminel de aztán lecserélt engem. Fura álom de ez nem fog megtörténni. De ezzel nem is foglalkozom.
- Kusolj már mert felkelted Jungkook-ot! - Kiabált egy lány hang. - Te kelted fel a parancsolgatásoddal! - Szólt vissza egy fiú hang. Kezdett megjönni az eszem és már ki is nyitottam a szemem hogy körbe nézzek hogy most mi van.
Felkeltem és le ültem az ágy szélére.
A földet kezdtem nézni és gondolkodni. Azon gondolkodtam hogy mikor rontottunk el mindent. Akkor amikor Taehyung rám írt hogy legyek a vezér. Ha nem énekellek ott a buszmegállóban akkor nem figyelt volna fel rám. Ahj Tae hogy basználak szájba.- Jungkook hallasz? - Legyezte meg elöttem valaki a kezét. - Ja igen igen. Mivan? - Mondtam és az elöttem álló Mina elmosolyodott. - Baj van? - Kérdezte én meg majdnem össze estem így ülve. - Nem nincs. - Néztem újra a földre és a kezemet kezdtem piszkálni magam elött. - Én nem úgy látom. - Veregette meg a vállam. - Nincs baj. Jól vagyok. Csak elgondolkodtam. - Rántottam meg a vállam. Felkeltem és a fürdőbe indultam. Őszintén? Ha nem nézet volna ott mindenki akkor elmondtam volna neki hogy az a bajom hogy nagyon hiányoznak nekem. Sőt! Még el is sírtam volna magam az biztos.
Amikor elkészültem felvettem a táskám és a telefonom. Pont akkor jöttek be a testőreim is. Van összesen 8 testőröm. Most 2 van itt. Nekem nem kell fizetnem őket mert az igazgató fizeti. Azt mondta hogy ez kijár nekem meg stb. Rájuk néztem és intettem hogy menjenek ki mert mindjárt megyek. Bólintottak és elhagyták a helyet. Ki mentem és indultam is a diák folyosóra.
Találkoztam Taehyungékkal is és velük mentem tovább. Mentünk épp a folyosón és be nem ált a pofája. Akkor áltam meg egy helyben amikor egy olyan dolgot kérdezett amit nem akartam hallani.
- És kik az új szobatársaid? Kedvesek? - Mondta. Én megáltam és rá néztem. - Most mi az? - Kérdezte Namjoon. Rájuk néztem aztán amikor mondtam volna valamit körbe néztem hogy figyel e valaki. Hát persze hogy mindenki figyelt. A faszom teli van már. Egy 5 percre elfelejthetnének már. Gyorsan be mentünk a mosdóba aztán ott kezdtem beszélni.
- Mondtam már hogy szerencsétlen vagyok? - Keztem el. - Igen. Pontosan 278 alkalommal. - Felelte Soobin mi meg mindannyian furán néztünk rá. - Most mivan? Számolom. - Tette fel védekezésképp a kezét. Mindenki elkezdett nevetni de én ezen csak mosolyogtam.
- Szóval? - Kérdezte Jin. - Jiminék lettek a szobatársaim. - Mondtam ki egyszerüen őnekik meg az álluk a padlót súrolta. - Te télleg egy kibaszot szerencsétlen ember vagy. - Nevetet Taehyung. - Fogd be! - Durcáskodtam és ekkor mindenki megölelt. Jó hogy még ők vannak nekem.Amikor vége volt a sulinak mentem Taehyungékal a szobám felé. Nem akarom hogy bejöjenek oda Jiminék miatt de Taehyung akaratoskodik. Tuti hogy tervez valamit.
Oda értünk és be mentünk. Mindenki minket kezdett nézni.
- Sziasztok idióták. - Kiabált Taehyung. Bazmeg... - Fogd már be. - Szóltam neki vissza. - Jó na. - Nevetet. Megforgattam a szemem és ledobtam az ágyra a cuccom. - Na most elkísértetek idáig. Nagyon szépen köszönöm de most lehet takarodni. - Mondtam. - Jaj nemár. - Nyafogott Tae. - Bulizunk. - Ölelt meg de én ellöktem. - Utoljára mondom szépen hogy takarodj innen ki ha nem akarod hogy holnap lila fejjel gyere iskolába. - Mondtam idegesen nem rá nézve. - Jó nyugi. - Nevetet és kimentek. Én lefeküdtem az ágyamra és néztem ki a fejemből.Megcsörrent a telefonom én meg oda nyúltam érte. Egy üzenetet kaptam egy ismeretlentől.
* Nagyon hiányzol és azt is szeretném hogy megismerkedj valakivel. Hamarosan találkozunk.^^ *
Ált az üzenetben. Ez most mi? Megint szórakoznak velem vagy mi?
Kivel találkozok hamarosan? Ha Taehyung megint szórakozik én télleg megverem. De rossz előérzetem van.___________
Itt a kövi rész. Kicsit rövid lett. 🙁
Sajnálom a hibákat. Hamarosan hozom a következő részt! Amúgy hamarosan meg lesz az 1k. KÖSZÖNÖM! ❤😁
❤❤
VOUS LISEZ
A suli királya (Jikook) nélküled~
ActionAki nem tudja mi az a BTS az bele se olvasson! BTS ship! (Jikook) JAVÍTÁS ALATT! Fiú×fiú +18 a végén lesz! Műfaj: Dráma Csúnya beszéd van benne! ~ Jimin és Jungkook legjobb barátok már 4 éves koruk óta. A középiskolában a rossz fiú a nagy menő Kim T...