7. Végeztünk Mochi

724 44 1
                                    


Jó olvasást. 🙄
Remélem tetszeni fog xd💜👻🤣

Szombat van. Az ébresztőmre kelek ami azt jelzi hogy mennem kell a DP-be. Amúgy a DP az a titkos helyünk a Taehyungékal. Mármint a házunk vagyis valami ilyesmi. Már voltam ott sokszor. Oda szoktunk járni gyakorolni, hülyéskedni, lustálkodni, lazítani meg ilyenek.

6:30 van. Lustán kilépek a szobámból és indulok a konyhába. Nagyon éhes vagyok. Tegnap itt volt Jin az főzőt rám. Van még a hütőben belőle szóval azt most meg eszem. Meg melegítettem és kimertem magamnak egy tányéra. Le ültem és enni kezdtem. De nem kellet volna. - Ahjj, jó ez a bibimbap még egyátalán? - Kiabáltam el magam és vissza köptem. Nagyon savanyú íze volt.
Habár az is lehet hogy rossz kaját vettem ki a hűtőből. Hisz ez régi.

Sóhalytottam és bele raktam a mosogatóba a tálat. Igen. Úgy hogy benne van még a kaja. Nem érdekel. Majd Jin vagy Taehyung elmosogatja.

Elindultam a legközelebbi boltba és vettem műzlit, tejet, szalonnát és tojást. Kifizettem a kaszánál és indultam ki. Épp tettem volna meg a második lépésem de egy lány nekem jött.

- Jaj bocsi. Megsérültél? Nagyon figyelmetlen vagyok. - Nevetet a végére. - Semmi baj. - Mondtam kedvesen? - Rose vagyok. - Nyújtotta felém kezét mosolyogva. - Jungkook. - Fogtam vele kezet.

- Itt laksz a közelben? - Kérdezte tőlem én meg elindultam de persze hogy követet. Nem tudna lekopni rólam? - Igen. Csak jöttem a boltba kajáért mert éhes vagyok. - Nevettem fel amin mosolygot.
Hirtelen olyan fejet vágot mintha lenne egy ötlete. - Főzek neked valamit? - Kérdezte nagy mosolyal az arcán és el kezdet ugrálni. Én meg meg áltam így ő is. - Ígyis sokat segítetél már, ne fáradj. - Mondtam neki. - Nem is segítettem! És amúgy ez a legkevesebb amiért meglöktelek. - Mondta nagy mosolyal. - Hát jó. Akkor gyere. - Mondtam és megindultam megint.

Haza értünk és főzöt nekem. És mi lett az egésznek a vége?

Az ágyban vagyunk és az elöbb épp megdugtam a csajt. Szokás szerint.

+14⚠️

- Mondták már hogy jól szexelsz? - Kezdte el csókolgatni a felső testem. - Ja. Már sokan. - Mondtam olyan stílusal mint akit nem is érdekelné a dolog. - De tudod mi a legjobb? - Csókolta meg eggyik kockám. Idióta. - A hatalmas kobra a nadrágodban. - akarta MEGINT lehúzni alsómat. Hát persze hogy meg is teszi. - Mesés volt. - Húzta le teljesen azt és rá puszilt tagomra. Hirtelen azt sem tudtam hogy hol vagyok. Meg fogtam fejét és nyomtam jobban oda. Tövig bekapta én meg egy hangos nyögésel díjaztam.

Kb 1 perce szophat de melletem meg szólalt a telefonom. Oda nyúltam nehézkesen érte és megnéztem ki hív. Taehyung az. Fel vettem és a fülemhez emeltem a telefont.

- Jungkook hol vagy? Itt kéne lenned! - Mondta idegesen. Aish télleg a próba. Ez a kurva el vette az eszem. - Ahz jóh ha tihz perch mu-múlvah beh megyhe-ahhhh.. - Mondtam ki alíg érthetően és a végét meg elnyögtem. - Jól vagy Jungkook? - Kérdezte és a többiek nevettek a hátérben. Basszus ki van neki hangosítva. - Ihh-Ihgen. Mahj mehgyek jóhh? - Kérdeztem nyögdécselve. - Igen jó. De mit csinálsz? - Nevetet már hangosan a többiekkel eggyüt. - Mohst leh szoph ehz ah kuhrvah-ahh - Mondtam ők meg nevettek. - Moh-mohst leh tehszem. Ma-mahjd meh-megyekh - Mondtam és kinyomtam a telefont aztán eldobtam az ágy végére.
Ez durva volt.
....
.

A suli királya (Jikook) nélküled~Where stories live. Discover now