15. Mi lesz most?

561 38 5
                                    

Egyre közelebb hajoltam ahogy ő is felém. Becsúkódott szemem így már csak sötétséget láttam. Hirtelen egy fény jelent meg és éreztem ahogy a pillangók feléledtek és repdesnek bennem. Össze érintettük ajkainkat ami jelen pillanatban gyönyörű dolog és énis és ő is nagyon éleveztük a gyengéd csókot. De az már biztos hogy a későbbiekben ez nagy hibának lesz számítva.

Elváltunk egymástól és mélyen egymás szemeibe néztünk. Megköszürültem a torkom és a földet kezdtem nézni. - Bocsi. - Mondtam halkan de persze hogy ezt is meghallotta. - Ez ez.. - Dadogot. Fura de ez után a csók után mégtöbbet szertnék. Kellenek a csókjai az érintései. - Nem kellet volna? Tudom. - Nevettem szomorúságból.

- Dehogyisnem. Mennyei volt. Imádtam ezt a csókot. Aszem eről fogok álmodni. - Nevetet fel és ez engem is megmosolyogtatott. - Finom volt a csókom? - Nevettem el magam. - Igen. - Nevetet. - Kaphatok mégeggyet? - Vakartam meg tarkóm kínomban. - Persze. - Mosolygot és rá hajolt ajkaimra. Amikor véget ért a csókunk rá néztem és szemei a vágytól csillogtak. Le néztem tagjára ami kicsit sem volt nyugodt állapotban. Felizgult rám?

- Te felizgultál rám? - Nevettem el magam. - Te is rám. - Rántotta meg vállát. Le néztem magamra és télleg nem voltam a legnyugodtabb állapotban. - De hisz... - Kezdtem el mondani de abba hagytam. Nem tudtam mit mondani. - Segítsek? - Döntött el az ágyon és ám nehezedett. Pimasz mosolyra húzta a száját és ajkaimra hajolt. Hirtelen lelöktem magamról és akkor jött meg az esze. A hülye. - Bocsi. - Hajtotta le a fejét. - Nem azért löktelek le magamról. - Mondtam és rámásztam. - Itt én dominálok Taehyungie  - Pusziltam meg száját. Elmosolyodott és közelebb húzott magához.

Amikor végeztünk egyből el is aludtunk. Amikor felkeltem Taehyung itt volt melletem kiterülve. Sóhajtottam és felkeltem. Hát mi szinte mindent eltörtünk az éjszaka. Vagy 3-szor csináltuk az éjjel. A vázát azt hiszem az asztalról Tae rúgta le a földre ami sikeresen el is tört. Akkor az ágy támlája kettétört ahogy kapaszkodtam belé. Muszály volt naaa. Akkor sok zsepi is volt körülöttünk és össze vissza szét voltak szórva a ruháink. Ja és nem mondtam a legjobbat. Kitörtem az ablakot ahogy kidobtam rajt a cipőm. Véletlen volt.... Felkeltem és a fürdőszobába mentem. Amikor be értem a tükör elé sétáltam és bele néztem. Szó szerint megiettem magamtól. Még ruha sincs rajtam. Totál elfelejtettem. A hajam össze vissza állt. Mögöttem nyílt az ajtó és egy meztelen Taehyung lépet be rajta.

Oda jött mögém és hátúról ölelt meg.
Fel néztem a tükörbe és láttam hogy engem néz. Amikor a nyakamra néztem láttam hogy ki volt szívva. - Te kiszívtad a nyakam? - Kiabáltam. - Te is az enyém. Kvittek vagyunk.
- Simult jobban hozzám de elöktem. - Nyaaa most mi a baj? - Nevetet. - Semilyen ribancnak soha nem engedtem meg hogy a nyakamhoz érjen. - Mondtam idegesen a szemébe nézve. Láthatóan megiedt. A kis buta. - De én én.. - Kezdett el dadogni. - Tudom. Te nem a ribancom vagy. - Mentem oda és pusziltam tincsei közé. - Mégegy menet? - Húzogatta a szemöldökét.
- Méghogy nem vagy ribanc. - Forgattam meg a szemem amin csak nevetett.

............

Amikor össze készültünk indultunk a suliba. Út közben Taehyung rám sem nézet de beszélt. - Amúgy ami van fürdőszobába tükör. Az új? Hol a régi? - Nézet rám én meg megáltam egy helyben. Azt hiszem most lesz végem. - E-eltört. - Dadogtam. - Bele ütöttél a tükörbe ami sikeresen eltört. - Sóhajtott. - Honnan tu..- Kezdtem el de ujját a számra tette csitítás kép. - Csak mennyünk. - Mondta. Bólintottam és mentünk tovább.

Amikor a suliba értünk köszöntek és a tanár mondta hogy a 3. terembe menyünk. De az Jiminék terme. KEZDŐDIK A DRÁMA. Be akartam menni de Taehyung elállta az utam.
- A kezed már jobban van amúgy? - Kérdezte. - Igen. Sokkal. - Mondtam. Ő bólintott aztán be ment én meg követtem. Amikor be mentünk becsuktam az ajtót és körbe néztem. A tanár már nagyban tanított. Jimin és a "barátai" a szokásos helyen ültek és engem bámultak. Nem, nem véletlenül sem Taehyungot. Engem néztek.

- Maguk mit keresnek itt fiatalok? - Vette le a szemüvegét a nyanya.
- Tyúktánc. - Mondta Taehyung és elkezdet ugrálni amin a többiek jót nevettek. Megfogtam ruháját és mögém húztam. - Igen Jeongguk? - Kérdezte a tanár. - Maga de csúnya tanárnő hogy verjem a szájába. - Mondtam véletlenül hangosan és mindenki röhögni kezdet. Jimin csak sóhajtott. A bánat a fejét. - Na én felmondok. - Ment ki idegesen a tanár. Mindenkiből hangos nevetés tört ki én meg oda mentem az ajtóhoz és bezártam.

- Bulii vannn - Kiabáltam és elkezdtünk ugrálni Taehyung-al.
Fel ált Jiminéken kívül mindenki és elkezdtek ugrálni. Amikor meguntam abbahagytam így mindenki követte a példámat. Vissza ültek a helyükre és engem figyeltek. - Milyen jó csöcse van annak dik. - Súgta a fülembe Taehyung és Minára mutatott. Na én most döglök meg.

Rá néztem Minára és elmosolyodtam. - Össze hozalak vele? - Súgtam vissza neki. - Nem illik kibeszélni másokat. - Szólalt meg Jimin. Azt a faszt. - Kusolj geci! - Kibabáltam rá és mindenki hangos nevetésbe kezdett. Ő meg az idióta társai csak szúrós szemmel bámultak. csalódott? Oda sétáltam hozzá és felrángattam a székből.
- Mindjárt jövök. - Mondtam és kinyitottam az ajtót. Kilöktem rajta Chimet és mentem utánna. A folyosó szekrényeinek löktem és szorosan odapréseltem. Még soha nem bántottam őt. Még így vezérként sem. De most..... mi lesz??
____________
____________








Sajnálom hogy sokáig nem volt rész.
😅💜🥺

A suli királya (Jikook) nélküled~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora