11. Csajok is vannak

645 45 0
                                    

Itt a kövi rész..
Remélem tetszeni fog. 🙄💜
Sajnálom a hibákat.
Amúgy most olyan zenét hallgatok amin folyamatosan sirok. És ki mutatta nekem meg ezt a zenét? Az osztálytársam a Cinti🤧😂
A zene címe: ( Tate micRae - You Brokre Me First ) xd tuti ismeritek naaaa mindegy. 💜💜💜💜


***
Másnap reggel kicsit furán éreztem magam. Fájt a fejem és kicsit szédültem. Gondolom ez annak az oka hogy tegnap este nagyon sokat sírtam és alíg aludtam és szerintem ezt nem kell mondani hogy miért mert mindenki tudja. Jimin miatt.

Nagyon nem akarok suliba menni de muszály. Ki keltem az ágyból és a szekrényemhez batyogtam. Előszedtem magamnak ruhát aztán már mentem is a fürdőszobába. Felöltöztem, megmostam az arcom és megigazitottam a hajam. Amikor ezekkel kész voltam a konyhába mentem. Gondolom senki sem tudja hogy én hogyan tartom el magam. Sehogy. Jimin szokott adni nekem pénzt meg minden. Ő tartot el engem röviden.
Jelen pillanatban nem kell és már nem is tud adni nekem pénzt. Amióta énekes vagyok eltudom tartani magam. Sok pénzt ad nekem a suli.

Hirtelen anyám jutott megint eszembe.
Képes volt arra hogy elhagya a saját fiát. Elmondtam neki hogy biszex vagyok még 12 évesen. Undorodott tőlem és magamra hagyot. Egyedül maradtam. Jimin segítet nekem mindenbe. Nagyon összetörtem anyám miatt és Jimin segítette begyógyitani azt a sebemet. És most hol tartunk? Elvesztettem őt. Újra összetörtem de legalább megtanultam hogyan lehet ezt elrejteni. Kivüről én nagyon nolmárisan viselkedem, de ha kimutatnám azt hogy milyen a lelkem...

Ha kellet szülő akkor a szomszédba lakó anyám volt legjobb barátnőjéhez fordultam. Ő mindig is utált engem de ő volt az egyetlen családtagom szóval ragaszkodtam hozzá. 42 éves már és férje van akit nagyon szeret.

Megráztam a fejem hisz nem akarom hogy ezek a rosz emlékek/gondolatok belepjék a fejem. Új életet akarok kezdeni de nem tudok. Jimin most bíztosan segítene nekem de nincs már nekem. Utál és utálni is fog.

**
Amikor le értem a konyhába ettem műzlit aztán vissza mentem a szobámba. Megfogtam az asztalon lévő kis füzetem hisz abba szoktam dalokat írni, aztán bele tettem a táskámba.
Az ágyon volt a telefonom amit megfogtam és zsebre vágtam. Fel vettem hátamra a táskát aztán indultam ki a ház elé.

Egy kocsi szokot jönni értem. Azzal szoktam menni a suliba. Limuzin szokott mindig jönni. Esküszöm én ki vagyok szolgáltatva. Megnéztem a telefonomon az időt és 07:39 volt. Fél nyolcra itt szokott lenni. Erre késik az szar.

Nagy gondolkozásaomnál ide ért. A sofőr kiszált és kinyitotta nekem az ajtót. - Nagy csoda hogy ide értél végre. - Forgattam meg a szemem és idegesen levágtam magam az ülésre. - Sajnálom uram. - Mondta és többször meghajolt. - Csak induljunk már. - Mondtam és elforditottam a fejem.
Utálom ezt a sofőrt. Egyszerűen ilyen iritáló és idegesitő ember.

Amikor oda értünk a suli elé már sok diák kint állt. Ott voltak Taehyungék is. És .. Jiminék is ott voltak....
Kinyitotta nekem ez a faszfej az ajtót én meg kiszáltam. Egyből sokan odafutottak hozzám. Amikor Taehyungék is ide jöttek elküldtem mindenkit és erre annyi volt a válasz hogy nyafogtak. Lepacsiztam Jinékel aztán indultam be velük a suliba. Végig éreztem magamon a volt barátaim tekintetét de nem foglalkoztam vele. Had érezék hogy utálom őket. Azt fogom kimutatni hogy már nem érdekelnek de... de belül. Nagyon szeretem őket még mindig és ez soha nem fog megváltozni. Örökre lesz nekik hely a lelkemben/ szívemben.

Be mentünk a suliba és megszólalt az orifon. - Kedves gyerekek mindenki azonnal gyülekezen az udvaron! Ismétlem: Mindenki azonnal gyülekezen az udvaron! - Mondta az igazgató és mindenki ment kifelé. Rá néztem Taehyungra és mutattam a szememel hogy nem akarok ki menni, de ő engem elkezdet húzni kifelé. De minek menjek én oda ha ugyis tudom miről van szó? Már mindenki kint volt és Taehyung elengette a kezem én peddig ezt az alkalmat használtam arra hogy visszafusak azonal. Már indultam volna el, de Taehyung az ölébe kapot és úgy vitt engem az igazgató mellé. Igen nekem mindig ott kell áljak mert én ott "fontos" ember vagyok elvileg. De nem érzem annak magam. Mindenki minket nézet. Igen az egész suli de nem érdekelt.

- De én nem akarok itt lenni! Be akarok menni! - Dobantottam a lábamal idegesen és közben nyafogtam amikor végre le tett engem a földre. - De nem fogsz be menni! - Kötekedet velem Taehyung és bele nevetett a pofámba. Nagyon vicces...

Én elindultam de elém ált.
- Elenem fordulsz? Támogatnod kéne! Ha nem akarok itt lenni akor tartsd tiszteletben! - Löktem el őt így a földre eset. Én nagy gyorsaságal indultam el a kapu felé ami be vezet a suliba. Taehyung gyorsan felpattant onnan aztán jött utánam. Karomra fogott és közel rántot magához úgy hogy tudjon nekem súgni valamit.

- Most mutatják be a a lány csapatot tudod a kurvákat és jön egy új is a csajok közé. Megtudod majd fektetni mindet. - Mondta és elhajolt tőlem. Szemembe nézet ami meglágyult kicsit és sokkal perverzebb lettem mint voltam.

- Mégis maradok. - Kiabáltam és indultam vissza széles vigyoral. Taehyung az csak ütött eggyet a levegőbe mint aki nyert valamit. Az iskola meg ezen a tettén jót nevetet.

Körbe néztem a tanulókon gyorsan a szememmel és láttam Jimint is aki engem néz. Nem néztem őt sokáig. Had éreze hogy engem már nem érdekel ő.

Az igazgató elmondta hogy lesz egy lánybanda és el is mondott mindent róluk habár én kicsit sem figyeltem mit mond. Csak a szájja mozgását láttam. Be jöttek a lányok és mindegyiket felismertem hogy ki. Még azt az új csajt is akit még én "nem" láttam. Hisz az Rose volt akit megfektettem. Azzal találkoztam. Ő akart nekem főzni mert véletlen belém jött. Ez nagyon kííínossss.

___________
___________

A suli királya (Jikook) nélküled~Where stories live. Discover now