Jimin szemszöge:Nagyon boldog vagyok hogy kibékültünk Kook-al. Ő életem szerelme már rég óta. És most végre velem lehet.
- Hát itt meg mi folyik? - Jöttek be Jackson-ék. Azonnal leszálltam Kook-ról és mögé bújtam. Féltem a reakcióktól. - Semmi? - Mondta Jungkook inkább kérdésként.
- Aha. Mi meg hülyék vagyunk. - Mondta Mina. - Azt tudom.
- Mondta Kook nevetve, de én megszorítottam a kezét hogy fejezze be. - Khmm, vagyis bocs te ananász képű - Folytatta még volna de én szavába vágtam. - Kook! Fejezd már be! - Mondtam. - Mi az hogy Kook? - Kérdezte Han. - Már kibékültünk bibibiiii - Dugta ki Jungkook a nyelvét. Mindenki csodálkozva nézett.- Tényleg nem fejezed be? - Mondtam neki már kicsit idegesebben. - De. Mostmár befogtam. - Mondta sóhajtva. Ekkor be lépett Taehyung is idegesen.
- Miért fogdosod Jungkook-ot? Le üsselek törpe? - Indult meg Taehyung felém én peddig szorosabban fogtam Kook kezét és hozzá bújtam. - Kibékültünk. - Mondta Kook.. Ekkor Taehyung megált és széles lett a vigyora. Mint egy 2 éves, most úgy néz ki.
- Úristen dejó. Jimin vigyáz Kook-ra mert még pici. Tudtam hogy felnől egyszer, de hogy ilyen hamar... - Játszotta el azt mint aki sír. Ez kicsit vicces. El mosolyodtam rajta de Kook ekkor megindult Taehyung felé. - Na gyere ide te kis - Mondta és el kezdte őt kergetni. A hülye kifutott, Jungkook meg ment utánna.
Han oda ment az ajtóhoz és bevágta. Mindenki engem nézett én meg azt sem tudtam mit csináljak. Ilyenkor megy el Jungkook is... itt hagy engem ezekkel..
- Jimin megmagyaráznád mi folyik itt???? - Jött felém idegesen Sehun.
- Hát perszeee, hogy nee. - Húztam el a szavak végét. - Az úgy volt hogy volt egyszer 2 ember akik kitalálták mi az a szerelem és - Folytattam volna az idióta beszédemet de Yeonjun közbe vágott. - Nem ezt! Mikor békültetek ki? És miért voltatok a földön? - Kérdezte idegesebben.- Szexeltek. - Nevetett Mina. Mindenki rá nézett komoly arccal ő meg láthatóan elszégyelte magát.
- Khmm. Vagyis bocsi. - Mondta.
- Kibékültünk oké? Szeretjük egymást! Mondtam nagyobb hangsúllyal. - Te ezek után még bízol benne? - Szólt Kai. - Igen! Adott rá elég okot hogy bízzak benne! - Mondtam de már a sírás szélén áltam. - Azt hittem hogy támogatni fogtok! De nem! Ti inkább csak azt akarjátok hogy ne legyek a szerelmemmel! - Sírtam el magam.Oda mentem az ágyamhoz és ledobtam magam rá. Ott sírtam tovább. - A micsodáddal?? - Szólt Tzuyu. - Te szerelmes vagy.. várjunk micsoda? Mikor? Hogyan? Mi???
- Beszélt össze vissza Jackson.Felkeltem az ágyról és inkább kimentem. Nem hiszem el.
Ha a barátaim lennének akkor megértenék a helyzetem. De nem.
Amikor ki értem meg láttam Jungkook-ot és a csapatát.
Oda kezdtem menni. Amikor oda értem Jungkook aggódó arcát láttam Most mivan?- Jimin te sírtál? - Mondta és átölelt.
Ja hogy azzz. Elhúzódtam tőle és nyújtózkodtam egy pusziért. Nagyobb nálam sokkal.. a szemét.
Elmosolyodott és adott egy nagy puszit.- Khmm, mi is itt vagyunk ám. - Szólt Namjoon. - Hali. - Mondtam alíg hallhatóan. Biztos Kook már mesélte nekik hogy mi a helyzet ezért nem kérdezősködnek.
- Na Jimin! Üdv a csapatban! - Veregette meg Taehyung a vállam. Hogy mivan? - Mi?? Milyen csapat?
- Emeltem fel a hangom egyből. - Mármint a baráti kör. A bandába nem vennénk be mert ahoz gyenge vagy. - Mondta.- Mi?? Nem vagyok gyenge! Legalább nekem az agyi szintem olyan mint egy felnőtté. De neked? Kb 2 éves agyi szinted van. Sőt! Még sokat is mondtam!! - Kiabáltam az arcába. - Nem veszekszem törpékkel. - Nevetett. Ekkor erőböl belevágtam az oldalába. - Vagyis de szeretlekkk. - Mondta egyből és közbe fogta az oldalát. Biztos fájt neki. Megérdemelte.
- Chim, hogy a többiek megismerjenek jobban eljönnél velünk a DP-be? - Kérdezte Kook.
- Az mi? - Mondtam furcsálva.- Ott szoktunk pihenni, dolgozni, felvenni új dalt, klipet készíteni meg szinte minden. Az a fő csapat helyünk. - Mondta az a sampon gyerek. Vagy Soobun? A rák tudja mi a neve.
- Okés. Mehetünk - Mondtam és megindultunk két kocsi felé.
Bugatti kocsijuk van ezeknek mi a szar. Honnan van ezeknek ilyen kocsijuk? Inkább mindegy is.
Beszálltunk az autóba aztán elindultunk valahova. Én Jungkook mellett ültem.
Jungkook megpuszilta a fejem és átkarolt. Így mentünk végig az úton.Remélem Jungkook tényleg szeret és nem csak szórakozik velem.
Jungkook szemszöge:
Egy dolog jár régóta a fejembe.
Amikor kaptam azt az üzenetet az ismeretlentől. Megkérdeztem Taehyung-ot és nem ő szórakozott velem. Akkor ezt nem értem.Mai napig bennem van az az üzenet:
~ Nagyon hiányzol és azt is szeretném hogy megismerkedj valakivel.
Hamarosan találkozunk.^^ ~Ez kicsit fura volt de remélem nem nagy dolog...
___________________
___________________Itt a kövi rész. Nagyon sajnálom a hibákat. És bejelentem hogy biztos lesz második évad! Próbálom hamar hozni a következő részt. 🥺❤
ESTÁS LEYENDO
A suli királya (Jikook) nélküled~
AcciónAki nem tudja mi az a BTS az bele se olvasson! BTS ship! (Jikook) JAVÍTÁS ALATT! Fiú×fiú +18 a végén lesz! Műfaj: Dráma Csúnya beszéd van benne! ~ Jimin és Jungkook legjobb barátok már 4 éves koruk óta. A középiskolában a rossz fiú a nagy menő Kim T...