(Pár nappal késöbb)
Vasárnap van. Úgy reggel 5 óra. Arra kelek hogy nevetést hallok. Meg nézem hogy kinek áll fel a fasza. Persze hogy Jiminék röhögcsélnek. Olyan jól megvannak nélkülem én meg nap mint nap rájuk gondolok.
És ők még úgy állítják én hagytam őket el. Könyörögtem nekik hogy ne tegyék ezt velem. Nem engedtek vissza. Utáltak. Ahogy most is utálnak. De sebaj. Van ilyen.Felkeltem az ágyból és ittam valamit. Be mentem a fürdőszobába, felöltöztem, megcsináltam a hajam aztán fogat mostam. Fel vettem a kabátom és már el is tüntem onnan.
Jimin szemszöge:
Amikor elment akkor mindenki abba hagyta a kamu nevetését. Annyira rossz nélküle de ezt senki sem mondja ki. Biztos vagyok abban hogy Mina-éknak is hiányzik.
Nekem borzasztóan hiányzik az a hülye feje. Most hogy így más lett, mindenki szereti. Az egész suli. Én nem. Vagyis de. A rossz énét is bírom. De csak azért mert tudom hogy valahol mélyen elrejtve még ott van az az ember akit én megismertem. Ahj Jungkook. Nagyon hiányzol..
Ki mentünk a többiekkel egy közeli parkba. Sétáltunk és beszélgettünk a legnagyobb komolytól a legnagyobb hülyeségig. Hallottam egy nagy puffanást oldalról. Abba az írányba fordultam de nem csak én. A többiek is. Jungkook volt ott a kis "csapatával". Épp lelőttek egy fiút NEVETVE. Élvezték azt hogy megölik.
Jungkook gyilkos???Nem tudom mióta nézhetjük őket de Kook szeme megakadt rajtam.
Taehyung és az a másik fiú. Mi a neve? Subun? Ja nem. Szerintem Sampon. Ők ketten megfogták a hullát és elvitték. Jungkook és a többi embere peddig ide jöttek.- Ide figyelj törpe geci - Mondta idegesen Jungkook és a pulóveremet megfogva emelt fel. - Ha el jár az a vastag szád hogy én megöltem valakit akkor te is meghalsz.
Értve vagyok? - Kiabált rám. - I-igen. - Tartottam vissza könnyeimet.
Ő elengedett és én meg a földre estem.- Tudod Jungkook. Egy nagy idióta fasz vagy. - Szólt be Mina Kook-nak és leguggolt mellém. Átölelt én meg mint az ovisok el kezdtem sírni. Nem bírtam tovább vissza fogni magam.
- Tudod Mina.. Nem hallottam hogy mit mondasz. Én csak azokat az embereket hallom meg akik nem elmebeteg, parasztok mint te vagy.
-Válaszolt vissza Kook.
- Uhh, Ez csúnya volt. - Nevetet Namjoon. - Fogd be te csicska. Milyen érzés amikor nem te vagy a főnök? - Nevetett Mina. - Úgy hallottam te voltál eredetileg az, csak le váltottak Taehyung-ra. Túl szar voltál. - Nevetett tovább. Ennek nem lesz jó vége.
- Namjoon. Nyugodj le. Jin és Suga. Vigyétek el innen. - Szólt Jungkook mert már látta hogy Nam télleg nagyon ideges lett.
Amikor el ment már Jungkook minden embere énis megszólaltam.
- Miért lettél ilyen? - Sírtam el magam. - Ti tettetek ilyenné.
- Válaszolta. Mi az hogy mi? Nem tettünk ellene semmit. - Ne kend ránk! Eldobtad a barátságunkat csak azért hogy te lehess az a kibaszott vezér. - Kiabáltam neki sírva. - Tudod te mennyire hiányzol? Tudod te hogy kibaszottul szerelmes vagyok beléd? Hah? - Mondtam sírva és ott hagytam őket.Jungkook szemszöge:
Hogy mivan!?!??
Nagyon sajnálom hogy ilyen későn hoztam a részt. Ma írtam meg a felvételit is. Nem volt sok időm.
Próbálom hamar hozni a részeket.
Bocsi a hibákért.
ESTÁS LEYENDO
A suli királya (Jikook) nélküled~
AcciónAki nem tudja mi az a BTS az bele se olvasson! BTS ship! (Jikook) JAVÍTÁS ALATT! Fiú×fiú +18 a végén lesz! Műfaj: Dráma Csúnya beszéd van benne! ~ Jimin és Jungkook legjobb barátok már 4 éves koruk óta. A középiskolában a rossz fiú a nagy menő Kim T...