10- insanları umursamıyorum

88 5 0
                                    

Dün olanlardan sonra hiç okula gidesim yoktu. Ben bunu bir başarı olarak görüp bununla gurur duyarken o zengin veletlerinin burslu olmamdan dalga geçer gibi bahsetmesi canımı yakmıştı. Ama beni asıl şaşırtan baturun beni koruması olmuştu.

O dersten çıkıp gittikten sonra bir daha okuda onu görmemiştim bende nazlıyla bütün gün okulu dolaşarak geçirmistim ve daha okulun görmediğim yerleri vardı. Gerçekten çok bükyük bir okuldu. Okul cıkışında da taksiyle gelmiştik nazlı benimle baturlara gelmişti. Ve akşam hemen karşımızdaki devasa evlerine geçmişti. Bende o gittikten sonra günün yorgunluğuyla hemen yatmıştım.
Ve simdi yataktan kalkmak için büyük bir çaba sarfediyorum. Ama nafile gitmek istemiyorum işte o okula oysaki buraya gelirken hiç böyle olacağını düşünmemiştim.
En sonunda yataktan kalkabilmeyi başarip hazırlandım . Saçlarımı yandan dağınık şekilde ördüm ve aşağıya indim.

Kahvaltı yapmak istemediğim için direk kapıya yöneldim. Ama bendeki yüce şans sayesinde kapıda inci teyzeye rastladım ve bana kahvaltı yapmadan bu evden çıkamayacağımı kibar ve kesin bir dille anlattı.

Bende mecburen kahvaltı masasına geçtim. Masada isteksizce kahvaltısını yapan baturu gördüğümde içimde tuhaf bir his oluştu bu neydi anlayamamıştım onu dünden beri görmüyordum. Nerde olduğunu tüm gün boyunca ne yaptığını açıkçası merak ediyordum ama bunu dillendirmeye gerek yoktu öyle değimli.

Yani ne diyecektim ki batur ben seni çok merek ettim dünden beridir nerdeydin? mi! Hadi ama biraz ciddi olalım hem benim baturun ne yaptığını düşünmekten daha önemli bir sorunum var bu gün o okula yeniden gideceğim ve yine o meraklı aşağılayıcı gözler hep üzerimde dolaşacak.

Sıkıntılı bir şekilde nefesimi dışarı verdim ve sandalyeye oturdum.

Birkaç lokma bişi atıştırdıktan sonra masadan kalktım benim kalkmamla baturda kalktı.

Ahh! Okulu birlikte gidiyorduk öyle değimli .

Hala bu çocuğun nasıl ehliyet aldığını da merak ediyorum henüz on altı yaşında ve kendi arabası var.

Ne ara yanına geldiğimizi anlamadığım arabanın sürücü tarafındaki kapısı açıp içeri girdim.çoktan yerleşmiş olan batur benim de arabaya binmemle direk motoru çalıştırdı.

Ortamdaki gergin sessizlikten rahatsız olduğum için radyoyu açmaya karar verdim.

Kafamı dayadığım çamdan kaldırıp radyoya uzandım tam açacaktım ki baturun sesi kulaklarımda yankılandı.

"açma"

Bir anda bu ani çıkışını anlayamadım elim havada öylece kalakaldım.

Birkaç saliseden sonra hemen kendimi toparlayıp elimi geri çektim ne olmuştu şimdi böyle birden hayır yani ne yapmıştım ki ben istemiyorsa düzgünce söyleye bilirdi bu kadar sert olmak zorunda değildi.

Kafamı yeniden çama yasladım. Hızla geçip giden yolu izlemeye koyuldum.

"neden ?" dedi ne diyordu bu çocuk şimdi hiçbir şey anlamıyordum kafamı hızla ona çevirdim anlamadığımı belli etmek istercesine

" ne neden ?" dedim bende belki biraz daha açık konuşsa anlaya bilirdim.

" neden seni ezmelerine izin veriyorsun ?"

Tokat niteliğindeki soruyla sarsılmıştım ben mi kendimi ezdiriyordum. Suratına boş boş bakmamdan anlamadığımı anlamış olacak ki

" okuldakilerden bahsediyorum hepsinden daha akıllı ve güzelsin neden onların sana öyle bakmalarına izin veriyorsun anlamıyorum "

Sanırım tanıştığımızdan beri kurduğu en uzun cümleydi ve bana güzelsin demişti. Batur beni güzel mi buluyordu. Ne saçmalıyorum ben şimdi buna takılmamam gerek .

" sadece senin kadar çok umursamıyorum " dedim yalan söyleyerek oysaki fazlasıyla umursuyordum.

" umursuyorsun eslim"

Ben az dünce sesli falan düşünmedim dimi yo hayır düşünmedim.

Bu çocuk medyum filan mı acaba hem tuhaf hareketlerini de açıklar bu. Yine saçmalamaya başladım bir ara doktora gitsem iyi olacak bütün bu değişimlerin bana iyi geldiği söylenemez.

" hayır yanılıyorsun benim için insanları düşündükleri değil kendi düşüncelerim önemlidir"

Dedim kendimden emin bir şekilde yalan değildi sonuçta kendi düşüncelerim her zaman ilk sıradaydı benim için.

Bir ara bir şey diyecek gibi oldu ama sonra vazgeçip önüne döndü.

Yeniden oluşan sessizlik fazla uzun sürmemişti. Çünkü okula gelmiştik arabadan indim ve dünkü gibi olmaması için kapıyı kapatmadan ona dönüp

" şey ben sınıfa çıkıyorum yine dünkü gibi kaybolduğumu düşünmeni istemem " dedim hayır niye bu kadar açıklama yapıyorsam.

Halinden memnun bir sekilse gülümseyip

"tamam" dedi. Tabi beyimizin hoşuna gitmişti hesap verir gibi açıklama yapmam ama uzun sürmeyecek batur bey bir daha rüyanızda görürsünüz.

Gözlerimi kısıp batura kısa bir bakış attım ve arabanın kapısını kapatıp. Okula doğru yürümeye başladım.

Evet başlıyoruz hazır ol esli besmele çeki kendimi okul kapısından içeri attım . bahçeye nazaran burası fazlasıyla kalabalıktı .

Omuzlarımı dikleştirip etrafa bakındım hazırdım dünkü gibi bakıp fısıldaşa bilirlerdi yada gülebilirlerdi ama kimse hiçbir şey demiyordu. Saki hiçbir şey olmamış gibi herkes kendi işiyle meşguldü birkaç meraklı bakış bana dönüyordu ama onlarda dünün aksine küçümseyici bakışlarla değil gülümseyerek bana bakıyordu . burada neler dönüp bitiyordu bilmiyordum ama benim açımdan hiçbir sorun yoktu.

Suratımda oluşan aptal gülümsemeyle sınıfa girecekken baturu sınıf kapısının önünde beni seyrederken buldum.

Bu çoçuk ne ara gelmişti buraya ve neden beni izliyordu?

Ayrıca o suratındaki muzip ifadede yenin nesi? Tabi ya bu ben demiştim bakışı yani insanları önemsediğimi bana kanıtlamış oldu .

Şuan ona ne kadar kızgın olsamda okulda rahatça dolaşabilmeme neden olduğu için göz yumabilirdim. Sanırım.

Sınıfa girdim ve arkasını dönmüş doğu ile sohbet eden nazlın yanına geçip oturdum .

" günaydın "

" günaydın " diye yanıtladım nazlıyı. Ama gözüm hala baturdaydı doğunun yanına adeta yayılmış oturuyor ve oda bana bakıyordu. Tam gözlerimin içine baktığı için bende onun gözlerinin içine bakıyordum.

Sanki ne düşündüğümü anlamaya çalışır gibi bir hali vardı.biz göz temasımızı kesmezken bir ciyaklama duydum.

" baturrrr nerelerdesin seni çoook özledim "

merhaba arkadaşlar biraz geç oldu biliyorum ama şu sıralar yaklaşan ygs yüzünden bir türlü kendimi toparlıyamıyorum birde multimedyada bütün karakterlerin resmi var umarım beyenirsiniz . seviliyorsunuzzz <3

MEĞERSE (askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin