Giriş - Yalanın Gücü

1K 31 27
                                    

Yeni başlangıçlarınız için...

GİRİŞ - YALANIN GÜCÜ

🫀

Beline dolanan kollar ile bir an ürksede işine devam etti . boynunda hissettiği sıcak dudaklar dikkatini dağıtsa da buna izin veremezdi .

"Biraz benimle ilgilensen olmaz mı ?"

Melinay mutlulukla kıkırdadı .

"Onca zamanımı sana ayırıp duruyorum zaten ama bunu şimdi yapmazsam sonrasında elim ayağım dolaşıcak "

Melinay belirginleşmiş karnını okşadı ve parlak gözlerle sevdiği adama baktı .

Bebeği için beşik ve bir kaç eşya bakıyorlardı ancak kocası olacak ilgi budalası onu bir türlü rahat bırakmıyordu .

"kızımız için en güzellerini seçmem lazım yoksa babasına bir sürü sitem eder ona göre ."

İkiside gülümserken .

"Benim prensesim babasına kıyamaz . "

Bebeğin cinsi henüz belli olmasa da kız olmalaranı o kadar istiyorlardı ki sanki erkek olursa büyük hayal kırıklığı olurdu onlar için .

Melinay kocasına bakmadan .

"Bana biraz ılık süt getirirmisin . içine biraz da bal koy ama "

"Bir ılık süt hemen geliyor !"

Melinay kocasının bu heyecanlı ve çocuk gibi hareketlerini hayretle izliyordu . başından savma işlemi tamamlandıktan sonra bilgisayarına geri döndü .

O kadar güzel şeyler vardı ki bebeklere dair, melinay aşık olmadan duramıyordu .

bir kaç tane daha siteye girdikten sonra umutsuzca bilgisayarı kapattı . aradığı beşik hiç bir yerde yoktu .

Hayıflanarak salondaki koltuğa oturdu ve bağdaş kurarak televizyonla ilgilenmeye başladı .

"Ilık sütünüz hanımefendi ."

Melinay minnettarlıklıkla kocasına baktı .

"Teşekkür ederim ."

Eğilip dudaklarına tutkuku bir öpücük kondurduktan sonra melinay sütünü içmeye başladı .

"Ee bulabildin mi prensesimize beşik ?"

"Sence ...?"

"Takma kafanı bu kadar istersen özel yaptıralım "

"Biraz daha araştırmam lazım eğer bulamazsam özel olarak yaptırırız ."

Melinay ahşap bir beşik istiyordu . ama öyle çok abartılı ve naylon kumaşlardan olanlardan değildi istediği .

Ama bir türlü istediği gibi bir beşik bulabilmiş değildi .

Ayaklanarak bebek odasına gitti . duvarlar haki yeşili ve hardal sarısı renklerde boyanmıştı . bir kaç tane kutu üst üste duruyordu içlerinde envai çeşit oyuncak ve bebek ürünü vardı .

Dolap konusunda bir sıkıntısı yoktu zaten, kıyafet odası olduğundan dolaba ihtiyaç duymamışlardı . gençlik zamanlarına kadar bu odada rahatça kalabilirdi bebekleri .

Tek problem beşik bulmaktı .

Onunda elbet bebek doğmadan bulurdu daha önlerinde uzun bir zaman vardı.

Eline bir defter alıp kalemle birlikte odada bulunan puflardan birine oturdu . hayalindeki beşiği resmetmeye çalıştı, son çare olarak kullanıcaktı bunu ancak şimdi içinden gelmişti .

"Tekrar " Biz Olana Dek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin