Bölüm -1 Farkedilen Gerçekler (1)

652 27 19
                                    


FARKEDİLEN GERÇEKLER -1


🫀

Her şey bir kaç ay öncesinde farkedildi sertan düğün sabahı hiç bir şey hatırlamıyordu ve melinay onun için sadece bir çocuktan ibaretti . sonrasında ailesi oğullarında bir gariplik olduğunu farkedince duruma hemen müdahale edip bir çözüm yolu bulmaya karar verdiler .

Doktorlar çoğunlukla ona anılarını hatırlatabilecek yerler ve mekanlar iyi olabilir diyerek tavsiyelerde bulunmuşlardı ama nafileydi . sertan ne zaman bir şeyler hatırlamak istese başına ağrılar giriyor ve sonrasında bayılıyordu .

Abisinin bu durumundan etkilenen serkan her çözüm yolunu deniyor ve sürekli abisinin yanı başında duruyordu .

Düğün sabahından beri ortalıkta olmayan melinay ve annesi akıllarda soru işaretleri bıraksa da serkan bir şeyden şüpheleniyordu.

Melinay kaçırılmıştı ve abisinin hafızası bilerek silinmişti .

Birileri onlara oyun oynuyordu ama kim olabilirdi ki . melinayı kaçıracak kadar gözü dönmüş kim olabilir di ?

Serkan arkasında uyuyan abisine baktığında içi gidiyordu daha ne gelebilirdi ki başlarına derken bir de bu olay patlak vermişti .

Abisi küçük bir kızla nikahlı kalmak istemediğini söyleyip duruyordu .
Onu en kısa zamanda düzeltmeliydiler .

Aynı zamanda melinayı da bulmalıydılar , polise her ne kadar kayıp ilanı verseler de,  onlarda ellerinden geleni yapıyolardı . ailesi oğullarına üzülürken bir de melinayın acısı vardı .

Bu işi kim yaptıysa serkan bunu ona misli ile ödeticekti .

Abisinin sesini duduğunda arkasını döndü

"Serkan "

"Efendim abi "

Abisi yataktan doğrulurken konuştu

"Kaç saattir uyuyorum ?"

Kolundaki saate bakıp

" üç saattir abi , her geçen gün uykuların kısalıyor abi "

Sertan şu anda bunu düşünecek halde değildi ruyalarında boğuştuğu bir illet yakasını bırakmıyordu . ve sürekli onunla cebelleşmek zorunda kalıyordu .

Uykusuzluk o kadar önemli değildi acak rüyasında sürekli aynı şeyleri tekrarlıyordu, önündeki kapı açılıyor hafif karnı çıkmış hamile bir kadın görüyor ve onun acı çığlıkları uyanmasına sebep oluyordu  .

Bütün bunların anlamı neydi bilmiyordu . kadının yüzüne her bakmak istediğinde o an ya vakti olmuyordu yada bir şey önüne geçiyordu .

Mutfakta kendine sul doldururken kardeşine

"Artık bana dadılık yapmana gerek serkan bebek drğilim iyiyim ben "

Serkan elinde uğraştığı telefonu bir kenara bırakıp .

"Sana dadılık yaptığımı kim söyledi annemle aramız bozuk eve almıyor beni . "

"Gene ne yaptında kadın seni dışarı attı "

"Aslında bir şey yapmadım odamda öylece oturuyordum ve bir anda odama daldı . kalk gidiyorsun dedi ve beni evden kovdu "

Annesinin onu abisine göz kulak olması için kovduğu çok belliydi ama yine de kardeşinin dışarda kalmasına göz yumamazdı .

Adımlarını odasına doğdu yönlendirdi okullar açılmak üzereydi ve kendine bir düzen sağlaması gerekiyordu .

Dolabında kendine temiz kıyafetler ararken eline sert bir cisim çarptı . katlı kıyafetlerinin arkasında duran demir bir kutu .

"Tekrar " Biz Olana Dek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin