HATIRALAR -2
🫀
Son günlerde onurun değişik tavırları dikkatini çekmişti , ne zaman telefonu çalsa yanından uzaklaşıyor yada açmıyordu özellikle onun yanında konuşmamaya çalışıyordu .
Aklında başka biri ile onu aldatıyor olabileceği düşüncesi dolanıp duruyordu
Ancak istemsiz konuşmalara kulak misafiri olduğunda bi ilaçtan bahsettiğini duymuştu , o zaman da madde kullanımına başladığını düşünmüştü
Ama öyle olsa illaki yan etkileri kendini belli ederdi .
Neden bu şekilde davranıyordu aklı almıyordu , ona karşı tüm sevgisini gösteriyordu neden ondan bişeler gizleme gereği duyuyordu ki ?
Her neyse bunu öğrenmeliydi yoksa kafasındaki teoriler onu yiyip bitiriyordu .
Yanında uzanmış yine telefonunda bir şeyler kurcalıyordu .
"Onur ..."
Ses çıkmamıştı
"Bitanem ... Onuuur..."
"Hımm ?"
Ona bakmadan tepki vermişti ve sinir olmuştu , hızla yerinden kalkıp telefonu elinden aldı .
"Neden beni görmezden geliyorsun ? "
"TELEFONUMU VERİRMİSİN !!"
Ani çıkışı ve yüksek ses tonu melinayı şok etmişti , bu beklediği bi tepki değildi . hiç bişe demeden telefonu ona atıp odasına çıktı
Kapıyı kapattığı an karnına ani bi ağrı girdi . duygu değişimleri bebeği etkiliyordu , sakin olmalıydı .
Üzerindeki kıyafetlerden kurtulup geniş bir gecelik seçerek giydi . gözlerinden damlayan yaşlar onu her ne kadar sinir etse de hamileliğin vermiş olduğu duygusallıktan dolayı böyle olduğunu az çok biliyordu artık .
Yatağa girdi ve abuk subuk rüyalar görmemek için dua etti , şu sıra çok fazla değişik rüya görüp duruyordu .
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Her yer heryerdeydi , bir kaç kutudan o kadar çok kağıt ve fotoğraf çıkmıştı ki nerdeyse doğumuna kadar her şeyi tekrardan öğrenmişti .
Bunun iyi mi kötü mü olduğunu düşünmeden edemiyordu, melinayın bu derece obsesif bir aşkın pençesinde yıllarca tek başına mücadele etmesi onu hem üzüyor hem de korkutuyordu
(Kitabı yazdığım andan beri beklediğim şarkı melinayın obsesif derecedeki sertana olan takıntılı aşkını tüm detayları ile anlatan tek şarkı, dinleyin anlicaksınız )
Yıllarca apaçık ortada olan şeyleri körmüşçesine görmemiş ve anlayamamıştı .
Bu onu aptal yapmazsa ne yapar ?
Ajanda çoğu şeyin ortak noktasıydı , o bağlantı noktalarını oluşturuyordu . sadece en önemli anıların yazılı olduğu bir defterdi
Aklına gelirmiydi ki bir gün onu kurtarabilmek için bu defterin her şeyin cevabı olacağı
Gözlerini ovalayarak etrafına tekrar baktı . tek başına müthiş bir dağınıklık yapmıştı , derin bir nefes alarak dışarı attı kendini .
Sıcak bir gündü ancak serin esen rüzgar bunun önüne geçiyordu .
Adımları onu gölete doğru getiriyordu . melinay ve o küçükken burda çok fazla vakit geçirmişler yani ajanda ve resimler bunu kanıtlıyordu .
Bir şeyler bulma umudu ile gidiyordu .
Fazla derin olmayan ancak yüzülebilir olan göl gözle görülecek seviyeye geldiğinde gözleri etrafı taramaya başladı . bir ip ucu yada bi işaret her ne olursa olsun şu an hepsine ihtiyacı vardı burdan eli boş dönerse bütün umutları yıkılırdı .
Adımları gölün dibinde durdu , durgun suya baktı. etrafta kuş cıvıltıları vardı ama sessizdi .
Derin bir iç çekti içine
"Nolursun bir ip ucu, nolursun ..."
Ayakkabılarını ve tişörtünü çıkardı bir yavaş adımlarla göle yürüdü . su göğüs hizasına geldiğinde tüm bedenini suyun içine soktu
Gözlerini açtığında buğulu bir görüntü olsa da dipteki taşları seçebiliyordu .
Nefes almak için yüzeye çıktı ve tekrar daldı , bu sefer gözünü açmadı düşündü . ama hiç bir şey gelmiyordu , ne orada geçirdiği anılar ne de melinay hiç biri yok .
Gözüne vuran ışık huzmesi ile gözlerini açtı nefes almak için yüzeye çıkıp tekrar indi ve suyun dibindeki kayaların arasından bir şeyin güneş ışığını yansıttığını farketti .
Merakla dibe doğru yüzdü ilk bakışta ayna gibi görünse de eline aldığında ipleri de olduğunu farketti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Tekrar " Biz Olana Dek
RomanceGeçmişteki bazı sırlar çok geçmeden açığa çıkıcak Unutulmuş bir aşk Hatırlanması gereken olaylar Ve sonsuz aşk Melinay kocası sandığı adamın çok geçmeden gerçek yüzünü ortaya çıkarırlar bunun karşısında karnındaki çocuğun babası olduğunu idda e...