Sona bir bomba bıraktııımm, umarım seversinizzz 🤭🤭🤭 bol bol yorum istiyorumm, iyi okumalar ve sizi çokça seviyorum. 💚' Sikik Tom ' adlı kişisini, ' Tom ' olarak değiştirdiniz.
Aptal:
Harry hariç etrafındaki herkese korkunç davranıyorsun
Tom
lütfen bunu yapma
lütfenTom:
Senin için önemli mi?Aptal:
Önemsiz olsa neden yazayım sana Tom?
Bunu kendine de bize de yapma
lütfen
Hocalarla bile burun buruna gelecek kadar kavga ettin
kendini tehlikeye atıyorsunTom:
Yazıyor...
Yazıyor...
Yazıyor...
Sana inanmıyorum Anna
kalbimle oynama tamam mı?
Sakın.
Bana yaptıklarım yüzünden Harry üzüldüğü için yazdığını biliyorum
sen beni umursayıp yazmazsınAptal:
Tom lanet olsun
neden bu kadar inatçısın?
Beni çok iyi tanıdığını söylüyorsun değil mi?
Eğer umursamasam seni hala daha neden ısrarla kendimi sana inandırmaya çalışayım?Tom:
Yazıyor...
Anna sen
Yazıyor...
Sen ciddisin
Yazıyor...
Ben
ah ben inanamıyorum' Aptal ' adlı kişisini, ' Güzelim ' olarak değiştirdiniz.
Güzelim:
Sadece iyi olmanı istiyorum
yemin ederim
kendini düşün ve kendine daha fazla zarar verme
lütfen( 20:30 )
Tom
Orada mısın?( 20:43 )
Tom:
Ah
evet evet
buradayım
dedim ya inanamadım diye
biraz ekrana öylece boş boş bakmış olabilirimGüzelim:
Tanrım, ne yapacağım ben?|
Tanrım, ne|
Anladım Tom
o zaman
iyi akşamlar
dediklerimi unutma ve uygula lütfenTom:
Anna
dur lütfen
şey
buluşabilir miyiz?
En azından yüz yüze konuşmak isteyecek kadar hatırım var mıdır sende?Güzelim:
Yazıyor...
Var Tom
elbette var
tamam o zaman
evimin oradaki parka gelmeye ne dersin?Tom:
GeliyorumTom çevirimdışı.
•••
YAZARIN AĞZINDAN:
Anna Tom'un bedeninin kendine doğru geldiğini gördüğünde sigarasının dumanını son kez içine çekti ve ardından yere atarak ayağının altında ezerek sönmesini sağladı. Tom bakış açısına girdiğinde ise ne yapacağını bilemedi ve Anna sadece gülümseyerek, " Merhaba. " diyebildi.
Tom'da gülümsedi ve, " Merhaba. " diyerek banka, Anna'nın yanına oturarak ceketinin cebinden sigara paketini çıkarttı ve Anna'ya uzatıp, " Bir tane daha içmek ister misin? " diye sordu, Anna ise kafasıyla onaylayıp, " Olur. " dediğinde Tom Anna'nın dudakları arasındaki sigarasını yakmış ve ikili orada sessizce tek kelime konuşmadan sigaralarını içmişlerdi." Benimle ne konuşacaktın? " Anna sonundaki aralarındaki ölüm sessizliğini bozarak konuştuğunda bitirdiği sigarasını yere atarak ayağı ile ezmişti, aynısını Tom'da yaptığında Anna'ya dönmüş ve Anna'nın gecenin karanlığında bile parlayan masmavi gözlerine bakarak önce iç çekmiş ve ardından konuşmuştu.
" Sen hiçbir zaman benim olmayacaksın değil mi? "
Anna Tom'dan duydukları ile sertçe yutkunurken bakışlarını Tom'dan kaçırdı ve gergince, " Tom, bunu söylemen doğru değil. Hatta seninle bu saatte, gece yarısı burada olmamız bile doğru değil. Konuşmak istedin ve iyi hissetmen için kabul ettim ama lütfen böyle şeyler söyleme bana. " Anna konuşmasını bitirdiğinde Tom güldü. " Bu hayatta doğru olan ne var ki? Ah pardon..." Tom güldü, " Siz Harry ile doğrusunuz, değil mi? Ama sen ve ben yanlışız Anna. Hem de dünyadaki en yanlış şeyiz. " dediğinde Tom, Anna derin bir iç çekerek bu sefer bakışlarını Tom ile birleştirdi. " Tom, ben senin kardeşinle sevgiliyim. Ne yapabilirim? Ne yapmamı istiyorsun benden? Tanrı aşkına Tom, benden ne bekliyorsun? Ben Harry'ye aşığım, Harry'de bana aşık. Her şeyi geçtim, ben senin kardeşin ile sevgiliyim Tom, kardeşin. Harry'den ayrılıp senin kollarına mı koşmamı bekliyorsun benden? " Anna konuşmasını bitirdiğinde Tom'un buğulanmaya başlayan gözleri Anna'nın masmavi gözlerini zar zor görmesini sağlamıştı.
Anna ise ilk kez Tom'u böyle görmesi ile ne yapacağını bilemedi, ne yapmalıydı? Sarılmalı mıydı ona? Saçlarını okşayıp her şeyin geçeceğini ve iyi olacağını mı söylemeliydi? Ama hiçbirini yapamazdı Anna, bunu yapması imkansızdı. Elinden bir şey gelmezdi Anna'nın. Bu yüzden Anna hızla ayağı kalktı ve hala oturan Tom'a bakarak,
" İkimizde evlerimize gitsek iyi olacak. " dedi ve arkasını dönüp gidiyordu ki Tom'un söyledikleri ile durdu. " Canın benim kadar yanmadığı sürece beni asla anlamayacaksın Anna, o yüzden böylesin.
O yüzden bu kadar rahatsın. Sonuçta sen kolayca aşık olduğun adamla hayatını birleştirdin ve aşk acısının gramını bile bilmezsin ki sen. "" Aşk mı? " diye geçirdi o an da Anna içinden.
Tom Anna'ya aşık mıydı? Hayır, hayır, hayır.
Anna tüm bu olanlar birer hoşlanırsan daha fazlası olduğunu düşünmüyordu ki. Anna yutkundu, ona dönemedi ve aceleyle, oradan bir an önce gitmek adına yeniden konuştu. " İyi geceler. " Tom ise daha da sinirlendi. Anna'nın bir kez olsun gelip onu kolları arasına almayışına sinirlendi, saçlarını okşamayışına sinirlendi. En önemlisi de, yalan dahi olsa, " Her şey iyi olacak, geçecek. " dememesine sinirlendi Tom ve bir hışım Anna'nın kolundan tuttuğu gibi kendine çevirdi ve yüzüne karşı bağırdı." Sana aşık olmaktan nefret ediyorum! "
Anna'da sinirlendi o an da, Tom'un bu kadar inatçı olmasına, vurdum duymazlığına, bencilliğine, her şey sanki Anna için bu kadar kolaymış gibi düşünmesine sinirlemişti ve bir an da ellerini Tom'un göğsüne koyarak itti onu ve Tom geriye doğru sendeliğinde Anna ağzına gelenleri söylemeye başladı bir bir.
" Aşık olma o zaman! Sikeyim tamam mı? Aşık olma o zaman! Unut beni. Ben buyum işte. Buyum! Daha ne yapmamı bekliyorsun ki?' Ben mi sana gel bana aşık dedim? Ha, ben mi dedim?! Sen istesen de, istemesende ve kabul etsen de etmesende bu hayatı yaşamak zorundasın, yaşamak zorundayız Tom! Ben senin ikiz kardeşinle birlikteyim ve bu sonsuza kadar da böyle olacak! "
Ve o an da her şey sadece bir kaç saniye içinde gerçekleşmişti. Anna bağırarak konuşmaktan dolayı nefes nefeseyken, Tom Anna'nın yüzünü avuçları arasına alıp tutarak hızla kendi dudaklarını Anna'nın dudaklarının üzerine kapatmıştı.
Gelecek bölüm görüşmek üzere! 💚