Željko se prvi pribrao, prišao mu, pa se pozdravio sa njim. "Odakle ovde, zete?"
Nasmejao se, pozdravio se i sa ostalima, a onda seo i povukao nju u krila. Zadrhtao je kada ga je jako zagrlila i uvukla glavu u njegov vrat. "Tvoja sestra me je izvela na par sati. Pa, momci, šta ima novo? I gde mi je sin?"
Mrgud ga je mrko pogledao. "Dva je, Danilo."
"Pa?", upitao je i izvio obrvu.
"Pa, vreme je da spava, a mi da malo odmorimo.", Jale je progunđao.
Danilo se nasmejao. "On je moj sin, Jale.", ponosno je rekao.
"Vala, od glave do pete. Žao mi je podmlatka koji tek dolazi, ti i Đavolica ste anđeli za njega."
"Momci, zaista je vreme za spavanje, mrtva sam.", Magdalena je promrmljala, ustala i povukla Danila za sobom.
Sva petorica su se nasmejala. "Mislio sam da si ga dovela da vidimo šta ćemo dalje.", Deki je nasmejano rekao.
Prevrnula je očima. "To može i preko telefona, Deki."
Danilo se nasmejao, podigao je u naručje i poneo je u sobu. Otvorila je vrata i on ih je tiho zatvorio. "Pogledaj ga.", tiho je rekao kad je seo na krevet sa njom u naručju.
Spustila je glavu na njegovo rame. "Još uvek kad ustanem ujutru, proverim da li je stvarno tu ili samo sanjam, Danilo. Mnogo puta sam sanjala da ste kraj mene, budila se i shvatala da je to samo jebeni san."
Obrisao joj je suze sa lica, podigao joj glavu i pogledao je u oči. "Sad smo tu, ne plači, molim te."
"Bila sam toliko umorna od svega, želela sam samo da nestanem. Ti mi nisi dozvolio da završim sa svim, ti i on."
"Šta sad želiš?", tiho je upitao nežno joj ljubeći lice.
"Da živim, da vas odvedem daleko odavde, da se svako jutro budim kraj vas dvojice. I to ću uspeti, Danilo, obećavam ti."
Nasmešio se i željno je poljubio. "Znam da hoćeš, malena.", prošaputao je, ponovo je poljubio i lagano je spustio na pod. Spustio je usne na njen vrat, nežno ga ljubio, a onda je zavukao ruke ispod njene majice i skinuo je sa nje. "Prelepe su, ljubavi.", promrmljao je i obrušio se na njih. Zastenjala je, povukla ga za kosu i naterala ga da je pogleda. "Sve što želim je da te osetim u sebi, molim te." Klimnuo je, skinuo joj pantalone, skinuo sve sa sebe, pa ponovo legao preko nje. Zabio je penis duboko u nju i ona je tiho kriknula. Željno su vodili ljubav i ljubili se kao da sutra ne postoji. Ubrzo su zajedno svršavali.
Ležali su na podu, ljubili se i mazili, kad se maleni probudio. "Mama…"
Raširenih očiju je pogledala u Danila, brzinom munje dohvatila pokrivač i prebacila ga preko njih. Dodala mu je njegove bokserice, dohvatila brus i gaćice i počela da ih navlači. "Tu sam, dušo, vidi koga sam ti dovela.", rekla je crvena poput bulke.
"Tata! Došao si, ostaješ sa nama, zar ne?", mali je oduševljeno upitao, skočio sa kreveta i zavukao se kraj njih.
Danilo je uzdahnuo, poljubio ga, i povukao na svoje grudi. "Ne još, sine. Mama me je dovela da te vidim.", nežno je rekao.
Privukla se njima i uvukla se u Danilov zagrljaj, pa ih i ona zagrlila. "Ubrzo će i tata ostati, obećavam ti, sine.", prošaputala je, pogledala u jednog, pa drugog i briznula u plač.
"Jebi ga, jedina.", Danilo je tiho rekao, seo, pa je povukao u krila.
Maleni je seo do nje i spustio glavu na njene grudi. "Mama, zašto plačeš?"
Danilo ih je oboje zagrlio i nežno pomazio dečaka po kosi. "Mama plače od sreće što smo svi zajedno, sine."
Klimnuo je glavicom. "Hoće li prestati uskoro?"
YOU ARE READING
Dodir Đavola -ZAVRŠENA-
RomanceSpavala je desetogodišnjim snom, spavala i sanjala dan kada će otići po one koje je volela najviše na svetu. Znala je da taj dan mora doći, a onda su dva detektiva probudila samog Đavola, iznenada, kada se najmanja nadala. Vratila se, jača, surovija...