Sedmo poglavlje

2.4K 146 11
                                    

"Nisam očekivala da si još lepši od mojih sećanja.", prošaputala je.

"Jedina...", promucao je, uvrzao ruku u njenu kosu i povukao je na sebe. Željno ju je poljubio i tek tad shvatio da ne sanja, da je zaista tu. Drugu ruku je zavukao ispod njene haljinice, oteo joj se jecaj zbog njegovog nežnog dodira. Promuklo joj se nasmejao na usnama, kada je shvatio da nema gaćice i ubacio samo jedan prst u njenu ribicu. Odvojio ju je od sebe, ustao, pa je odmerio. "Prelepa si, jedina moja.", promuklo je prošaputao, ponovo je poljubio, pa zavukao ruke ispod njene haljinice i povukao je na gore, skidajući je sa nje. Naterao je da se osloni o zid, pa kleknuo ispred nje, uvukao je prste u njenu ribicu, nežno, polako i počeo da je liže. Nežno ih je uvlačio i izvlačio iz nje, dok joj je gladno sisao kliktoris. Znao je šta voli, kako da je u samo par poteza dovede do vrhunca i sa zadovoljstvom je shvatio da se ni tu nije ništa promenilo. Ubrzo se nekontrolisano trzala dok je svršavala. Još jednom joj je polizao ribicu, slatko joj poljubio ulaz i ustao. Krenula je da klekne ispred njega, ali je odmahnuo glavom podigao je na sebe i nabio se u nju kad ga je obomtala nogama. Oboje su beskrajno uživali dok se grubo nabijao u nju i ljubio je kao da sutra ne postoji. Uskoro se grčila u njegovim rukama svrsavajući. Nabio se u nju, umirio se i doživeo sopstveni. Spustio ju je na krevet, legao do nje, nežno joj sklonio pramen kose sa lica i još nežnije je poljubio. "Nisi mi rekla da ćeš doći."

Nasmejala se i uzvratila mu poljubac. "Znaš da nikad nisam mogla da ti budem blizu, a da ti ne dođem, ljubavi."

"Moram neke stvari da znam, jedina.", ozbiljno je rekao.

Ustala je, uzela cigarete, zapalila jednu, pa mu dobicila. "Sve što poželiš."

Zapalio je cigaretu i pogledao je. "Imaš li dece sa njim?"

Odmahnula je glavom. "Ne. Deset godina sam iz dana u dan pila tablete, iako za tim i nije bilo potrebe. Ne bih mogla da rodim dete bilo kome osim tebi, Danilo. Dobio je papir da sam neplodna i to je to."

"Dobro."

Uzdahnula je i povukla dim. "Danilo, sve što želiš, sve.", nežno je rekla.

"Seks je bio..."

"Bilo ga je jednom u par meseci, ali većinom ni tad. Nisam mogla da ovlažim. Kad bih na kraju naterala sebe da to uradim... Jebi ga, znala sam da time izdajem tebe i slomila bih se na param parčad. Do pre neki dan od mene su postojale samo krhotine, Danilo.", prošaputala je.

Privukao je sebi i jako je zagrlio. "Nisi me izdala, ni u jednom trenutku. Nikada! Ništa nije primetio?"

Odmahnula je glavom. "Ne. Što bi Mitke rekao, jednom prilikom kad smo se našli da razgovaramo o vama i klanu, on je naivna budala, a ja sam imala lekarska uverenja za sve i svašta. Jebi ga, on je naivan, a ja sam učila od najboljih."

Osmehnuo se i slatko je poljubio. "Ti si najbolja. Stari je ubijen, šta znaš o tome?"

Napravila je grimasu i počešala se po glavi. "Mnogo, upucan je u međunožje i glavu. Ja sam to uradila.", promumlala je.

Namrštio se. "Zašto? Nismo imali nikakve probleme sa njim."

"Vi niste, ja jesam. Nakon što ste otišli je pokušao da me siluje. Nisam mislila još da ga potražim, trebao je da bude uvod u haos na ulicama, ali je našao on mene.", progunđala je.

"Da li je..."

Izazovno je podigla obrvu. "Misliš li da bi živeo do sad da jeste?"

Nasmejao se. "Ne, ne bi."

"Usput, mislim da sam se otarasila Dinića i onog mršavog, komandir Milić će ih upozoriti da me se klone."

"Dobro. Kako nam je sin?"

Dodir Đavola -ZAVRŠENA-Donde viven las historias. Descúbrelo ahora