Katlanamıyorum!
Sevgili günlük, James Potter kadar bencil, küstah ve kendini beğenmiş birini görmedim.
Bugün bana iki kez çıkma teklifi etti.
Iki kez.
Üstelik ilk seferinde reddetmeme rağmen. Bu nasıl mümkün olabilir?
Derslerde başarılı olmasa beyninin anlama fonksiyonlarında bir hasar olduğunu düşünürdüm. Teklifini reddettim çünkü gerçekten beni sevdiğine inanmıyorum. Onun için kedi fare oyunu gibi bir şey bu. Bunda o yanındaki Black bozuntusunun parmağının olduğunu düşünüyorum. Çünkü sabah ravenclawlı bir kızla çıkıp akşam ondan ayrılıp başka birine sordu.
Bu onlar için kim daha çok kızla çıkacak oyunu gibi bir şey.
Ne kadar çocukça! Sevgi dalga geçilecek bir şey değil.
Bu arada... Az önce dün Petunia ya gönderdiğim baykuş geri geldi. Mektubu açmaya çalışmamış bile. Bağımızın gitgide zayıfladığını hissediyorum.
Bu konu hakkında konuşmak istemiyorum.
Bunun dışında dün garip bir şey oldu. Kim olduğunu bilmediğim birinden zarfın içinde zambak aldım. Onun dışında zarfın içi boştu. Başta Pottee ın aptal şakalardan biri olduğunu sandım fakat ona sorunca haberinin olmadığını anladım.
Nedense içinden bir ses bugün çıkma teklifi etmesinin altında bu nedenin olduğunu söylüyor.
Marlene ve Dorcas gizli bir hayranımın olduğunu düşünüyorlar. Açıkçası kim olduğunu ben de merak etmiyor değilim.
Zambağı gösteremiyorum ama alta çizmeye çalışacağım.
Agh, kötü oldu ama çizim seni yanıltmasın. Gerçeği çok daha güzel.Neyse, gitmeliyim. Yapmam gereken bir KSKS ödevi var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diary of Lily Evans🥀
Hayran KurguGodrics Hallow un yıkıntıları arasında kalan, kimsenin fark etmediği Lily Evans ın yanmış günlüğü... Keyifli Okumalar... (HP fanfiction çalışmasıdır.)