Bugün sihirli yaratıkların bakımı dersinde çok kötü bir şey oldu. Öyle kızgınım ki hala elim ayağım titriyor.
Profesör Kettleburn bir kutu dolusu yavru burnuk u yuvalarına geri koymak için ikişer olarak ayrılmamızı söyledi fakat sınıfta on dokuz kisiydik. Ders Slytherinlerle birlikteydi ve biz de Sev ile eşleştik.
Bil bakalım boşta kalan öğrenci hangi gruba dahil oldu?
Agh!
Ne kadar şansızım... Elbette o kişi Potter dı.
Sınıfta onca insan varken neden onların grubuna katılıyordu ki? Neden her zamanki gibi Black ile eşleşmemişti sanki??
Dersin ilk beş dakikası burnuklarla ilgilenmeye çabalarken her şey normal geçti fakat ta ki Potter bana çıkma teklifi edene kadar.
Senenin başından beri ağzından çıkan tek cümle bu! Beni görünce bir robot gibi sürekli çıkma teklifi ediyor ve arsız davranıyor. Ondan o kadar çok çıkma teklifi aldım ki artık saymayı bıraktım.
Sev ve Potter ın arası anlamadığım bir nedenden ötürü hep kötü. Potter ın bana sululuk yapması Sev i öfkelendirdi ve dersin ortasında birbirlerine girdiler. Şimdi ikisiyle de konuşmuyorum. Potter a zaten kızgınım fakat Sev in de beni korumasına ihtiyacım yoktu. Olayın daha çok büyümesine neden oldu. Kendim her şeyle başa çıkabilecek yaştayım.
O da yetmezmiş gibi bir de Black olaya dahil olunca iyice çilden çıktım. Neyseki doğru zamanda Profesör Kettleburn müdahale etti.
Marlene geçen sene ona zambak gönderen kişinin Sev olabileceğini söyledi fakat ona bunu sorduğumda en az Potter kadar şaşırıp hayır dedi. Marlene a bunu nereden çıkardığını sordum ve verdiği cevap beni deliye çevirdi. Meğerse bu iddiayı ortaya atan Black miş.
Aptal!
Hayatına burunlarını sokma hakkını onlara kim veriyor?
Senenin sonunda ikisini de lanetlemesem iyi çünkü bu istek giderek daha da büyüyor. Şöyle bir defterime baktım da... Yarısından fazlasında hayatım onlara sövmekle geçmiş. Bu yüzden bir karar aldım ve bundan sonra Potter ile ilgili olan hiçbir şeyi buraya yazmayacağım. Hayatımı gereksiz yere işgal ediyorken bunu günlüğümde de yapmasına izin veremem.
Yine bir quidditch maçı var fakat gitmeyeceğim. Potter ın o aptal yüzünü çekmem. ( Kahretsin, yine yazdım! Ama bu kesin son.)
Neyse, duyduğuma göre Remus rahatsızlanıp geceyi hastane kanadında geçirmiş. Zavallı oğlanın çok zayıf bir bünyesi var... Ona geçmiş olsun dilemeye gitsem iyi olacak.
Hoşçakal!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diary of Lily Evans🥀
Hayran KurguGodrics Hallow un yıkıntıları arasında kalan, kimsenin fark etmediği Lily Evans ın yanmış günlüğü... Keyifli Okumalar... (HP fanfiction çalışmasıdır.)