1

3.4K 62 11
                                    

- kush mutin eshte ai qe i eshte afruar asaj ??- pyeti djalin qe ndodhej mbrapa ne makine , personi i cili perfaqesonte dhe krahun e djathte te tij .

- Dan esht dikush qe ajo e ka ne klas -tha serioz drejt tij .
- po por kjo s do te thote aspak qe ai ta preke ate qe me perket muaa - tha i xhindosur nga perqafimi qe ai djale i kishte dhene asaj cka i perkiste atij plus nje shok s te kap ne qafe ashtu , gjithsesi do te flas vete me te - shtoi serish serioz .

- hej hejj - tha sapo hyri ne makinen e tyre - gati per ne shtepi - tha duke qeshur .

- cne kaq e emocionuar apo mos ndoshta te goditi dallget e hormoneve ai tipi qe te kapi ne qafe ?- pyeti ironik drejt saj .
- po zemer sepse ai djali eshte djali me i famshem ne universitet tani per tani e di - tha dhe u rehatua ne ndenjesen e makines - pershendetje Flajdi ! Se s te le rehat ky tr@pi te pershendesesh robt - tha ironike dhe ai u kthye direkt nga ajo - cfare the cfare the ???

- ate qe degjove - tha e vendosur duke iu afruar afer, aq afer sa frymet iu perplaseshin ne fytyre .

- persa i perket fjalise se pare , nese do te isha pjese e shkolles tende do te mbaja rekordin per vajza zemer - tha duke e prekur lehte ne qafe me gishta ndersa ajo u dridh .
- dhe mban rekordin vella dhe pse s je - tha Flajdi duke qeshur mbrapa - plus une ndodhem ketu mos beni ndonje skene aman se me bie te fiket nga skenat - tha si te ishte nje vajze e ndershme duke qeshur me te madhe .

- boll bere si kwrv e ndershme , se mu duke si Vivia qe kam ne klase , neperka drreqit - tha drejt Flajdit duke rrotulluar syte .

- epo zemer behu gati per nxenes te rinj ne shkolle - tha Daniel djallezisht .

- seriozisht - thane te dy njeheresh te habitur - nese eshte ajo qe mendoj une as mos e mendo Daniel Skot - tha kercenuese drejt tij .

- ose cfare grifsh - tha me shikim djallezor drejt saj .

- po qe se ke keq ti vlla , nje dore lek dhe uala gjuajm studentet e shkolles se Bêles plus dhe nje shkolle plus pervec asaj qe kemi bere - tha duke qeshur , ndersa per te si interesonin vajzat e shkolles se saj por ajo , perqafimi qe i beri ai tipi si pelqente fare .

- do ti them mamit - tha kercenuese - dhe ti e di si behet mami im kur eshte me nerva - tha duke buzeqeshur djallezisht .

- po e njohim teta Xhuljan aman - tha Flajdi
- epo kur e njeh mos e bej - tha serish me buzeqeshjen djallezore te stampuar ne fytyre .
- por ti e di qe Daniel s pyet shume - tha ai djallezor tani .
- do e shohim kte - tha duke nxjerrur gjuhen drejt tyre .

- Daniel duhet te flasim - degjoi Amirin serioz sapo hyri ne shtepi, dukej qe kishte dicka qe s shkonte , ai ishte tashme koka e mafies Ruse ne Amerike .kshu qe ose ndoshta ishte dicka qe s shkonte me transportimin ,ose me ate cka i kerkoi Amirit .
#Flashback
-kush mutin eshte ai qe iu afrua asaj - tha ne nerva dhe nxorri telefonin duke bere foto .
- dua cdo gje , cdo info mbi kte person - shkruajti sms Amirit ne menyre qe te gjente informacion per personin qe kerkonte te afrohej me Bêla-nê e tij .

- shef patjeter , thjesht mbajeni larg zonjes sepse s duket sikur ka qellime miqesore me te - shtrengoi doren grusht dhe damaret filluan te dilnin ne momentin kur lexoi ate sms qe shoku i tij kishte shkruar .

#endofflashback

- me thuaj lajme te mira ose ik - tha serioz ne duart ne xhepa duke ecur drejt hollit te shtepise.
- ka mundsi nje here te te shoh duke qeshur une ty ???- bertiti Bela mbrapa tij dhe beri qe ai te ndaloj dhe te kthej koken drejt saj ne pyetje- pikerisht ajo qe degjove , gjithmone me ate qendrimin e ftohte , serioz qe i largon njerzit nga vetja - tha duke i perplasur nje te vertete atij.
.
- ky jam une bêla kshu qe nese te pelqen okej nese jo shko te zotrotja qe mbahet "i bukuri" i universitetit - tha duke qeshur ironikisht drejt saj - shpresoj te jete aq i bukur dhe te krevati - tha djallezor drejt saj e u kthye ne anen tjeter dhe u nis drejt zyres ku do te fliste me Amirin .

- pra gjete gje ??- tha drejt tij serioz duke levizur gishtat mbi tavoline dhe duke krijuar nje zhurme shurdhuese .

- po bos gjeta
- ateher cfare ka ketu te keqe qe ma the ne ate menyre
- por... - tha serish - paska dhe nje por ..- tha ironik .

- Michael Jordan - degjoi ate te thoshte dhe mori nje qendrim dhe me serioz
- c lidhje ka ai person qe iu afrua asaj me Michaelin .
- eshte djali i tij i dyte vlla Richard Jordan dhe nese ti afrohesh shume me Belen do ta pesoj ajo vlla , mesa kuptoj une eshte plan qe te te fusi ty ne gracke vlla dhe pse s mohoet alternativa qe ai mund ta doje Belen - mori nje qendrim tjeter ne momentin kur degjoi fjaline e fundit , ishte nervrikosur aq shume sa i dallonte damari ne balle , te dyja alternativat qe i dha Amiri e nevrikosen e para sepse s koshte lindur ai njeri qe te tallej me ate qe i takonte atij dhe nese lindte ai e vriste dhe te e dyta si kishte guximin ai te donte ate qe i perkiste atij .

- bej gati disa dokumenta ku une te shfaqem si petagog ne universitetin e saj , s dua gabime e para dhe e dyta dua qe Flajdi te hyj ne klasen e saj si student - tha serioz drejt tij .

- po shef maksimumi per dy dite jane te mbaruara- tha dhe ai beri me shenje qe te dilte dhe Amiri ashtu beri ... Sapo Amiri doli u rehatua ne karrige dhe mbylli syte ne menyre qe te qetesohej dhe pas pak minutash degjoi deren te hapej .

Fillimi I Fundit 💙Where stories live. Discover now