- faleminderit - degjoi ate ti thoshte
- per cfare - foli i habitur duke rrudhur vetullat .
- qe me mnbrojte - tha serish dhe ai buzeqeshi .
- aha mendova mos the per punen e kraharorit - tha teksa qeshte dhe ajo i gjuajti lehte ne shpatull .
- oreee majmun - thirri ndersa ai qeshte akoma .
- cfare ke ?- tha drejt saj teksa mundohej tw mbante te qeshuren .
- qesh me shpesh - tha teksa ulte syte dhe pse ia dashuronte syte atij , ne fakt cdo gje te tijen .- pse ??- pyeti duke qeshur djallezisht , e kuptoi c donte te thoshte por doonte ta degjonte nga goja e saj .
- dukesh shum i mire ashtu - tha dhe se kishte ven re por faqet i ishin ber flake , zemra kishte filluar punen e vet dhe efeti "Flajd" sapo kishte filluar .
- ashtu - tha teksa afrohej sensualisht drejt saj dhe e mori ne krahe .
- Flajd - nisi te thoshte emrin e tij por i doli me teper si renkim .
- mos kshu po me mson keq - tha teksa e leshonte lehte mbi krevat .
Pa njehere drejt syve blu te saj te cilet pohonin deshiren per te qene e tija dhe me pas vazhdoi te fuste duart poshte bluzes se saj ne menyre qe te eksploronte trupin qe bluzja ia bente te veshtire ta shihte .. Jo per shume kohe ne fakt pasi perfundoi ne toke ....
- ahh - degjoi renkimin e saj i cili ishte melodi per veshet e tij ne momentin kur ndjeu doren e tij nen tutat sportive nike te bardha . ngriti nje here koken per tu perballur me syte e saj dhe perplasi fort buzet e tij me te sajat per ti ndjere dhe per te provuar shijen e tyre , shije e cila do ti mbeste gjate dhe do ti hapte goxha probleme .Ndjeu ate te depertonte thelle brenda saj por e deshironte dhe e lejoi .. Ishte shume me ndryshe se nata ne rruge ata i falnin ndjesine e frikes ndersa ai , ai i krijonte BESIM , MBROJTJE , kto cilesi ben qe tia falte veten me cdo gje qe i perkiste asaj , dhe zemren .
****
- je mire ?- e pyeti teksa e puthte ne balle , dukej e lodhur dhe pergjumesh , syte i hapeshin dhe mbylleshin ngadale nga lodhja .
- ehe - pohoi lehte me koke duke buzeqeshur dhe pse e lodhur .
- ke dhimbje ? - pyeti i shqetesuar drejt saj .
- pak fare - degjoi ate ti thoshte dhe me pas e zuri gjumi . Sapo pa qe ate e mori gjumi doli jashte dhe shkoi drejt guzhines .- bej ndonje gje per te ngren dhe embelsira dua ta pyes ate nese i pelqejne embelsirat ose jo - tha drejt Adeles duke buzeqeshur lehte , ishte buzeqeshje e sinqerte .
- lum ajo nene qe te rriti ty dhe lum ajo qe do te marre - tha duke qeshur Adela - a e di pse ? - pyeti drejt tij - sepse nuk gjen rralle djem qe jane kaq te sjellshem, ambicioz , mbrojtes etj etj .
- mos me bej qefin se me rritet mendja shpejt mua - tha teksa qeshte dhe nxorri gjuhen ne tallje .- vallaj kshu mendoj dhe une do te te rriitet mendja - tha dhe te dy qeshen - urdhero- tha teksa iz gjaste nje tabaka plot me ushqime per te... E mori dhe shkoi drekt dhomes hapi deren kujdesshem me brryl dhe u mundua ta mbyllte lehte me kembe pa bere zhurme , por per fat te keq u be pak dhe ajo u zgjua .
- biskota me kanelleeee - bertiti nga krevati dhe u mundua te cohej por nje dhimbje prerese i filloi ne bark ...
- auch - tha teksa prekte lehte fundin e barkut .
- te dhemb shum ?,- pyeti i shqetesuar duke len tabakan ne komedinen anash krevatit .
- do te me dhemb me shume nese s me jep disa nga ato biskotat - tha teksa bente nje fytyre bebi me sy lutes .- patjeter kukull - tha teksa qeshte me fytyren e saj te embel qe kishte ber ne moment .
- qenkan superrrrrr - tha teksa kafshonte biskotat - kam nje neps te papare tani aq sa te te ha dhe ty bashk me biskotat - tha dhe akoma pertypej ndersa ai qeshte ... Nje e qeshur e sinqerte e dal prej shpirti .
- po ktu jam un madje mund te gatuhem vete , vetem me ha - tha duke qesh dhe mbante barkun me dore .
- mos more - tha duke tundur koken - pse a s di te gatuaj vete une oj kyy me ofendove - tha me nje fytyre lutese sikur u lendua nga fjalet e tij .
- kush mu lendua mua - tha teksa i kapte faqet .- po pra te mendoje ti kush me lendon mua s me lendoje mbrem ashtu - tha dhe atij instiktivisht i lindi nje buzeqeshje djallezore ne fytyre - nuk ishte asgje ne krahasim me ato qe do ndodhim ,madje madje do ta kerkosh ti vete - tha teper i bindur ne ate cfare thoshte .
YOU ARE READING
Fillimi I Fundit 💙
Romance#mafiastory #+16 Ne momentin kur cdo gje ka marre tatepjeten per te rene poshte dhe ti mendon se eshte fundi ai eshte vetem fillimi i vuajtjeve .