20

952 48 23
                                    

- nje lajm i keq dhe te zhduk nga faqja e dheut - iu thane te dy doktorreve specifike per secilen ...

- do bejme c te mundemi zoteri mos kercenoni- tha indiferent ndaj fjaleve te Flajdit doktorri i Irses ndersa ai i Beles pohoi dhe iku drejt kirurgjise Per qepjen e plages ne stomak

- tevras kuptove - tha drejt tij duke e kapur nga uniforma blu e doktorrit ,ndersa Daniel vrapoi drejt tij qe ta ndalonte te bente ndonje cmenduri , ishte duke luajtur nga mend ... I ishin errur syte per femren e tij ...

- do te bej cdo gje qe ajo te jetoj por mos me humb kohe sepse duhet te jem prane pacientes ne menyre qe te jetoje - tha ne frike ai prej veprave te Flajdit, ndersa ai e leshoi sepse donte qe ajo te jetonte e ai sapo e leshoi iku drejt salles ..

*****

- Flajd do uje vlla ??- pyeti drejt tij .. Ai dukej si i vdekur , i ulur ne toke i mbeshtetur per muri dhe komplet pa ndjenja ... Irsa duhej te jetonte , nese Bela kishte nje plage ne stomak probabiliteti qe ajo  te jetonte ishte me i madh se sa i Irses .... Ajo duhej te jetonte sepse s mund ta shihte mikun e tij ne kete gjendje .. Nuk ishte i mesuar me nje Flajd te ketij tipi , ishte gjithmone ai tipi plot jete , tipi qe sillte gjalleri ne bisede por tani dukej komplet pa jete ...

Mohoi me koke drejt Danielit dhe vazhdonte te shihte drejt deres se salles per ndonje lajm , ndonje dalje te kirurgut .... Kishte tre ore i shtrire aty dhe akoma asnje lajm asgje ,mund te priste gjithe jeten aty vetem te dilte kirurgu duke then ajo jeton ...

- Irsa do te jetoj vlla - tha drejt tij duke u ulur paralel me te ... Por shikimi i tij ishte i perhumbur , i dukeshin syte e skuqur , qante , jo sepse ishte i dobet por sepse kishte frike se mos humbte te vetmen femer qe vertete e deshi , te vetmen femer qe ndodhej aty duke luftuar me vdekjen per fajin e tij sepse mbrojti ate ... Dogiti fort murin me doren e majte  dhe vendosi grushtin e djathte ne goje dhe e kafshonte mos bertiste dhe qante ...
- vlla ajo ndodhet aty brenda per fajin tim sepse me mbrojti muaaa , kte tr@pin qe ti ke para sysh dhe qe s ishte i zoti ta mbrontee - bertiti drejt tij gjith dufin qe mbante brenda me lotet ne sy  ..

- vlla ajo s do te gjente kurre dike me te mire se ty e di - tha duke e pare me sy lutes ...
- do te ishte gjalle nese do te ishte me dike tjeter ..

- Daniel Skot ?! -therriti  Kirurgu i Beles sapo doli nga salla duke terhequr vemendjen e te dyve , Danieli shkoi drejt tij ndersa Flajdi qendronte ne toke me shikimin serish nga dera ...

- ateher operacioni shkoi mire , per fatin e mire te vajzes asnje organ s ishte demtuar dhe kishte gjak AB dhe e gjetem ne kohe - tha duke buzeqeshur drejt tij ...
- e dija engjelli im s do me leje  vetem - tha lehte , aq lehte sa dhe ai vete se degjoi mire ...

- duhet te presesh 24 ore qe te dale narkoza - foli drejt tij e ndersa Daniel pohoi me koke .

- mund ta shoh s krijoj zhurme - tha drejt tij me sy lutes , kishte nevoje per nje doze nga ajo qe te merrte veten ...

- patjeter! asnje zhurme shqetesuese mund te ndikoje tek ajo ,por sapo ta transferojne ne sallen perkatese infermieret - tha serioz drejt tij dhe ashtu beri ..
Pas disa minutash e njoftuan qe te ikte ne sallen e saj por te rrinte vetem pese minuta jo me teper , atij si dilnin por ne ato momente qofte dhe nje sekonde ta shihte i dukej shume ...

- engjell - tha me sy lutes sapo hyri ne dhome pa ate te rrethuar me aparatura ngado -pse drreqin duhej te te ndodhte ty - tha teksa i prekte lehte duart dhe fillimisht i puthi buzet , mori dozen kryesore te tijen ...

- duhesh ktu e di sepse Flajdi eshte ne versionin me te keq dhe e di ka nevoje me se shumti per pozitivetin tend engjell - tha me sylutes drejt saj por si pergjigje ishte vetem pip pip-i i aparaturave , s degjonte gje prej narkozes ...

- ne kete moment do te doja te shihja vetem buzeqeshjen tende kukull - tha serish pas pak ...

- zoteri ju lutem dilni nga dhoma - tha infermierja qe sapo hyri ne dhome ...

- dukeni qe i dashkeni shume - tha ajo me buzeqeshje te sinqerte drejt tij ..

- he ?!- se kishte mendjen ishte i perhumbur ne fytyren e saj te paqte ...
- si ti dhe ai djali jashte i doni jashtezakonisht shume kto vajza jane me fat - tha serish dhe ai pohoi me koke ..
- qe i duam shume po jane me fat por qe na kane jo - tha duke ulur koken ne dhimbje ..

- jeta ka ulje ngritje djale kshu qe luftoni - tha dhe ai pohoi me koke dhe doli jashte dhe shkoi drejt Flajdit , i cili serish ndodhej i shtrire aty me shikimin serish nga dera ...

***

Sapo pa silueten e doktorrit te dilte nga salla u cua direkt ne kembe dhe shkoi drejt tij dhe Daniel pas tij ..
- me falni bera cfare munda...
- degjoi zerin e doktirrit dhe drreqin iu keputen kembet , i shteruan komplet fuqite ....

Fillimi I Fundit 💙Where stories live. Discover now