16

1.1K 43 11
                                    

-ke ne plan te besh gje sot ?- pyeti drejt femres se tij duke i ledhatuar floket dhe pse ndodheshin te shtrire ne divan . Linte puthje te vogla mbi buzet e saj , qe kohet e fundit ishin kthyer ne ushqimin kryesor per te .

- hejjj njerez - therriti Bela duke i trembur te dy dhe duke i ndaluar situaten romantike qe ato po kalonin se bashku .

- avash kunat se na leshove infrakt pash zotin - tha Flajdi teksa rehatohej serish ne divan dhe mori serish Irsen ne perqafim dhe pse ndodhej ne siklet para Danielit dhe Amirit qe kishin ardhur me Belen .

- kunate , kunate ma paske gjet kunaten dhe ti mua tani -tha teksa qeshte lehte ndersa ai pohoi me koke .

- deshironi gje per te pire - tha Adel teksa hynte ne dhome dhe mori nje shikim pervers dhe nje shikim sikur po e hante me sy nga Amir .

- une s dua gje - tha Bela dhe Irsa njeheresh. 

- wiski - tha Daniel dhe Amir
- mua t zakonshmen Jack - tha teksa buzeqeshte drejt Adeles dhe pasi mori porosine iku duke marre nga pas dhe shikimin e Amirit deri sa silueta e saj u zhduk .

- eshte vajze goxha e mire , kam shume qe e njoh e kam si moter dhe ose jo mos ta bej kunate - tha duke qeshur Flajdi .
- hm- tha teksa vinte ne vete nga zeri i Flajdit .

- une jam dakord me Flajdin ,  ne te gjith cifte kurse ti ...

-.. me dore- tha teksa leshonte Flajdi ate bombe ndersa Daniel vdiq duke qeshur , ishte tip serioz por ne ato moment ra ne toke nga e qeshura .

- mos e vrit mendjen se ka  vila goca plot - tha teksa qeshte djallezisht por ne dhome hyri dikush i cili po plaste per brenda nga ajo fjali qe sapo degjoi. 
- pijet tuaja - tha teksa linte pijet mbi tavoline dhe ata u zgjaten te merrnin pijet ,ndersa ajo u largua duke turfulluar nga xhelozia , gjithmone e kishte adhuruar ate mashkull , s ishte hera e pare qe ai vinte ne vile gjithmone vinte me Danielin , i kishte marre vesh dhe emrin AMIR e kishte dhe epo e deshironte ate , shume madje .

****

- atehereeee - nisi Bela te thoshte - ne do te ikim te blejme gjera .

- hmm nuk besoj se eshte ide e mire - tha Irsa teksa ulte syte .

- jo eshte ide super - tha dhe Flajdi pas saj akoma ndodhej i perqafuar me te pa levizur qofte nje milimeter .

- jo Flajd s eshte - tha teksa shihte drejt tij me sy lutes te thoshte jo .
- do te vijm dhe ne  - tha  Daniel serioz .

- jooooo - bertiti Bela - as qe behet fjale do ikim vetemmm - bente varr ne fjalet e saj nuk leshonte peh.

- ik - tha ne veshin e saj me te ulet gje qe i krijoi morrnica - paguaj un mos u merzit - tha duke buzeqeshur lehte por ajo mohoi me koke.
- dhe Irsa do vij - tha teksa buzeqeshte lehte Flajdi pa marre parasysh ate mohimin e saj ne koke  .

- bukurrrr ikim - tha teksa terhiqte Irsen .

- per cdo gje ne llogarin time bankare bela mos harro - bertiti drejt saj qe ta degjonte .

- pa merak dhe tuat dhe te danielit byth do ti bejme - bertiti serish duke qeshur qe nga dera.

********

#BelaPOV
Sapo dolem nga vila ishim duke qeshur dhe mora makinen e Danielit dhe u nisem drejt qendres tregrare "UNIVERS " .
Sapo dolem nga makina ne parkingun nentokesor te qendres tregtare pash nje makine te zeze qe ndaloi , disa burra me maska te veshur me veshje ushtarake dhe u tmerrova , por fillimisht me shkoi mendja tek Danieli , kisha frike se s do ta shihja me , ndjeva nje shami te bardhe ne hunde dhe ne buze dhe me pas ndjeva dhimbjen e kokes dhe turbullimin e pamjes , pash me shikim te turbullt Irisin e tmerruar e cila luftonte drejt tyre por dukej e dobet ne krahasim me to , me pas asgje , ERRESIRE .

*****
- vlla ka ardhur bela ??! - foli me vrull sapo hyri brenda ne zyren e tij . Dukej teper i shqetesuar .
- jo vlla akoma e mora ne telefon por s ma hapi ,mendova mos ishin nga ty - tha dhe mori nje pamje te shqetesuar tashme .

- vlla pash zotin nga s me ka vajt mendja - fliste teksa leviste rreth e rrotull ne zyr .

- vallaj vlla - tha dhe ndjeu telefonin ti bie e hapi direkt mendoi se ishte ajo .
- béla mia nga je pash zotin se m ke cmend - foli si i qetesuar pak tashme por ajo qe degjoi e shkaterroi .

- béla jote esht ketu me mua , por teper e levisshme - tha perversisht .

- do te ti pres duart nese e prek blya (shkerdhat) - tha kercenueshem drejt tij , ndersa Flajdi sapo degjoi fjaline e Danielit u afrua drejt tij dhe i tha ta bente me ze dhe ai ashtu beri .

- dhe shoqja e saj qenka goxha e mire - foli serish duke bere qe Flajdit ti dilnin damaret neper trup nga inati
- te q! Ropt , te shkaterroj te djeg te gjalle nese e prek - bertiti sapo degjoi fjaline qe tha per engjellin e tij .

Fillimi I Fundit 💙Where stories live. Discover now