17

1K 45 4
                                    

- cfare ke me to ? Eshte mes nesh cdo gje - tha Daniel i zene ngushte s donte ti ndodhte asgje kukulles se tij , sidomos kur ndodhej afer nje psikopati si Michael Jordani .

- aaaa bukur tani po flet sic duhet -tha duke qeshur djallezisht sepse e kishte zen ne piken me te dobet te te dyve - por kto bukuroshe s duhen leshuar kollaj - tha serish djallezisht duke luajtur me ta .

- fol drreqin cfare do shkerdhate fol !- tha en nerva e siper
- shttt jo ashtu - tha si i prekur nga fjalet e tij - kto bukuroshet e pesojne , tha teksa i prekte floket atyre te dyja .

- hiqi duart se ti thyej more vesh - tha Bela kercenueshem - vec se s jam zgjidhur se ta ndrreqja une

- Bela - tha i shmallur pak kur ia degjoi zerin - kunate - tha njekohsisht me Danielin aty esht engjelli im ?!- pyeti dhe ne zerin e tij dukej qarte  shqetesimi. 
- po po ketu eshte dhe engjelli yt , do te perfundojne ate qe nisen ate nate djemte por jo tani pak me vone - tha dhe daniel ktheu cdi gje permbys .
- te betohem do te te bej te vuash keq shkerdhat vec po s me re ne dore - tha ne nerva .

- Flajd zemer ..- u degjua ajo , melodia qe e aillte ne vete , e vetmja muzike qe e bente te mendonte qetesisht - po engjell me thuaj , te ka lendu ai ??- pyetu dreht telefonit sikur ta kishte perballe .
- as e paramendon sa te jem une ketu - u degjua zeri i Beles .

- fol pak me to mbaji me fjale se erdha - i tha Daniel Flajdit me te vogel e ai ashtu beri , ndersa ai shkoi te njoftoi Amirin te vinte ne zyre dhe su bene as 2 minuta dhe silueta e te dyve u shfaq ne dere .
- gjej vendodhjen - i tha me te vogel qe mos te degjohej ne telefon dhe ai pohoi me koke .

- me thuaj cdo ne kembim te tyre - foli prere Daniel .

- dhe tani qe jam ne rrezik je seriozi dheut ti - u degjua Bela nga ana tjeter .

- Bela shttt spo flas me ty tani - tha serioz - pra me thuaj ?

- mallin qe me more ne fillim me shokun tend te dashur - fliste tere ironi dhe djallezi

- e gjeta - degjoi Amirin te thoshte me te lehte dhe i pohoi me koke .

- u tha u be ne rrugen "Sleeve " neser , nese s jane vajzat harroje mallin  , asnje loje ndryshe te dogja te gjalle - th serioz .

- bukur, sa me pare aq me mire - tha dhe i mbylli telefoniin

***
- cdo te thuash me do ia kthesh serish ne kembim te mallit seriozisht !??- pyeti i hutuar dhe i dyzuar per te . 

-ta harroj - tha teksa qeshte djallezisht

- trap pse s mban fjalen - bertiti Bela e alarmuar .
- shtt jo shum fjale ti se ..- foli Michaeli duke ber shenje nga qafa sikur po e priste .
- mbylljani gojen ketyre - beri shenj nga rojet .

- Nga neser s ka me Daniel Skot - tha duke qeshur djallezisht ndersa Beles lotet filluan ti preknin faqet .

******

-ateher vlla ne cfare vendi ishin ?!- pyeti Flajdi sapo mbylli telefonin Daniel .

- ne Oblast ne Moscow vlla - tha drejt tyre duke i treguar Maps-in ne telefon me nje pike te kuqe qe tregonte vendodhjen e tyre.

- okej ikim - tha Flajd i cili u cua direkt per tu nisur por Amir e kapi prej krahu .

- do te bejm plan vlla s mund te shkojme keshtu sepse shkojm tek ai si ne pjate argjendi

- ke te drejte ,por s mund te qendrojne shume te ai sepse ti e njeh si eshte ai do ti lendoje ... Duhet te veprojme shpejte. 

- okej kam nje plan - tha Amir duke u afruar afer tryezes per ti shpjeguar planin .

************

#FlajdPOV

"Fuck m mungon si drreqi engjell " mendoja per engjellin tim ne dhome dhe pak do niseshim per tek shtepia qe na tregoi Amir tha se ato ndodheshim ... Na thane te pushonim deri sa te niseshim por s me zinte gjumi vetem kur mendoja se ajo ndodhej me disa njerez si Jordanet ... Vetem fakti qe ndodhej me ta mi errte syte jo me nese ata do ti benin dicka ... E trokitura e deres me nderpreu mendimet

- vlla tani do te nisemi tashme - degjoj Danielin pas dere dhe u cova shkova drejt deres dhe e hapa .
- nese i ndodh dicka atyre vlla kemi per ti djegur - thash dhe syte me ishin errur , vetem Irsa ime mund te me qetesonte tani ama ajo s eshte keshtu qe te fillojm ...

******

Ndodheshin ulur poshte disa shkurreve perpara shtepiise ku Amir tha se ndodheshin ato . Ndoshta kishte te drejte ishte e rrethuar me roje dhe vetem dicka qe vlente ruhej nga nje siguri e tille ...

Beri me shenje drejt Flajdit dhe disa prej djemve te shkonin ne anen e majte dhe te vrisnin rojet me arme pa zhurme , dhe ata u larguan .

Me pas beri me shenje drejt amirit dhe ai bashke me te tjeret ne te djathte ,ndersa Daniel dhe djemte do te qendronin aty ... Priti qe te zinin vendet te gjithe dhe me pas te fillonin sulmin .

Fillimi I Fundit 💙Where stories live. Discover now