Se la per shume kohe mbi te por nderroi poziten duke e kaluar poshte vetes dhe filloi ta puthte fort dhe me dominance ...
Torturonte buzet dhe trupin e saj me puthje percelluese te cilat vinin ne forme fizike tek ajo duke u shuar ne renkimet qe dilnin nga goja e saj ... Renkime qe tregonin se e deshironte mashkullin qe po ia dhuronte ato ndjesi ... Perkulte trupin dhe vendoste koken ne jastek nga kenaqesia .***
- je mire ?- pyeti teksa i ledhatonte floket dhe e mnbante mbi kraharorin e saj .
- po goxha mire mbreme - tha djallezore drejt tij .
- a thua do te kenaqte aq shume vetem me gishta ai - tha dhe buzeqeshja djallezore nuk i mungonte ne fytyren e tij , ndersa ajo i gjuajti ne shpatull njehere dhe pastaj i hipi siper , e kapi nga kemisha dhe e puthi fort , plot dominance nga ana e saj .
- plokho uchit menya, detka ( po me meson keq vogelushe ) - tha djallezisht me zerin e tij te trashe ne rusisht .
- da! yesli ya tebya plokho nauchu, snachala , a vo-vtorykh, ya tvoy malysh (po ! Po te mesoj keq , e para , dhe e dyta po jam vogelushja jote ) - tha teksa i linte puthje ne qafe .
***
- vlla mund ta di pse bere sherr ? - pyeti Amir serioz drejt Flajdit ... Ndodheshin te tre ne zyren e Danielit tashme dhe po diskutonin.
-kot - tha that dhe serioz dhe s levizi asnje gjymtyre nga karrigia ku ishte ulur .- do ti hapesh pune vetes duke mbrojtur ate vajze - degjoi serish Amirin ti thoshte - plus se prisja prej teje te ziheshe me teper e prisja nga Danieli .
- asgje - tha serish thate.
- vlla do te hapen pune po te them dhe nje her - tha serish kembengules dhe serioz drejt Flajdit.
- dhe une po te them le te me hapen pune s mund te rrija pa ia ndrequr qejfin atij sinqerisht- nese s do ta njihja Flajdin tani do te thoja qe ke rene brenda keq me ate vajze - tha Daniel teksa qeshte djallezisht.
- po vlla me pelqen ajo vajze , eshte heret per dashuri ama me pelqen eshte ndryshe nga te tjerat , e urte dhe s me do per leket apo per ate cfare kam vlla - tha serioz drejt tyre .
- une di te them qe ke per ti hapur vete pune nese vazhdon keshtu - tha serish Amir serioz - ku jeton ajo vajze qe ti dergoj njerez ta ruajne mos e ngacmojne serish me thuaj adresen - tha serish Amir .
- ne shtepine time
- cfareee ??- thane te dy te habitur
- shikoni anen pozitive tashme une do ta kem afer shoqen time te re - u degjua zeri i Beles qe sapo hyri ne dere dhe Amir me Flajdin kthyen koken pas nga ajo, ndersa Daniel e kishte perballe .
- ti me kupton mua kunate - tha Flajdi duke qeshur tashme .
- s eshte se ne nuk duam te jesh i lumtur thjesht dua te te mbaj larg telasheve - tha Amir ndersa Bela shkoi drejt Danielit dhe u mbeshtet siper karriges se tij duke luajtur me floket e tij ndersa Amir me Flajdin po shihnin te habitur.- mos ndoshta kemi humbur ndonje skene kunate ?? - pyeti duke qeshur Flajdi .
- jo cdo gje duhet ta shihni ju - tha duke qeshur djallezisht Bela - tani meqe the qe e kishe marre tek shtepia jote Irsen tani pas nja 3-4 muajsh te fillojm te dyshojme per ndonje bebe ne horizont ne - tha serish duke qeshur Bela .
- hahahaha ishalla fjala jote ne vesh te perendis po ta bej timen nje her pastaj .
- cke vallaj pa te bashkuar me te nuk vdes rehat une - tha duke qeshur dhe akoma vazdhonte te luante me floket e tij e ndersa ai e adhuronte ndjesine qe i falte prekja e saj .
-gjithsesi mund te dilni tani - tha serioz drejt tyre.
- pse o do provoni si eshte te kryesh marredhenie seksuale ne zyre - tha Flajdi duke qeshur .
- s eshte aspak ide e keqe - tha djallezisht dhe ndjeu doren e saj ti gjuante ne shpatull - cke Bêla - tha serish me buzeqeshje djallezore te stampuar ne fytyren e tij .
- mir vallaj na falni po dalim ne - tha Flajdi duke ngritur duart sikur po kerkonte falje dhe mori Amirin pas qe ti linte vetem .
- pra djallushe - tha teksa e kapi nga doora dhe duke e mbeshtetur tek pjesa e tavolines perballe tij .
- pra djalli im - tha djallezisht dhe ai direkt e puthi fort dhe me epsh . Nderkohe qe e puthte dhe shijonte trupin e saj duke e prekur rehatoi ate mbi tavoline , duke e shtrire .
Filloi te filte puthje te lehta ne qafe , gjoks dhe me pas poshte ne barkun e saj deri sa arriti perpara pjeses inttime te saj .
YOU ARE READING
Fillimi I Fundit 💙
Romance#mafiastory #+16 Ne momentin kur cdo gje ka marre tatepjeten per te rene poshte dhe ti mendon se eshte fundi ai eshte vetem fillimi i vuajtjeve .