6

1.2K 51 2
                                    

- Flajd a ke ndermend te levizesh nga banga vlla apo je ngjitur me misnic aty -therriti drejt tij ne momentin kur te gjithe kishin dale nga klasa ndersa ai ndodhej akoma aty i ulur ne karrige dhe dukej qe ndodhej ne mendime dhe ne momentin kur Daniel e therriti u shperqendrua direkt nga mendimet qe e kishin zen .

- cpo mendoje ?- tha kur Flajdi u cua dhe erdhi ne drejtim te tij dhe Beles .
- asgje isha hutuar - tha dhe dolen nga klasa. 

- me fal - degjoi zerin e nje vajze mbrapa kurrizit ne koridor e cila dukej qe ne ze qe ishte duke qare  - te te fal mu desh te ulja veten prej teje kwrv dreqi , je jetime dhe duket qe q!hesh me kedo qe te dal para per para - degjoi serish dhe ktheu koken .... U shtang .. Ishte ajo , engjelli qe kishte ne bange , Irsa ! Ai e kishte kapur nga kyci delikat i saj dhe dukej qe i dhimbte gjoxha sepse mimikat qe bente ajo ne fytyre te jepnin kete ndjesi .

- vajza qe eshte ulur me ty ne bange eshte jetime dhe goxha e urte por kjo ka disfavoret e saj , ate e ngacmojne gjithmone ata tipat qe jane bashke me Richardin , jane shoket e tij  - degjoi zerin e Beles . Epo tashme ajo s ishte me vetem ... Shikimi i ishte errur dhe nuk dukej aspak si Flajdi qe ishin mesuar gjithnje te shihnin , ai shakaxhiu , i qeshuri , tashme i kishte dale damari ne balle dhe ne qafe , muskujt i kishin dale me ne pah , syte i ishin errur ... Shkoi drejt tij ndersa Daniel iku pas ne menyre qe ai mos bente dicka te keqe por... Ai i gjuajti aq fort sa ne momentin kur u cua filloi te mbantw hunden me dore ...

- s do e beja te isha ne vendin tend - i tha Daniel njerit prej atyre qe desh u afronin qe ti gjuanin Flajdit pas shpine ...

- vec te te shoh dhe nje her afer saj te vras kuptovee - tha kercenueshem drejt tij dhe e kapi ate nga krahu dhe e terhoqi ndersa ajo pranoi ta terhoqte ai dhe iku pas tij pa bere ze ... Ndersa Bela dhe Daniel po i ndiqnin nga pas .

- je mire ?- pyeti serioz drejt saj .
- po faleminderit - tha drejt tij dhe i leshoi doren - ata me ngacmojne gjithmone per faktin qe s kam prinder  tashme jam mesuar - tha duke buzeqeshur ne dhimbje -por kte here prej faktit qe ti i ule ne emomentin kur erdhe - tha serish pas nje pauze te shkurter duke marre fryme .

- mund te jemi shoqe bashke nese deshiron - tha duke e kapur nga duart dhe duke i buzeqeshur .
- nuk e ke problem te shoqerohesh me nje jetime ?- pyeti serish me buzeqeshje te hidhur .
- aspak madje qe ne momentin kur erdhe mendoja gjithmone se s me ke pasur qejf sepse zihesha gjithmone me Vivianen
- ajo eshte pak acaruese ne fakt - tha duke qeshur kte here .
- pak thua - tha duke qeshur pas saj .

- po ju njiheni bashke ? - pyeti kurioze drejt tyre .
- ne fakt po , histori e gjate dhe s tregohet ketu ne mes te shkolles - tha duke qeshur Bela - plus ce do te dish si u njoha une me kto tr@pat , te pakten Danieli po ,por Flajdi eshte rob zoti s ke cte mete ti nxjerresh - tha si te ishte nga ato plakat e motshme qe lavderojne vajzat e tyre para te tjereve.. Ndersa Irsa qeshi me menyren si fliste Bela per ta , dhe se si imitonte .

- deshiron te te dergojme ne shtepi ?- pyeti Bela ate ne momentin kur arriten perpara deres kryesore te shkolles
- jo faleminderit - tha duke buzeqeshur lehte - faleminderit dhe nje her qe me ndihmuat qepare - tha sidomos drejt Flajdit ndersa ai thjesht e shikoi .
- asgje fare - tha Bela embelsisht drejt saj .
- dreken e mire takohemi neser - pershendeti me dore  dhe iku .

- un kam pune vlla ikni ne shtepi ju - tha drejt Beles dhe Danielit ndersa ata pohuan me koke ..

- sapo u nda nga ata vlla , shkojme e ndjekim - tha njeri prej atyre djemve .
- ka per ta paguar per ate qe beri bwshtra - tha teksa mbante fasoleten ne hunde per te ndaluar gjakderdhjen .

Dolen jashte deres dhe shkuan pas saj ...

*****
Ndodhej rruges per ne shtepine e saj , shtepi i thenshin , ne ate ndertese ku qendronte vetem ...
Ndjeu sikur po e ndiqnin dhe ktheu koken pas por nuk ishte askush .
- ckemi kukull - degjoi sapo ktheu koken para dhe u tremb , u tremb per vdekje , ndjeu nje dore ti vendosej ne goje ne menyre qe ti ndalonte te bertituren dhe dhimbjen e kockave qe i erdhi si pasoje e perplasjes pas atij muri qe ndodhej aty prane . Ndjeu lotet ti lagnin faqet .

- e ke idene se ci ndodh atyre qe me ulin mua ? - tha teksa e puthte ne qafe ...
E ndjeu veten te neveritur ne ate moment .... Mbylli syte fort mblodhi pak forca dhe i kafshoi doren te cilen ai i kishte vendosur ne goje dhe i gjuajti atje ku " te fiken dritat " 😂 dhe vrapoi me aq mundesi sa kishte por ata ishin shume ne numer , dhe ne te tille momente nuk te bejne as kembet te vrapojne , ndjeu doren e tij ta kapte ne brrylin e saj .
- ndihmee - thirri me zerin e mbytur , por nuk kishte asnje ne ate rruge .
- askush s te ndihmon , por mos e vrit mendjen do te kenaqesh aq shume sa do te me kerkosh vete me pas - tha djallezisht drejt saj dhe i grisi bluzen duke e nxjerre kete te fundit vetem me te brendshme .

Fillimi I Fundit 💙Where stories live. Discover now