4

1.3K 57 0
                                    

Dolen nga pub-i dhe u nisen ne drejtim te makines .
-hej bela - ktheu koken ne drejtim te zerit dhe pa Richardin
- hej Richard - pershendeti ne drejtim te tij .
- paske pire goxha - tha ne drejtim te saj dhe u mundua ti afrohej por Daniel i doli para .
- dhe ti je ??-pyeti Danielin dhe ai me zor po mbante veten qe te mos i biente ne grusht .

-ai eshte Daniel Skot - tha duke u munduar te mbahej tek Danieli
- vertete !?- tha dhe ne mendje i erdhi fakti qe babai i tij ishte ne " hasmeri" me Skot-et... Por s ra ne sy sepse s mund te shkonte vete ne goje te ujkut por sia kishte idene qe ai e dinte tashme se kush ishte ai .

- po vertet - tha serioz dhe mori Belen ne krah dhe u largua pa i dhen me teper shpjegime . Hapi deren e makines dhe e vendosi ate brenda .
- po me meson keq tani dhe ne krah - tha duke qeshur djallezisht nga efekti i pijes .

- rendsi ka te msoj une dhe jo te tjeret - tha serioz drejt saj dhe nisi makinen .

- e di cfare - tha duke u rregulluar ne ndenjese - cfare ?- tha teksa ktheu nje here koken nga ajo dhe me pas pa rrugen .
- s me pelqen aspak ky qendrimi yt prej seriozi , plus se di pse je ne kte gjendje gjate te gjithe kohes - tha duke kryqezuar duart e nevrikosur. 
- kshu jam - tha serish serioz pa kthyer koken .
- te gjuajta me taka degjove mos me fol mua aq seriioz - tha duke hequr takat  dhe duke ia drejtuar atij kercenueshem dhe ai nisi te qesh me pamjen e saj .
- bukur keshtu po - tha duke qeshur dhe veshi takat serish .

- je shume ndryshe nga te tjerat a e di ??-pyeti duke buzeqeshur lehte drejt saj .
- per mire apo per keq ?
-varet nga situata - tha djallezisht .
- oree do ta kercas me takat ta dish - tha kercenuese drejt tij .
- mir grifsh mir , me fal - tha dhe akoma qeshte me te. 

- Amir me prit ne zyren time - tha serioz sapo hyri se sallonin e viles dhe sapo degjoi zerin e tij shkoi drejt zyres ndersa ai shkoi drejt dhomes se tij te linte ate ne krevat ...

Pasi vuri ate kujdesshem ne krevat , doli jashte deres duke e mbyllur kujdesshem , nxorri telefonin e coi tek kontaktet shtypi numrin dhe priti personin ne anen tjeter te kthente pergjigje  .

- Flajd eja ne shtepine time vlla se behet fjale per planin - tha sapo personi ne anen tjeter hapi telefonin .
- mir m plak po s priste puna deri neser duhej patjeter te na zgjoje ne ket ore - tha pergjumesh .
- Flajd - tha kercenueshem .
- okej okej kuptova tani jam atje - mbylli telefonin dhe shkoi ne drejtim te zyres. 

- ateher shef - degjoi Amirin te thoshte pasi kishte ardhur dhe Flajdi - cdo gje eshte gati qe ju te hyni ne shkollen e saj por ..
- por cfare ??- e nderpreu
- do te hyni te dy si studente sepse nese hyn si petagog mban pergjegjesi te madha penale vlla dhe e di cfare katrahure te krijohet ty vlla - tha dhe qe nga zeri dukej qe ishte i shqetesuar per te .

- ne rregull pra ashtu do te behet .
- gjithashtu kam ndryshuar pjesen e moshes pa korruptuar drejtoret keshtu qe s kan nga ta dine se sa vjec jeni dhe do te mbani emrat tuaj - tha dhe Daniel pohoi me koke .

- s krijohet problem nese marrim pjese ne kte plan me emrat tane real ?- pyeti Flajdi drejt Amirit
- jo asnje problem .. Plus dhe nese merret jepet si arsye thjesht kishit deshire ta vazhdonit dhe te benit shkolle plus kaq - tha i bindur ne ate cka thoshte dhe ata te dy pohuan .

- mund te dilni tani - tha ai dhe ata dolen ndersa ai ndenji aty ne zyre s donte qe ne momentin kur ajo te zgjohet te mendonte se ai kishte perfituar prej gjendjes se saj dhe pse s do te kryente marredhenie por do ta merrte si perfitim per te fjetur ne krevat me te te pakten keshtu mendonte ai por ajo ne krahun tjeter donte me patjeter te ishte me te ne momentin kur hapi syte dhe pa qe ishte ne dhomen e tij por qe ai nuk ishte .
Ngriti pak mbulesen dhe pa qe ndodhej akoma me fustanin qe kishte pasur veshur  dhe pse s dyshonte qe ai s do te perfitonte nga ajo dhe sidomos ne ate gjendje e njihte mjaft mire ate , ishin rritur ne njeri-tjetrin ... U ngrit avash dhe shkoi te shikonte per te .

- Amir pershendetje ku eshte Dani - pyeti sapo e pa ate te kalonte ne koridor - ne zyre kunat - tha duke buzeqeshur lehte - pse ndodheni zbathur - tha referuar kembeve te saj , se kishte vene re por kishte dalur pa takat .
- jam me rehat pa to - tha referuar takave - dhe dicka mos me therrit kunate - dhe pse e adhuronte ti therrisnin ashtu se jepte veten .. E adhuronte ate pseudonin sepse i jepte te drejta te plota mbi ate mashkull , mbi ate qe i perkiste vetem asaj .

Fillimi I Fundit 💙Where stories live. Discover now