Pasi u pershendet me Amirin u nis drejt zyres se tij . Hapi deren dhe pa ate me goten dhe shishen me Wiski ne nje ane dhe puron ne anen tjeter , sapo ndjeu deren e hapur nga ajo ngriti veshtrimin dhe i perplasen shikimet me njeri-tjetrin .
- Fjete ??- mori guximin dhe pyeti drejt saj .
- pak por me dhemb koka - tha teksa vendoste doren e majte ne balle - ti pse po pi vetem - tha dhe u afrua afer tij dhe tashme ndodhej perballe dhe vetem tavolina i ndante .
- nuk te doli pija qe pive disa ore me pare ? Apo ste del dhimbja e kokes qe po perjeton - tha ironik drejt saj .
- joo s me doli madje kam nevoje dhe per nje dhimbje plus - tha djallezore drejt tij duke u mbeshtetur ne tavoline dhe duke nxjerr ne pah gjoksin .- quhet ngacmim seksual ky - tha duke qeshur.
- e sata eshte ? - pyeti referuar pijes pas nje pause te vogel .
- e katerta - tha serioz dhe u rehatua ne karrige tashme .
- mos do te ta them serish - tha ajo kembngulese ndersa ai e pa me nje shikim pyetes - per nje gote qe te pi dhe une pra - tha dhe ashtu beri nxorri dhe nje gote tjeter dhe e vendosi perballe saj dhe e mbushi me Wiski .. E ktheu me fund dhe ndjeu djegien ne fyt qe ti shtremberonte pak fytyren .- te dogji shume ?- pyeti i shqetesuar drejt saj .
- vetem pak - pohoi dhe fytyra e saj akoma ishte e shtremberuar per shkak te shijes qe i la ne fyt Wiski .
- ateher ske per te pire me - tha serioz - dhe as diskutohet .
- jo po ti pse e pi- tha kryenece .- ske per te pire me - tha serioz dhe ftohte drejt saj e ajo ashtu beri e la goten ne tavoline dhe pa ftohte drejt tij .
- pse sillesh keshtu ?- dukej qarte qe ne ze lendimi .- do te lendohesh me teper nese sillem ndryshe - tha serish me te njejtin ton dhe me pas pa ate te cohej dhe te dilte jashte .
***
#BêlaPOV"Pse sillet ne ate menyre e cila vret , jo me arme , por me ftohtesi e ndonjehere me heshtje me fjale te vogla ...."- degjoj zilen te mi nderprente mendimet dhe me pas ndjej petagogun dhe rektorin te hyj ne salle .
- qetesi dua te jap nje njoftim - u degjua rektori i universitetit dhe secili student qe ishte ne kembe u ul ne vendin e tij - studente do te bashkohen me ne sot dhe studente te tjere qe kane deshire te vazhdojne degen e manaxhimit te bisnesit .
- ejani djema - tha duke bere me dore nga dera qe ata te vinin , s me interesonin keshtu qe ula koken ne bange dhe fillova serish te futem ne boten time , bote e cila kishte ne qender Danin , epo dhe ftohtesine e tij mos harrojme .
- Bêla - degjoj zerin e Richardit i cili me ngacmoi si fillim nga pas kurrizit e pastaj u ktheva duke lene keshtu dhe mendimet ne gjysem .
- pra paske sjelle dashnorin ne klase - degjoj te me thoshte djallezisht por s po e kuptoja per cfare arsyeje .
- per cfare doje te thoje me kete i dashur Richars ??- ii kthehem me buzeqeshjen ironike ne fytyre dhe ai ma ben me sy te kthej koken ne anen tjeter. Kthehem para dhe perballem me syte e zinj te atij qe me ishin kthyer ne peizazhin tim te preferuar .
- zonjusha Bêla Rina - degjoj rektorin te me flase dhe menjehere vij ne vete nga hutimi qe syte e tij mjafte mire me falnin .
-po zoteri - thash duke buzeqeshure lehte - zoti Skot do te ulet ne bangen tuaj ndersa djali tjeter do te ulet tek Iris ... Teksa degjoi rektorin ti thoshte te ulej me te nje buzeqeshje djallezore i mbiu ne buze .
" ta shohim tani cdo te besh bêla-ja ime " -mendonte me vete dhe syte nga ajo nuk i hiqte -pohuan me koke dhe u ulen tek banga ku i tha ai .
- bela si po te shkoon mesimi - tha teksa vinte doren ne shalen e saj .
- o zott lutem te me shpetoje dikush nga ty - tha dhe ne ate mooment bie zilja - te degjoonka zoti engjell - tha teksa buzeqeshte lehte .#FlajdiPOV .
Degjova rektorin teksa na therriste .. Pasi kishim rregulluar cdo dokument me te tashme ishte koha dhe cdo gje gati per te na dhene ne mundesine te ishim pjese e shkolles .
- zoti Skot do te ulet ne bangen tuaj ndersa djali tjeter do te ulet tek Iris ...- degjoj serish zerin e tij teksa bente me gisht drejt vajzes qe do te ulej me mua , dukej goxha e urte dhe e lezetshme dhe pse teper e turpshne nuk ngrinte as koken ... Me krijoi nje deshire per ta njohur me teper , ai misteri qe ajo krijonte ne qenien time me ngjallte goxha kuriozitet per ate vajze .
U afrova afer saj dhe u ula ne karrige duke buzeqeshur embelsisht drejt saj dhe ajo buzeqeshi lehte .- uu Iris buzeqeshi drejt nje djali , kthehuni permbys - degjoj nje djale pas dhe qeshi me te madhe ndersa ajo uli koken , dukej qe u merzit
- ndersa ti nese s do te buzeqeshesh para ndonje dere spitali duhet ta mbyllesh gojen - fola kercenues drejt tij dhe ai ngriti duart ne falje ...ne fakt mu be qefi nga ajo qe degjova nga njera ane por nga ana tjeter ai e merziti dhe kjo me xhindosi ...
"Epo te beheshim pjese e klases se beles s ishte aspak ide e keqe " - mendova teksa shihja fytyres e saj te embel e cila ishte skuqur ... Zilja e mbarimit te ores me solli ne vete dhe me ndaloi mendimet ...
YOU ARE READING
Fillimi I Fundit 💙
Romance#mafiastory #+16 Ne momentin kur cdo gje ka marre tatepjeten per te rene poshte dhe ti mendon se eshte fundi ai eshte vetem fillimi i vuajtjeve .