- jeni ne vende djema ?-pyeti Daniel nepermjet kufjeve me te cilat merrej vesh me djemte .
-gati - thane dhe Amiri dhe Flajdi .
- 3..2.. Prisni - ndaloi numerimin kur pa ne ekranin e telefonit te tij emrit e Michaelit - blya (shkerdhata) po merr ne telefon - tha serish ne kufie dhe i hapi telefonin dhe beri me shenj nga djemte te mos benin zhurme e ata pohuan .
- atehere Daniel Skot - tha djallezisht ai sapo Daniel hapi telefonin - cdo gje ne rregull apo tekaloj ne planin B .
- cdo gje eshte okej permbaju marreveshjes ose te djeg te gjalle - kercenoi dhe u ngrit pak te shikonte drejt shtepise dhe pa Michael Jordanin jashte , buzeqeshi djallezisht ne cep te buzes - me nxirr vajzat ne telefon ose sta bie mallin , dua ta vertetoj qe su ke bere gje - kembenguli sepse donte te dinte nese ato ndodheshin brenda ose jo .
- okej Skot duke qene se te kam perzemer po ta bej qefin - degjoi ate te thoshte dhe u ngrit serish siper te shihte dhe paatete futej brenda ... U bind tashme ,ato ndodheshin aty..
Bllokoi pak pjesen e mikrofonit te telefonit qe te mos degjohej ne anen tjeter sapo hyri ne dhomen ku ndodheshin ato .
- nese flisni qofte nje fjale i vras te dy kuptuat - tha kercenueshem drejt tyre dhe ato pohuan me koke nga frika per ti humbur ... Pasi ato pohuan ai hoqi ngjitesen qe kishin ne goje .
- folu vajzave - tha pasi kishte rregulluar muhabetin me to .
- engjell ?- degjoi zerin e thelle dhe burreror te Danielit e kishte marre malli shume per te donte ta ndjente , ate ,trupin ,buzet ...- zemer -degjoi zerin e saj dhe u mbush me shprese ...
- Flajdi mir eshte - u degjua Irsa ne anen tjeter ndersa Flajdi sapo e degjoi nje buzeqeshje i mbiu ne fytyre dhe ne ate moment rreziku e mendonte ate .- mire eshte kunate - tha lehte - neser do bashkohesh me te cke
-okej mjafton tani ,po te lej tebesh gati mallin per kembimin e neserm- tha djallezisht dhe mbylli telefonin .
****
- bukur kemi gjetur adresen e duhur djema - tha i lumtur ne kufje sapo fiku telefonin .- bukur -buzeqeshi djallezisht Flajdi - le te luajm pak tani - tha teksa merrte nje snaiper ne dore i cili kishte te vendosur nje silent qe te mos degjohej kur te sulmonte .
- nisim djema - kaq iu mjaftoi atyre dhe filluan te gjithe duke i vrare nje nga nje , ne fillim i pari ra ne toke te tjeret kthyen koken nga ai por koha su doli te lajmeroni sepse bresheri plumbash erdhen drejt tyre por pa zhurme , njejte si plumba "qorr " ... Pasi te gjithe kishin rene ne toke dolen nga vendi dhe u nisen drejt shtepise .
Beri me shenje drejt s kuadres se Amirit te rrethonte anen e djathte te shtepise .
- une do te vij me ty brenda - degjoi Flajdin te thoshte sapo u be gati te jepte urdher te rrethonte anen e majte .
- ne rregull - s mund ta kundeshtonte femra qe ai donte ndodhej brenda , ishte ne te njejten pozite me te dhe e kuptonte , madje nese do ti thonte dikush atij te ato momente te priste s do e bente - djema - tha drejt skuadres se djemve qe ndodheshin me Flajdin dhe ata qendruan ne gadishmeri - po shef -thane njezeri por pa zhurme - rrethoni anen e majte -tha dhe ato nisen te viheshin ne pozicione ...
- nuk dua qe ai te shpetoje nga ketu- tha serioz .-ikim Flajd - foli serioz dhe hyri brenda dhe Flajdi pas tij ...
U pozicionua me armen ne dore dhe po hynte drejt deres dhe pa 3 dhoma nje ne te majte , nje ne te djathte dhe nje drejte me deren kryesore te shtepise , beri me shenje drejt Flajdit te shihte dhomen ne te majte ndersa ai ate ne te djathte hapi deren dhe asgje , pa ne drejtim te Flajdit dhe po e njejti veshtrim ....
Moren fryme thelle dhe pane drejte deres perballe .
" une e hap ndersa ti me mbro shpatullat " beri me shenje drejte Flajdit dhe ai e kuptoi dhe ate beri ... Sapo ai hapi deren drejtoi armen por asnje shenje e Michaelit , ishin vetem vajzat qe ishin te lidhura dhe qanin , ndoshta nga frika , leviznin ne karrige u afruan dhe ato leviznin me teper dhe qanin .
- mos qaj zemer erdha - tha Flajdi drejt Irses duke buzeqeshur dhe duke ulur armen .
- me mori malli engjell - tha drejt Béles ndersa ato qanin akoma .. Dhe boom gjithcka u err ndjeu nje ftohtesi ne qafe dhe nje humbje ekuilibri me pas te dy ndodheshin pa ndjenja ne toke .
#flashback- na kane rrethuar shef -tha drejt Michaelit dikush qe ndodhej ne dere duke veshtruar te gjithe qe po goditeshin me arme pa zhurme .
- fuck si ka mundsi drreqin - tha duke goditur tavolinen .
- dot te vij fundi felliqesire - tha Bela ter mllef dhe ai e goditi , po po e goditi nje mashkull si ai s kishte seder , tregonte fuqine dhe me nje femer ...
YOU ARE READING
Fillimi I Fundit 💙
Romance#mafiastory #+16 Ne momentin kur cdo gje ka marre tatepjeten per te rene poshte dhe ti mendon se eshte fundi ai eshte vetem fillimi i vuajtjeve .