- harrove gje Amir ? - pyeti pa i hapur syte dhe pa levizur qelize nga vendi .
- nuk jam Amiri , Daniel - tha serioze drejt tij dhe ai hapi syte direkt sapo degjoi zerin e saj dhe u perball me syte e saj blu te ndezur , qe kur ishte e vogel ato sy e terhiqnin me teperfloket e saj me onde te medha te zeza qe varionin deri ne fund te kurrizit i benin kontrast te thelle me blune e thelle te syve , s kishte faj dhe per Amirin qe besonte dhe per alternativen e dyte per djalin e armikut te tij , ajo ishte e mrekullueshme .
- cfare te nevojitet Bela - tha duke u rehatuar serish ne karrige .
- do te shkojm ne pub - tha e vendosur ndaj tij- as qe behet fjale - tha serioz pa levizur asnje muskul .
- zemer - tha lozonjare duke u afruar drejt tij dhe sapo degjoi ate fjale u cua ne karrige duke bere nje shikim prej te habituri drejt saj .
- a mund te shkojme ne disko ?- pyeti provokuese drejt tij duke u ulur mbi tavoline dhe duke e kapur nga jaka e kemishes dhe duke e afruar afer vetes
- jo - tha serioz duke u percjellur dhe mundohej te mbante veten por efekti qe linte ajo mbi te ishte vertet i dukshem .- - pse jo ?- pyeti serish provokuese teksa akoma sia kishte leshuar jaken dhe filloi ta puthte ne qafe , ndersa ai sapo mori veten u largua pak .
- sjam ai tr@pi qe ke ne universitet qe e sjell pas vetes keshtu qe nese s ke gje tjeter dil jashte - tha serioz dhe ne ate moment hyri ne dere Malisa .
- shef - tha teksa perdridhej perpara tij duke u munduar ti bie ne sy por qe e kishte te pamundur vetem nje femer e kishte vemendjen e tij , dhe ajo tashme ndodhej mbi tavolinen e tij dhe e bere tym nga xhelozia per shkak te femres qe hyri ne dere .- Malisa e dashur jemi ne mes te nje debati a ka mundsi qe seksin tend me shefin ta lesh per me vone ?- pyeti ironike drejt saj dhe pse po vdiste nga xhelozia perbrenda qe ajo kishte ne fund te dites ate qe ajo e shihte cdo nate ne ender .
- shefi akoma s me ka thene te dal - tha duke buzeqeshur drejt Beles dhe te dyja kthyen veshtrimet nga ai duke pritur per vendimin e tij .- te therras vet Malis , dil jashte - tha serioz drejt saj dhe ajo doli .
- tani , ti - tha duke e shtrenguar dhe me fort jaken e kemishes se tij dhe duke e zvogeluar hapesiren midis tyre - do te vish me mua dhe do te shkojm ne pub - tha kercenuese drejt tij .
- ose cfare ?- tha duke bere nje nenqeshje djallezore .
- ose do ti them shokut tim te universitetit - kaq iu desh atij dhe e shtriu mbi tavolinen e zyres duke e mbajtur nga fyti - vetem dhe nje here te shoh afer tij ...
- ose cfare ?- e nderpreu .
- ti duhet te dish vendin se kujt i perket engjell , nese s do qe te behem une djalli okej ?- pyeti djallezisht dhe ne ate moment hyri Flajdi ne dhome .
- uuuuu - tha duke zene syte , persa i perket humorit ia kishte keputur kryt babes te vet - jam minoren mor burre ca na detyroni te shohim skena te tilla - tha ai duke vendosur doren ne zemer sikur po i binte infrakt teksa ata coheshin - imagjino cdo beje po te ishte Malisa me te mbi tavoline - tha duke rrotulluar syte nga xhelozia .- ndjej era xhelozi ne ajer - tha Flajdi duke qeshur duke nuhatur ne ajer .
- nese mendon qe une jam xheloze per kte tr@pin ktu - tha duke ber me gisht nga Daniel - dhe per ate kwrven , e ke gabim - tha e vendosur dhe nisi te dilte nga dhoma .
- te pres poshte per 30 minuta nese s vjen e di besoj c bej - tha djallezisht dhe e vendosur drejt tij .- ja pse me pelqen te jet ajo kunata ime - tha duke qeshur Flajdi drejt Danielit .
- pse ?- beri sikur s kuptoi .
- sepse eshte me kokederr se ty dhe vetem ajo ta mbledh ty - tha duke qeshur .
- do te hysh si student ne shkollen dhe ne klasen e saj - tha si per te nderruar teme
- u be plani ? - pyeti serioz tashme
- po vlla dhe punet jane me te nderlikuara ai ishte Richard Jordan djali i Michael Jordan dhe mund ta lendoj vlla , kshu qe me mire te jemi afer saj - tha serioz dhe ai mbeti i habitur dhe mori fytyre frike me teper s mund te lejonte djalin e armikut te tij te lendonte ate qe i perkiste atij .
YOU ARE READING
Fillimi I Fundit 💙
Romance#mafiastory #+16 Ne momentin kur cdo gje ka marre tatepjeten per te rene poshte dhe ti mendon se eshte fundi ai eshte vetem fillimi i vuajtjeve .