12

1.2K 54 8
                                    

Pasi doli nga dhoma e saj shkoi drejt guzhines .

- pse qeshe me te Maria ?- tha serioz drejt saj .

- sepse ajo po sillet si kwrv dhe po merr ate qe ne se kemi marre kurre - bertiti dhe nxorri te ter mllefin drejt tij - dhe vajzat jane dakord .
- shef nese do me pyesje jo me larg se sa dje - tha nje vajze e gjate ne trup por e dobet , te jepte pershtypjen maksimumi 23 vjec - do te ju thoja qe vajza ju do per interes ,por....

- Adel te betohem qe s eshte e tille vajze , thjesht duhet ta njohesh eshte vajze e mire dhe e urte - ndepreu fjalen e asaj vajzes me emrin Adela .

- ate doja te tju thoja zoteri . Dua qe te ju shoh te lumtur me njeri tjetrin duket qe e doni dhe duket qe ju do - tha serish teksa buzeqeshte ndersa Maria turfullonte nga inati .

- shefi ska asgje me ate femer - tha Maria e cila po turfullonte akoma nga inati .

- epo jo dhe per shume kohe Maria - i tha para fytyres Adela asaj - mesa duket nje femer tjeter do te te zevendesoje ne krevat dhe kte se pranon dot - tha serish serioze drejt saj. 
- jo vetem krevatin por dhe zemren - tha teksa buzeqeshte - mos ndodh me te shoh ndonje pike lot ne syte e saj ose iu dogja - tha serioz serish drejt sherbyeseve dhe shkoi drejt dhomes se tij ...

Duke ngjitur shkallet kthehu koken nga ana e deres se saj , e terhiqte deshira per te qene prane saj , te ndjente trupin e saj qofte per pak pa e prekur me duar thjesht ta ndjente puthitur trupin e saj me te tijin , por nese ajo do ta shihte afer me te ndoshta do te trembej .
Ndodhej para deres dhe monologonte me vete .
." te behet c te behet dua te jem afer saj " mendoi dhe hapi deren lehte ne menyre qe mos ta zgjonte por ajo ishte zgjuar dhe qendronte e mbeshtetur ne krevat. 

- cne qe s ke rene akoma ne gjume vogelushe ?- tha teksa i perkedhelte lehte faqen .

- s me zinte gjumi , mu kujtua ajo nata ne rruge - tha teksa mblidhej grumbull me gjunjet mbledhur me duart .
- shtt - tha dhe e mori ne perqafim .Me pas e rehatoi te shtrihej dhe me pas u rehatua pas saj .. Vendosi koken e saj ne kraharorin e tij dhe vije melodike qe ate ta zinte gjumi u ben rrahjet e tij te zemres .

- me thuaj nese te shqetesin dicka ose do qe te hapesh - tha teksa floket e saj bjonde  i kalonte ne mes gishtash .

- ne rregull , faleminderit qe je prane meje - tha dhe e shtrengoi fort pas vetes dhe ai te njejten gje si ajo beri e afroi fort pas vetes ne nje perqafim kockethyes dhe ne qetesine qe i falnin njeri-tjetrit i zuri gjumi .

****
-Flajd - degjoi zerin e Danielit teksa e sillte ne vete .. Ndodheshin ne hyrje te shkolles dhe tashme do te hynin ne sallen e duhur per "studimin ".
-po Bela ku eshte ?- pyeti drejt Danielit duke ecur te dy serioz me duar ne xhepa duke terhequr keshtu dhe vemendjen e vajzave ne koridor .
- s do te vij sot e lash te pushoj , e persa i perket "bjondines tende " - tha teksa perpiqej te bente thonjezat me gishta .

- vallaj vlla kam rene keq me te - tha dhe buzeqeshi lehte , buzeqeshje qe i erdhi instiktivisht .. Hyne ne klase dhe pane studentet qe ishin hallakatur neper klase .
U ulen ne bangat e tyre dhe s luajten askend , thjesht Flajdi pa njehere ngrysur ato djemte dhe ato thjesht shhtangen dhe u frikesuan .

-mund te ulemi bashke - degjoi zerin e nje femre dhe ktheu koken dhe e pa me nje shikim pyetes dreht saj , ishte ajo bjondina Viviana , ajo qe Bela kishte inat
- mund te ulemi bashke ?- pyeti serish - meqe Bela s ka ardhur sot .
- i ke bere llogarite gabim moter - degjoi nje ze tjeter drejt deres dhe ktheu koken , ishte Bèlaja e tij ... U ul afer tij duke e len ate te shtangur ne kembe ,por akoma me te shokuar kur e puthi , jo vetem ai por dhe Richard .
****
Ishte hutuar , mendonte se sa qete kishte fjetur me engjellin e tij naten e kaluar dhe ndjeu nje dore ta prekte ne shpatull , ngriti shikimin dhe u perball me nje femer qe fundin e kishte teper te shkurter dhe nuk ishte i sigurt nese s dukej gje pas tij por s ishte aspak i interesuar .

- cfare te duhet ?- pyeti thate drejt saj pa i kushtuar vemendje .
- jam Mia Sims ,  atehere , doja te te kerkoja qe te ulesh ne bangen time - tha duke u perdredhur .
- jam mire ktu - tha serisht thate .
- e di sa persona do te donin te ishin ne vendin tend - tha serish duke u perdredhur .

- jo kam nje mike ne bange - tha serish me te njsjtin ton pa e prishur qetesine .
- ate jetimen ..- tha por se perfundoi sepse ndjeu duart e tij ne fyt .
- vetem dhe nje here te degjoj te permendesh ate qoft dhe emrin apo dicka ne lidhje me te do ta harroj faktin qe je femer - tha dhe e leshoi , por kur e shtyu u perball me dy sy blu qe binin ne kontrast te thelle me floket bjonde te saj , syte e saj shkelqenin , dukej qe e kishte degjuar ate qe ai kishte then . U ul ne vebdin e saj dhe buzeqeshte drejt tij pafajsisht . Ishte e lumtur ! Po po ! Sepse gjeti dike i cili luftoi per te , e mbrojti , dike qe i ofroi siguri , sidomos kur kishte nevoje ta mbronte. Ai i krijonte nje ndjenje qe askush tjeter sja kishte krijuar , donte ta shihte ,prandaj dhe kishte ardhur .

Fillimi I Fundit 💙Where stories live. Discover now