Pasi mbaruan diskutimin nisen te zbrisnin poshte .
-ku do te shkosh e veshur keshtu - pyeti serioz drejt saj .
- epo s mund ti bej cunat e pubit per vete e veshur me bizhama .#Bēla
- e do i besh per vete duke iu treguar trupin dhe te marresh banjon prej tyre - tha me nje nenqeshje .
- eshte pune e imja ti shih punen tende , qe ne kete rast eshte te me shoqerosh mua - tha duke e kapur per dore dhe duke e terhequr drejt makines dhe e futi tek vendi i shoferit dhe u nis drejt pub-it .- dhe me thua mua ti po merr te ter vemendjen - tha si e merzitur drejt tij .
#Daniel
- mos u merzit se s shoh te tjerat - tha duke e marr ne perqafim dhe duke qeshur - vetem do ti coj ne banjo asgje tjeter - tha pafajsisht .
- oree m*t - tha duke i gjuajtur ne shpatull .
- tallem - tha dhe hyri brenda ne pub me ate ne krah .
- bos tavolina VIP per ju eshte gati me lejoni te ju shoqeroj - tha bodyguard-i qe ndodhej ne hyrjen e pub-it dhe ai pohoi me koke e me pas ai i dergoi ne tavolinen VIP ... Gjate rruges ndjente veshtrimet e djemve te tjere mbi te dhe ndihej keq donte vetem ate ta shihte ne ate menyre .
- je mire - degjoi zerin e tij prane veshit i cili e nxorri nga mendimet dhe e futi ne boten e emocioneve qe i falte zeri i tij lekures se saj , pohoi me koke pasi u percoll njehere ne menyre qe te merrte veten .Uli ate njehere ne divan dhe me pas u rehatua vete .
- cfare do te porosisni bos ?- degjoi zerin e nje femre mbrapa saj dhe ktheu koken dhe u ndesh me nje femer e cila shumicen e trupit e kishte te zbuluar se sa te mbuluar .
- Wiski - tha serioz i rehatuar tek divani.
- bej dy - degjoi zerin e saj sapo ajo u nis te largohej .- ke ndermend te dehesh bēla ?- pyeti djallezor drejt saj ne momentin kur iu sollen pijet
- thash ta provoja njeher - tha ironike dhe e ktheu me fund , e me pas ngriti doren drejt kamarieres - me sill te ter shishen ketu paguan bosi - tha drejtuar Danielit dhe perpara se te nisej shikoi drejt Danielit me shikim pyetes dhe pasi ai pohoi per ate cfare ajo kerkoi iku drejt banakut qe te ia sillte.- pra Daniel Skot - tha teksa rrotullonte gishtin rreth pjeses se siperme te gotes .
- po Xhulja Knezevic - tha me nenqeshjw djallezore .
- pse do qe te hysh ne shkollen time - tha duke mbajtur veten dhe pse pija po bente te sajen .- sepse s dua qe dikush tjeter te te afrohet - tha serioz tashme
- po nese ajo bitchi qe kam une ne klase te te gjuaje ty - tha me sy lutes drejt tij , e kishte fjalen per Vivian e cila ishte mbesa e drejtorit dhe domosdo do te ishte e famshme ne shkolle .
-ska pse te me interesoj ajo - tha pa bere asnje mimike por qendronte serioz ne te divan dhe ishte rehatuar mire tashme kishte vene duart te pjesa e siperme e tij ,dhe kembet te hapura , qendrim.mjaft komod por jo per femrat sepse ishte joshes .- je mire -pyeti serish drejt saj kur pa qe ajo po i kthente nje pas nje gotat .
- jo kam nevoje per ajer te paster - tha drejt tij duke u munduar te cohej por kembet se mbanin ... Shkoi drejt saj dhe vendosi njeren dore mbi supin e tij ne menyre qe nje pjese e peshes te binte mbi te ne menyre qe ajo te leviste. Filloi te ece drejt deres dhe sapo doli jashte hoqi doren nga supi i tij dhe nisi te vjelle .
- fuck grifsh s duhej te pije kaq - tha i shqetesuar drejt saj
-pse s jam seksi kur pi aa - pyeti djallezisht duke iu afruar ne menyre perverse drejt tij , pija e tepert kishte bere qe ajo te mos ishte ne gjendje te llogjikonte ne menyren e duhur por te linte ndjenjat te mbizoteronin , sepse thone qe vetem disa njerez thone te verteten : femijet , nevriket dhe te dehurit ... Dhe ajo ne ato momente ate ishte duke treguar ..- je grifsh por permbahu s je ne vete - tha drejt saj duke u munduar ta largonte dhe pse po vdiste ta kishte prane por nese se largonte do te pendohej kur te ishte esull .... S ioshte tipi qe perfitonte nga gjendja e nje femre.
- pse - tha me syte lutes si femije - a mos ndoshta s jam e bukur aa - tha dhe filloi te qaj , pija e kishte bere efektin e saj tashme .
-do te pendoesh me vone Bêla -tha serioz.
- ej Daniel - degjoi disa vajza ta therrisnin dhe ajo ktheu koken ne drejtim te tyre.
- nese s ju vjen keq zemra ai eshte i zene okej - bertiti drejt tyre dhe e puthi fort dhe plot epsh - e shihnii , me perket muaaa - tha pasi ishte ndare nga puthja e tij , ndersa ai ndodhej ende i ngrire dhe i habitur prej puthjes . Nese heren e pare te puthjes e kishte kerkuar ajo , tashme ishte rradha e tij tia kthente dhe s priti shume por ngjeshi buzet e tij me te sajat dhe eksploronte buzet e saj dhe ajo ia kthente dhe pse nen efektin e alkoolit.
YOU ARE READING
Fillimi I Fundit 💙
Romance#mafiastory #+16 Ne momentin kur cdo gje ka marre tatepjeten per te rene poshte dhe ti mendon se eshte fundi ai eshte vetem fillimi i vuajtjeve .