KARAKOL

227 77 22
                                    

olayın üzerinden bir hafta geçmişti unutup işime gücüme bakıyordum sabah  saatlerinde kapının zili çalındı  kapıyı babam açıp buyrun memur bey  Hüma Çetin buradamı oturuyor  evet  siz kimsiniz ben babasıyım  o sırada hemen hazırlanıp hızlı bir şekilde  şalımı bağlayıp  evet benim bir sorunmu var polis bey Hüma hanım hastanedeki bir hasta için ifadenizi almaya geldik bizimle karakola kadar  gelmeniz gerekiyor.Tamam Polis bey gidelim kabanımı hızlıca giyip  yanıma çantamı alıp evden çıktım babam gelmek istesede izin vermedim karakola gittiğimizde  sorgu odasın da ifademi kağıda yazıp imzalayıp polis beye teslim ettim.Odadan çıktığımda tanıdık bir parfüm kokusu beni esir aldı bu koku abimin kokusu içimden öyle düşündüm kokuyu takip edip odaya girdim  o anda birisi karşıma geldi kusura bakmayın birine benzettim. Hızlıca karakoldan çıkıp mezarlığa gittim sulayıp dua ettim gözümden düşen yaşlar arttıkça arttı abi seni çok özledim ,  bir kanadım kırık abi annem babam alışamadılar kardeşim hiç dışarı çıkmıyor abi  kendini derslerine  verdi gitme abi artık dedim ağlamayı  bırakıp  mezarlıktan çıkıp  durağa  yürümeye başladım arkamda birisinin beni takip ettiğini  sezdim elime parfümü alıp  yoluma devam ettim bir an yanımdan hızlıca geçip gittiğinde spor yaptığını anladım o olaydan sonra iyice  kafayı bozdum durağa gelip otobüsü beklemeye başladım yanımda  yine aynı koku vardı  arkası döndüğümde abimin gördüm kısa bir şok yaşadım benden hızlıca ilerlemeye koşmaya başladı  peşinden koşmaya başladım  mesafeyi kapatıp kolundan tuttum  bana dönüp abi senmisin boşluğunu yakalayıp kolunu kurtardı koşup  siyah bir arabaya binip gitti. Bulanık görmeye başladım göz yaşlarım hücum etti ne olduğunu anlamadan  düştüm.Hastanede gözümü açtığımda karşımda kardeşim vardı abla iyimisin dedi iyiyim ablam  noldu bana içeri o sırada doktor girdi Hüma hanım açlıktan ve stresten basılmışsınız bünyeniz  zayıf düşmüş ve kan değerleriniz yüksek değil sağlıklı  beslenip dinlemeniz gerekiyor  size vitamin ve  ağrı kesici yazıcağım bunları alıp dinlemeniz gerekiyor taburu olabilirsiniz geçmiş olsun.Doktor bey birsey sorabilirmiyim  tabi buyrun beni  kim getirdi acaba sizi bir hanımefendi getirdi sizi beklemeyi düşündü ama acil işi çıkıp gitti.Size geçmiş olsun dememi söyledi peki teşekkür ederim tamam tekrar geçmiş olsun Hüma hanım.
Hadi eve gidelim dinlemen lazım abla  hastaneden çıkıp eve gittim olanı biteni annemlere anlatım odaya çıkıp kendimi uykuya bıraktım  sabah uyanıp namazımı kıldıktan sonra oturma odasına  geçip kahvaltıya oturduk sessiz bir kahvaltı ardından annemin talimatıyla bir iş yapmadan odama gidip uyudum tek düşündüğüm abim hayattamı neden böyle bir oyun oynayıp kendisini ölü gösterdi neden.
Aklıma birden abimin  bir ara konuştuğu kız geldi kızı çok gizli tutuyordu ,abim adını sormama bile kızıyordu adı neydi  buldum Bahar Kılıç.

KARANLIK SEVGİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin